پای گوسفند زنده در اینترنت ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پای گوسفند زنده در اینترنت ایران

فروش گوسفند زنده در سراسر تهران همراه با حمل و قصاب رایگان

 

همه ما به خوبی می دانیم که برای فراهم کردن پروتئین مورد نظر بدن خود باید در طول ماه از گوشت گوسفند، گوشت گاو یا بره استفاده کنیم. حتی برخی از ما برای انجام مراسمات عروسی و عزاداری و حتی انجام عقیقه فرزند خود اقدام به خرید دام زنده می کنند تا در همان روز با ذبح آن از گوشت تازه ای بهره مند شوند.

 

اما در عین حال که شما به دنبال قیمت پایین گوسفند، گاو و بره هستید باید به این نکته توجه کنید که خرید از یک مرکز دام معتبر حائز اهمیت است پس با خرید از دامداری پیام به صورت اینترنتی و تنها با گرفتن شماره تماس ما اقدام به خرید گوسفند کنید.

 

فروش تمامی نژادهای گوسفندان ایرانی و خارجی

در دامداری پیام گوسفندان به صورت ارگانیک پرورش می یابند و بدون هیچ داروی هورمونی رشد می کنند. در واقع تمامی گوسفندان زیر نظر دامپزشک و با بهترین علوفه و یونجه و کنستانتره تغذیه می شوند.

 

پس شما با خرید گوسفند زنده پیام بهترین نوع گوشت گوسفند را صاحب خواهید شد و شک نکنید که هیچ گوسفند پیر و لاغر و بیماری تحویل شما نمی شود. البته تمامی نژادهای گوسفندان چون لری، کوردی، بلوچی، قره گل، مغانی و حتی گوسفند رومانف و نژادهای دیگر توسط دامداری پیام به فروش می رسد.

 

ما به همراه گوسفند باسکول و قصاب را به صورت رایگان درب منزل شما می فرستیم تا از وزن دقیق گوسفند مطمئن شوید و در عین حال قصاب موظف است به صورت رایگان آنرا ذبح کرده و سیرابی آنرا تمیز تحویل شما بدهد.

 

در ضمن یاد آور شویم که در دامداری پیام انواع دام زنده و گاو هم بفروش می رسد.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت