عکس هایی از برد پیت روی مجله تی

عکس هایی از برد پیت روی مجله تی

برد پیت روی مجله تی

ویلیام بردلی پیت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی هست. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یکبار برنده جایزه گلدن گلوب شده هست.

 

برد پیت  Brad Pitt بازیگر و تهیه کننده آمریکایی هست. برد پیت به تازگی تصویر هایي خوشگل و خاص برای مجله  تی T گرفته هست که در ادامه مقاله آن ها را آماده کرده ایم.

 

عکس های جدید برد پیت روی مجله تی T

ویلیام بردلی «بِرَد» پیت  William Bradley “Brad” Pitt متولد 18 دسامبر 1963 بازیگر و تهیه کننده آمریکایی هست. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک بار برنده جایزه گلدن گلوب شده هست. نخستین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال 1991 بود.

 

اما نخستین نقش‌هاي پیروز و اصلی وی در فیلم‌هاي بعدی‌اش چون رودخانه‌اي که از آن میان می‌گذرد 1992، گفت و گو با خون‌آشام  1994 و افسانه‌هاي خزان 1994 اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و 12 میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم 12 میمون، برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد و همینطور برنده یک جایزه گلدن گلوب شد.

 

حدود 4 سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن دقت مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد میباشند. دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌هاي دیگرش، مورد عجیب بنجامین باتن 2008 و مانیبال 2011 بود.

 

پیت مالک یک شرکت تهیه فیلم به نام پلن بی اینترتینمنت هست که چند فیلم وی مثل جدا افتاده و مانیبال محصول این شرکت میباشند. هردوی این فیلم‌ها نیز پیروز بودند، بطوری که فیلم جدا افتاده برنده جایزه اسکار برترین فیلم، و فیلم مانیبال نامزد دریافت جایزه برترین فیلم شدند.

برد پیت بعد از مدتی تماس با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر آنیستون می گیرد که ازدواجشان 5 سال عمر میکند. سپس وارد رابطه‌اي با آنجلینا جولی می شود و تا این لحظه با وی زندگی میکند. زندگی این دو به شکل جهانی مورد دقت همگان قرار گرفته و انها دارای 6 فرزند می‌باشند: مادوکس، پکس، زهرا، شیلو، ناکس و ویوین. این دو تاکنون در فعالیت‌هاي بشردوستانه بی شماری شرکت کرده‌اند.

 

تصاویر اخیر برد پیت Brad Pitt روی مجله تی T

عکس هایی از برد پیت روی مجله تی

تصاویر برد پیت روی مجله تی

 

عکس هایی از برد پیت روی مجله تی

جدیدترین تصاویر برد پیت

 

عکس هایی از برد پیت روی مجله تی

عکس های جدید برد پیت روی مجله T

 

جدیدترین مطالب سایت