سورپرایز جدید برای قهرمان کشور کیمیا علیزاده + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
سورپرایز جدید برای قهرمان کشور کیمیا علیزاده + عکس

سورپرایز محسن چاووشی خواننده معروف قهرمان کشور کیمیا علیزاده

بازی های المپیک ریودوژانیرو کم برای ورزش ایران سوژه نداشته. از 33 ثانیه ضربه کردن کمیل قاسمی گرفته تا در 30 ثانیه ضربه شدن رضا یزدانی.

 

از «مزدور» گفتن های رییس فدراسیون تکواندو به سرمربی سابق تیم ملی اش که در آذربایجان مربیگری می کند تا ادعای ناداوری برنامه ریزی شده علیه برخی ورزشکاران ایران.
 

در همه این تلخی ها و شیرینی ها اما داستان کیمیا علیزاده چیز دیگری است؛ دختر 18 ساله ای که اولین مدال ورزش زنان ایران را در المپیک گرفته.

 

همین مدال می تواند برای مدت ها او را در صدر اخبار ورزش زنان قرار بدهد اما علاقه هایی که دارد، این شانس را به او داده که غیرورزشی ها هم نگاه شان به او باشد. این بار جامعه موسیقی پیش قدم شده و می خواهد برنامه ویژه ای برای او داشته باشد.

 

خبر را حتما شنیده اید؛ قرار است سامانه کنسرت آنلاین برای قدردانی از کیمیا، برای او برنامه ای داشته باشد. این سامانه اعلام کرده بود بعد از بازگشت علیزاده به ایران، اجرای ویژه ای برای او دارند.

 

به گزارش تالاب در توضیح خبر آمده بود بهنوش بختیاری تهیه کننده برنامه است و از هنرمندان مورد علاقه کیمیا دعوت کرده تا در تالار اندیشه حوزه هنری برای او بخوانند. این امکان هم برای همه وجود دارد که آنلاین این کنسرت را ببینند. همان طور که قبلا برنامه های علیرضا قربانی، سالار عقیلی، گروه دنگ شو و … آنلاین برنامه اجرا کرده بود.

 
سورپرایز جدید برای قهرمان کشور کیمیا علیزاده + عکس

سورپرایز جدید برای قهرمان کشور کیمیا علیزاده

 

این برنامه هم برای خود کیمیا سورپرایز است و هم یک موقعیت خوب برای تبلیغات این سامانه. مسئولان کنسرت آنلاین علاقه ای ندارند که توضیحات بیشتری درباره این کنسرت بدهند.

 

اینکه قرار است چه کسانی برای کیمیا بخوانند، کنجکاوی خیلی ها را تحریک کرده اما کنسرت آنلاین می خواهد تا شروع کنسرت این راز بین آنها و کیمیا بماند.

 

خانواده کیمیا خیلی در جریان این برنامه نیستند ولی از مسئولان این سامانه با خود کیمیا تماس گرفته اند و بهش خبر داده اند که قرار است چه اتفاقی بیفتد. با این وجود به نظر می رسد که خود او هم خیلی از جزییات برنامه خبر نداشته باشد. تنها سوالی که از او شده، این بوده که به چه خواننده هایی علاقه دارد.

 

با اینکه در خبر آمده هنرمندان مورد علاقه کیمیا در این برنامه حضور دارند و برای او می خوانند ولی یکی از نزدیکان به کنسرت آنلاین می گوید این برنامه فقط یک خواننده دارد، خواننده مورد علاقه کیمیا.

 

گفته می شود مسئولان کنسرت آنلاین با این خواننده صحبت کرده اند و او هم رضایت داده است در این برنامه شرکت کند.

 

کیمیا روز جمعه به ایران بر می گردد و در هماهنگی با خود او و خانواده اش زمان دقیق کنسرت برگزار می شود. برای مجریان این برنامه مهم است که خودش هم در کنسرت حضور داشته باشد ولی برنامه های فشرده تجلیل و استقبال که در تهران، کرج و مرند قرار است انجام شود، شاید در زمان اجرای کنسرت تاثیر بگذارد.

 

اصلیت کیمیا مرندی است و محل زندگی اش در کرج. حالا به گفته پدر کیمیا، هم قرار است کرجی ها برای او برنامه داشته باشند و هم مرندی ها اما کنسرت هم برای خود کیمیا و حتی پدرش جذابیت بیشتری دارد.

 

کیمیا علیزاده پدر وقتی خبر برگزاری این کنسرت را می شنود، ذوق زده می شود: «خیلی خوب است که می خواهند این کار را بکنند. کیمیا خیلی خوشحال می شود.»

 

کیمیا علاقه ویژه ای به موسیقی دارد و پدر موقع صحبت از این علاقه دختر، لو می دهد که خواننده این کنسرت چه کسی است: «کیمیا موسیقی دوست دارد. محسن چاووشی، مرحوم مرتضی پاشایی و مهدی احمدوند از خواننده های مورد علاقه او هستند.»

 

اما او یک نفر را بیشتر دوست دارد: «محسن چاووشی را یک طور دیگر دوست دارد و بیشتر آهنگ های او را گوش می دهد.» علاقه بیشتر کیمیا به چاووشی این احتمال را تقویت می کند که تنها خواننده کنسرت او باشد. البته فراموش نکنیم که چاووشی تاکنون به دلایلی نامعلوم هیچ گاه کنسرت برگزار نکرده است.

 

فراخوان استقبال

پدر کیمیا هم روزهای گذشته کار جالبی کرده بود. او در اینستاگرامش از همه دعوت کرد تا به استقبال دخترش در فرودگاه بروند. این فراخوان او با استقبال زیادی روبرو شده: «قبلا که از مسابقات جهانی و آسیایی به ایران بر می گشت، استقبال خوبی از او می شد.

 

این پست را در اینستاگرام گذاشتم تا یک کاری برای او کرده باشم. به هر حال وقتی کیمیا استقبال مردم را ببیند، برای ادامه کار انگیزه بیشتری می گیرد.» با کامنت های زیر این پست و سوالاتی که درباره روز و ساعت بازگشت کیمیا شده، پدر پیش بینی می کند جمعه ساعت چهار صبح، فرودگاه امام (ره) خیلی شلوغ باشد.

 

هفته نامه تماشاگران امروز

جدیدترین مطالب سایت