مصاحبه داغ با سام درخشانی و حرف های او در مورد فیلم جدیدش

مجموعه : اخبار چهره ها
مصاحبه داغ با سام درخشانی و حرف های او در مورد فیلم جدیدش

گفتگو با سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر مفید کشورمون که چند سالی میشود کمدی کار می کند و کار جدیدش به نام مفید ، بد جلف را با پژمان جمشیدی به تازگی وارد بازار کردند و بازدیدهای خوبی هم این فیلم دید .

 

به بهانه پخش پیروز «خوب، بد، جلف» سراغ سام درخشانی رفتیم که او خبر ویژه‌اي هم برایمان داشت که در ادامه می خوانید.

 

مصاحبه داغ با سام درخشانی و حرف های او در مورد فیلم جدیدش

مصاحبه جنجالی با سام درخشانی

 

آقای درخشانی قبل از اینکه وارد فضای فیلم «مفید،بد،جلف» شویم، دوست دارم درمورد فعالیت این روزهایتان برایمان بگویید، گویا دوباره یک سریال تلویزیونی را در دست کار دارید.
سام درخشانی

 

بله،‌سریالی هست به نام «گسل»

 

کار آقای بذرافشان؟

بله دقیقا، سریال بسیار خوش‌ساختی هست که مراحل ساخت را می‌گذراند و برای پخش از شبکه سه سیما ساخته میشود و اینکه چه زمانی پخش خواهد شد را دیگر من در جریانش نیستم.

 

بدون اینکه داستان سریال به قول مشهور لو برود، قدری درمورد نقش‌تان در این آلبوم صحبت می کنید.

من نقش متفاوتی در این آلبوم دارم، یک محافظ یا به قول مشهور بادیگارد معاون وزیر. سریال در مجموع یک کار کمدی با فضای اجتماعی ـ سیاسی هست و فکر میکنم مورد اقبال بینندگان تلویزیون قرار گیرد.

 

برویم سراغ فیلم پرفروش پخش نوروزی، هم اکنون شما آدم خوبه هستید یا آدم بده یا آدم جلفه؟

(می خندد) قاعدتا جلفه من هستم، حالا باز برای محکم کاری از کارگردان بپرسید(می خندد)
سام درخشانی

 

زمان برپایی جشنواره فیلم فجر که برای اولین بار «خوب، بد، جلف» را تماشا کردیم، درمورد پرفروش شدن آن با هم گپ خودمانی و به قول مشهور سرپایی داشتیم، واقعا علت این فروش بالای ده میلیارد تومان چیست؟

آلبوم‌اي از عوامل در این اساس تاثیرگذار هست، اسم، پیشینه آدم‌هایي که در فیلم حضور دارند، پیشینه خود قصه، داستان فیلم یک قبل و عقبه‌اي دارد از سریال پژمان می آید.

 

با این که از آن سریال فقط پژمان جمشیدی آمده هست آن هم با اسم و عرف حقیقی خودش، خب مردم یک تصور خوبی نسبت به آن سریال داشتند، از طرفی اسم پیمان قاسمخانی بعنوان کارگردان و فیلمنامه نویس هم قطعا در این اساس مهم بوده است.تیم ساخت و بازی هم همین طور، به غیر از من که دارم درس پس می دهم،

 

اساتید گرامی آقایان رضا رویگری، مجید مظفری، خانم ویشکا آسایش، حمید فرخ نژاد و … تماشاگران را به سینما می‌کشانند.

 

مصاحبه داغ با سام درخشانی و حرف های او در مورد فیلم جدیدش

سام درخشانی در فیلم خوب بد ، جلف

 

اگرچه من خودم فیلم تان را یک کمدی خوش ساخت و خوب میدانم، ولی بعضی منتقدان این موضوع را مطرح کردند که خوب، بدف جلف دغدغه ندارد و …

مشاهده نمایید من موافق این نگاه نیستم، خود من در منزل وقتی فیلم می‌بینم ناخودآگاه سمت فیلم‌هاي کمدی می روم، چرا؟ چون زندگی روزمره آن قدر گرفتاری و کشمکش و اعصاب خردی دارد که واقعا مردم نیاز به یک استراحت ذهنی دارند، واقعا خیلی کم پیش می آید یک فیلم اجتماعی تلخ ببینم اگر هم ببینم بلافاصله باید دو تا کمدی بینم تا تاثیر آن را بشورد! ( میخندد) جامعه ما امروز اکثر از هر زمانی نیاز به شوخی و کمدی دارد، این که یک ساعت، یک ساعت و نیم، مردم بیایند و بدون دغدغه فیلم ببینند و حالشان خوب شود.

 

گرچه کمدی ساختن هم در شرایط کنونی آنقدرها ساده نیست و دشواری‌هاي فراوانی دارد؟

بله ما فیلمنامه کمدی واقعا کم داریم.

چرا؟

 

چون ظرفیت پذیرش و شوخی نیست، با این که می گوییم مردم ایران خیلی شوخ طبع میباشند اما دست کم در حوزه عکس بارها دیده ایم که با هر صنفی شوخی میکنیم سریع همۀ جا صدای اعتراض بلند میشود. در همین فیلم خوب، بد، جلف رفتیم سراغ خود ما و با خود ما شوخی کردیم،

 

باز بعضی از مردم یا دوستان و آشنایان فیلم راکه میدیدند به من میگفتند ناراحت نشدید؟!

 

این طوری با شما شوخی شده است! واقعا انشاالله قدری این سعه صدر در برابر شوخی و انتقاد در جامعه مان اکثر شود.

جدیدترین مطالب سایت