طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

استفاده طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

همۀ وقت سعی نکنید همۀ چیز با هم همسان و به اصطلاح “مچ” باشد. اگر زیورالات فلزی بهرهگیری میکنید سعی کنید طرح ها و جنس هاي گوناگون را با هم ترکیب کنید.

 

برای تکمیل شدن تیپ معمولا در کنار لباس هایي که با دقت گزینه میکنیم، از لوازم جانبی و زیورآلات مختلفی بهرهگیری می‌کنیم. اما آیا قانونی برای بهرهگیری از این لوازم وجود دارد ؟ آیا گردنبندی که میندازیم مناسب لباسی هست که پوشیدیم ؟ یا کیفی که در دست گرفته ایم همخوانی با سایر لباس هایمان دارد؟

 

شاید نتوانیم بگوییم قانون خاصی برای این که چه بپوشیم وجود دارد چون بسیاری مواقع این یک مساله سلیقه ایست اما طراحان لباس و متخصصین دنیای مد راه و روش و برترین نکات بهرهگیری از زیورآلات را برای شیک تر شدن ارائه کرده اند که با هم مرور می‌کنیم.

 

زیورآلات را به صورت ترکیبی استفاده کنید

همۀ وقت سعی نکنید همۀ چیز با هم همسان و به اصطلاح “مچ” باشد. اگر زیورالات فلزی بهرهگیری می‌کنید سعی کنید طرح ها و جنس هاي گوناگون را با هم ترکیب کنید. مثلا اگر میخواهید ساعت طلایی رنگتان جلوه بیشتری داشته باشد میتوانید در کنار آن از زیورآلات نقره اي بهرهگیری کنید. با اینکار دقت را روی ساعت و رنگ طلایی آن جلب میکنید. چیزی که می‌خواهید دقت ها را جلب کند گزینش کنید و با دقت به جنس آن در کنارش زیورآلاتی از یک جنس دیگر بهرهگیری کنید.

 

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

همۀ وقت سعی نکنید همۀ چیز با هم همسان و به اصطلاح “مچ” باشد

 

ناخن هایتان را مرتب کنید

اگر میخواهید انگشتر در دستانتان بیندازید باید به ناخن ها نیز دقت بیشتری داشته باشید. داشتن ناخنی مرتب و طراحی شده میتواند باعث شود انگشترهایی که در دست دارید جلوه بیشتری داشته باشند. حتی اگر فرصت طراحی کردن ناخنتان را ندارید حتما تا جایی که می‌توانید آن ها را مرتب کنید تا در یک اندازه و یک شکل باشند. لاک تک رنگ بزنید تا زیبایی دستان کامل شود.

 

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

اگر میخواهید انگشتر در دستانتان بیندازید باید به ناخن ها نیز دقت بیشتری داشته باشید

 

نیازی نیست همه چیز را یک رنگ بپوشید

این که رنگ بعضی از زیورآلات را با هم همسان کنید نیز خود یک روش برای شیک و کلاسیک بودن هست اما اگر میخواهید کمی به روزتر رفتار کنید این ایده را کنار بگذارید. طراحان مد توصیه می‌کنند کیف و کفشتان یکرنگ نباشد بلکه این دو را از دو رنگ متفاوت گزینش کنید اما رنگهایی که همخوانی با یکدیگر داشته باشند. مثلا یک کیف سرخابی میتواند در کنار یک کفش با رنگ خنثی یا روشن، جذاب دیده شود.

 

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

توصیه طراحان مد، کیف و کفشتان یکرنگ نباشد بلکه این دو را از دو رنگ متفاوت گزینش کنید

 

از گردنبندهای بلند استفاده کنید

گردنبندهای بلند فرصت بیشتری برای جلب دقت دارند و حتی در فرم اندام نیز نقش خواهند داشت. با دقت به این که چه نوع لباسی  تن کرده اید، گردنبندی را گزینه کنید که به خوبی خودش را نشان دهد و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

 

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

گردنبندهای بلند فرصت بیشتری برای جلب دقت دارند و حتی در فرم اندام نیز نقش خواهند داشت

 

مچ دست را خالی نگذارید

حتما یک یا چند دستبند متنوع در دست بیندازید یا النگوهایی بخرید که به صورت دسته اي به فروش میرسند و تعداد زیادی دارند. اینکار باعث می‌شود دستانتان زیبایی بیشتری با این زیورآلات داشته باشند.

 

طرح ها و جنس های مختلف زیورآلات

حتما یک یا چند دستبند متنوع در دست بیندازید

جدیدترین مطالب سایت