قرارداد برانکو 2 سال دیگر هم تمدید شد (+عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
قرارداد برانکو 2 سال دیگر هم تمدید شد (+عکس)

برانکو تا 1399 در پرسپولیس

برانکو یکی از موفق ترین سرمربی هاي پرسپولیس تاکنون بوده است که امروز با حضور در باشگاه قرار داده خودش رابه مدت دو سال دیگر تمدید کرد در ادامه می توانید با تمدید قرارداد برانکو 2 سال دیگر هم تمدید شد و تالاب را دنبال نمایید. 

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قراردادش را برای دوسال دیگر تمدید کرد. 

 

به گزارش تالاب ،سرمربی کروات پرسپولیس که از فرودین 1394 به این تیم آمده بودو طی 3 فصل گذشته یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی برای پرسپولیس به ارمغان آورده برای تمدید قرارداد تا سال 1399 به توافق رسید. 

 

برانکو تا پایان فصل جاری با قرمزپوشان قرارداد داشت اما رضایت دوجانبه از ادامه همکاری سبب شد که مدیران پرسپولیس موافقت وی را برای امضای قرارداد جلب کنند. 

 

طی روزهای اخیر مذاکرات زیادی برای تمدید قرارداد او انجام شده بود اما ظاهراً تسویه حساب هاي مالی جامانده از سال امضای قرارداد در نهایت سبب شد مذاکرات طولانی شود. 

قرارداد برانکو 2 سال دیگر هم تمدید شد (+عکس)

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس

 

برانکو با امضای این قرارداد دو فصل دیگر را روی نیمکت پرسپولیس تجربه خواهد کرد. او در حال حاضر با 107 بازی مربیگری پرسپولیس دومین مربی تاریخ این باشگاه پس از علی پروین است که 496 بازی این تیم را هدایت کرده وپر افتخارترین مربی هم به حساب می‌آید.

 

برانکو اما از نظر نتیجه گیری در تعداد بازی حاضر در پرسپولیس بهترین مربی تاریخ این باشگاه است.پرسپولیس برانکو 66 درصد دیدارهایش رابا پیروزی پشت سرگذاشته که ازاین نظر برانکو در رتبه اول است. 

 

جدیدترین مطالب سایت