چگونه یک کسب و کار موفق در حوزه پوشاک راه اندازی کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه یک کسب و کار موفق در حوزه پوشاک راه اندازی کنیم؟

کسب و کار موفق در حوزه پوشاک

اگر فارغ التحصیل رشته طراحی مد و لباس باشید مطمئنا به فکر راه اندازی یک بوتیک و یا مزون لباس مجلسی، مانتو بعد از دوران تحصیل خواهید بود. اما برای داشتن یک کسب و کا موفق نیازمند این هستید که برخی مواد را مدنظر قرار دهید تا موفقیت به سراغتان بیاید.

 

1-  یک مزون به دلیل اینکه به نسبت فروشگاه های عادی کمتر در معرض دید است و دارای مشتری گذری نمی باشد، باید برای تبلیغات هزینه ی بیشتری صرف کند و مسلما برای پیشرفت و موفقیت در این کسب و کار به یک روند تبلیغاتی خاص تر احتیاج است.

 

2- مشتری های این نوع از فروش پوشاک، خواهان کالاهایی متمایز از کالاهای فروشگاه های عادی سطح شهر هستند و مسلما اگر تمایز واضحی میان محصولات مزون و فروشگاه شهری نباشد، مخاطب دلیلی برای رجوع به مزون لباس مجلسی یا مزون مانتو نخواهد یافت. این تمایز می تواند در قیمت، بروز بودن، مدل های خاص و یا هرچیز دیگری خود را نشان دهد.

 

3- زمانی این فروش برای مخاطب جذاب می شود که دارای زمان بندی خاص و غیر دائمی باشد. مزون هایی که دارای محدودیت زمانی در ارائه محصولات خود هستند، دارای بازدهی بالاتری نیز می باشند.

 

4- ابتکار و خلاقیت در این کسب و کار، تاثیر فوق العاده ای بر رونق و موفقیت خواهد داشت. (به غیر از تمایز محصول)

 

5- مهمترین و بهترین نوع تبلیغات برای این کسب و کار، تبلیغات و بازاریابی نفر به نفر است که پایدارترین و کارآمدترین نوع تبلیغ برای مزون به شمار می آید. با مواردی که بیان شد، (کیفیت، قیمت، تمایز و ابتکار ) می توان نام مزون را بر سر زبان ها انداخت.

 

نکاتی کلیدی برای فارغ التحصیلان رشته مد و لباس

1- کالایی که در مزون خود به فروش می رسانید باید متناسب با نوع سلیقه مشتریان شما باشد.

2- اگر به فکر پیشرفت هستید، کار خود را با اینترنت و شبکه های اجتماعی آمیخته کنید.

3- کالای لوکس با کالاهایی که گران فروخته می شود تفاوت دارد. پس این دو را با هم اشتباه نگیرید.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت