رونمایی از خودروی کیا استینگر اسپرت 2018 (+مشخصات)

رونمایی از خودروی کیا استینگر اسپرت 2018 (+مشخصات)

خودروی استینگر کیا

 

استینگر کیا یکی از برترین خودرو های کیا است در ادامه می توانید با رونمایی از استینگر کیا خوشگل و جذاب تالاب را دنبال نمایید .

 

خودروی جدید کیا , شاید یکی از برترین محصولات کره‌اي‌ها دربخش خودرو های سدان اسپرت ستینگر کیا باشد که برای رقابت با کلاس‌هاي بخش خود عرضه شده است. خودرویی که بی‌شک در شمار برترین خودرو های معرفی شده درسال 2018 قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش تالاب ، استینگر بعنوان یک عضو چالشی از سمت کیا به مصاف خودرو های برتر آلمانی مثل آئودی A5 اسپورت‌بک و ب‌ام‌و گرن کوپه سری 4 خواهد رفت. کیا به اعتبار ظاهر خوب، رانندگی استوار و موتور نیرومند اعتماد به نفس بالایی در مقابل رقبای نیرومند آلمانی خود دارد.

 

گزارش کانسیومر ریپورت نشان میدهد که این سدان اسپورت کیا با فرمانپذیری سریع و روان، چرخ‌هاي 19 اینچی در مدل سفارشی در ترکیب با یک سامانه تعلیق استاندارد مشتریان را از خود راضی کرده است.

 

این در حالیست که باید یک سامانه اطلاعات و سرگرمی سخاوتمندانه را نیز به طیف علاقه‌مندی‌هاي مشتریان دراین اتومبیل اضافه کرد.

رونمایی از خودروی کیا استینگر اسپرت 2018 (+مشخصات)

مجله تالاب : از طرفی ورود و خروج به این ماشین چندان آسان نیست. طراحی به نسبت کوتاه استینگر باعث ایجاد سختی در ورود و خروج می شود.  اما نگران این معضل نباشید، هنگامیکه شما روی صندلی‌هاي آسان نشسته و نظاره‌گر مواد درجه یک باشید، رضایتتان جلب خواهد شد.

 

این رضایتمندی درکنار سامانه اطلاعات و سرگرمی پیشرفته و تجهیزات آسان و طیف گسترده سامانه امنیتی بیشتر می شود.

رونمایی از خودروی کیا استینگر اسپرت 2018 (+مشخصات)

نشستن روی صندلی‌هاي عقب به کمی سازش نیاز دارد. سر مسافرینی که بیش از یک متر و 82 سانتی‌متر قد دارند با سقف ارتباط پیدا خواهد کرد.

 

با این وجود در جدول نقاط قوت میتوان به فضای بار بیشتر، اشاره کرد که از نظر تعداد زیادی از مشتریان شبیه مدل‌هاي SUV طراحی شده است. صندلی‌هاي عقبی ماشین نیز تاشو ساخته شده‌اند.

رونمایی از خودروی کیا استینگر اسپرت 2018 (+مشخصات)

بزودی کانسیومر ریپورت تست طولانی مدت این ماشین را شروع خواهد کرد و عرضه اطلاعات بیشتری از این اتومبیل را در اختیار علاقه‌مندان قرار میدهد.

 

به گزارش تالاب نشریه کانسومر ریپورت«consumer reports» و تیم کارشناسانش هرساله خودرو های فروخته شده در بازار ایالات امریکا را تست و امتیازدهی میکنند.در بین خودروها، تعدادی بالاتر از بقیه قرار می گیرند ودر بین گروه خودرو های منتخب این نشریه می ایستند.

یک اتومبیل برای این که در بین خودرو های منتخب کانسیومر ریپورت قرار بگیرد باید در تست کارشناسان این نشریه شرکت کند. خودروها باید کیفیت متوسط یا بالاتر داشته باشند، در تست تصادفات دولتی یا صنعتی عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند. اما مهمترین آیتم در نظرسنجی این نشریه رضایتمندی مشتریان از ماشین است.

 

جدیدترین مطالب سایت