درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

مجموعه : عجیب ترین ها
درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

برخی شغل ها بسیار عجیب هستند و درامد بالایی می توانید از آن داشته باشید.

 

در اینجا با عجیب ترین شغل های دنیا اشنا شوید.

 

به گزارش تالاب : این مشاغل شاید در نظر افراد بسیاری خسته کننده یا تکراری باشد اما مطمئنآ سلیقه همه افراد یکی نیست و بسیاری حاضر هستند تا در مدت زمان کوتاهی وارد این شغل ها شوند. در این ایمیل نگاهی داریم به تعدادی از عجیب ترین مشاغل دنیا که شاید هیچ کس وجود آنها را باور نداشته باشد.

تست کننده شکلات

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

شاید باور این که افرادی با تست شکلات سالانه درآمدی برابر با 70 هزار دلار دارند برای شما سخت باشد اما در بسیاری از کشورهای تولید کننده شکلات شرکت های بزرگ افرادی را استخدام می کنند که تنها با تست محصولا این شرکت ها می توانند درآمد بسیاری به دست آورد و در عین حال شغلی راحت و لذت بخش داشته باشند. این افراد در عین این که باید بتوانند مزه شکلات ها را به خوبی تشخیص دهند معمولآ وظیفه کنترل کیفیت ظاهری شکلات ها را بر عهده دارند.

 


 

سازنده مجسمه های لگو

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

اگر تا به حال وارد فروشگاه های بزرگ شده باشید مجسمه هایی ساخته شده از لگو را دیده اید. این مجسمه ها توسط افرادی ساخته می شوند که به صورت حرفه ای به این کار مشغول هستند و طراحی های بسیاری را برای شرکت لگو ارایه می دهند. شاید هیچ کدام از این افراد در کودکی خود تصور نمی کردند که در بزرگسالی شغلشان چینش اسباب بازی خواهد بود.

 


 

نگه دارنده جزیره

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

شاید برای بسیاری از ما سفر به جزایر خوش آب و هوا و گذراندن تعطیلات در آن ها تنها یک رویا باشد اما افرادی هستند که برای تبلیغات و نگه داری از جزایر خصوصی حقوق دریافت می کنند. این افراد معمولآ مدت زمانی را در یک جزیره خاص سپری می کنند و با فیلم برداری از تجربیات خود سعی می کنند توریست های بسیاری را به این جزایر جذب کنند.

 


 

تستر خواب حرفه ای

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

بسیاری از ما هنگامی که از خواب بیدار می شویم دوست داریم تا به خواب خود ادامه دهیم، شاید برایتان جالب باشد که افرادی برای خوابیدن و آزمایش تخت خواب ها درآمد کسب می کنند. علاوه بر آزمایش کیفیت تخت خواب ها این افراد گاه درآزمایش های علمی نیز شرکت می کنند و می توانند درآمدی برابر با 60 هزار دلار در سال داشته باشند.

 


 

آشپز زیر دریایی

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

آشپزی خود شغلی است بسیار جالب و لذت بخش و افراد بسیاری زمان بسیاری را صرف یادگیری روش های مختلف آشپزی می کنند. بیشتر آشپزها در رستوران ها مشغول به کار می شوند و می توانند در صورت موفقیت رستورانشان به درآمد بالایی نیز دست یابند. در میان افرادی هستند که با مشغول شدن در زیردریایی ها می توانند درآمدی برابر با بیش از 250 هزار دلاردر سال کسب کنند. این شغل با این که درآمد بسیار بالایی را برای یک آشپز به همراه خواهد داشت ممکن است پس از مدتی نه چندان طولانی خسته کننده شود.

 


 

هکرهای کلاه سفید

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

افراد آشنا به سیستم های کامپیوتری می توانند با سوء استفاده از حفره های امنیتی و کلاه برداری درآمد بسیار زیادی کسب کنند. در این میان هکرهایی هم هستند که اصطلاحآ با نام کلاه سفید شناخته می شوند. این افراد در واقع سعی می کنند با پیدا کردن راه های نفوذ و نقاط ضعف به شرکت ها و یا افراد کمک کنند نقطه ضعف سیستم های خود را پیدا کنند و قبل از این که مورد حمله هکرهای واقعی قرار گیرند این ایرادات را برطرف کنند. بسیاری از شرکت های بزرگ جهان به افرادی که بتوانند در بهبود امنیت سیستم هایشان به آن ها کمک کنند جایزه بزرگی اهدا می کنند.

 


تست کننده وسایل خانه

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

همانند افرادی که تخت خواب ها را برای راحتی آزمایش می کنند، این افراد نیز با آزمایش وسایل خانگی همانند میز و صندلی و مبل تلاش می کنند تا میزان راحتی آن ها را تعیین کنند.

 


جمع کننده توپ گلف

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

بسیاری از زمین های گلف از حوض های طبیعی یا مصنوعی در محیط خود استفاده می کنند. این حوض ها که اغلب به باتلاق شباهت دارند محل گم شدن صدها توپ گلف در سال هستند. زمین های گلف هرسال غواصانی را استخدام می کنند تا این توپ ها را از اعماق آب بازیابی کنند. این افراد می توانند هر سال درآمدی تا حدود 100 هزار دلار را کسب کنند.

 


خریدار حرفه ای

درآمد بالای این شغل های عجیب + عکس

آیا تا کنون با خود فکر کرده اید که اشخاص مهم و معروف چگونه خریدهای خود را انجام می دهند؟ پاسخ این سوال ساده است: خریداران حرفه ای. مطمئنآ افراد بسیاری هستند که به شدت به خرید و گشت گذار در بازار علاقه مند هستند و حاضرند هر روز در بازارهای مختلف به خرید بپردازند. این افراد می توانند شغلی را به دست اورند که در آن باید برای افراد مشهور و افرادی که وقت برای بازار گردی ندارند به خرید بپردازند. درآمد این شغل با توجه به اهمیت فرد استخدام کننده متفاوت است، اما مطمئنآ افرادی هستند که حاضرند این کار را با کم ترین درآمد انجام دهند.

 

مطالب مرتبط:

شغل جالب خوابیدن این زن در هتل ها (عکس)

معرفی شغل های عجیب و غریب با درآمد بالا

راحت ترین شغل دنیا + عکس

شغل پردرآمد تشخیص جنسیت جوجه ها (عکس)

 

منبع : فردا نیوز

جدیدترین مطالب سایت