نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه

در اینبخش به نشانه هاي‌ خیانت در روابط زناشویی و عاشقانه اشاره خواهیم نمود ودر آخر راه کارهایی رابه شما اشاره خواهیم کرد تا روابط بهتری را در زندگی با همسرتان تجربه کنید.

 

به گزارش گروه زناشویی تالاب : برقراری رابطه عاطفی سالم کار ساده اي نیست. در ابتدای رابطه همه ی چیز خوب است اما گاهی هر چه جلوتر می‌رویم، همه ی چیز سخت تر میشود. بعنوان مثال رفتار طرف مقابل مان عوض می‌شود یا مشکلاتی بوجود می‌آید که نه دلایل ان را میدانیم و نه قادر به حل کردن شان هستیم.

 

اگر شما به رفتارهای شریک زندگی تان شک کرده اید و احساس میکنید که او در حال خیانت به شماست، به نشانه هایي که در ادامه برایتان آورده ایم، دقت کنید. اگر این نشانه را مشاهده کردید، به احتمال زیاد پای شخص دیگری در بین است.

 

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

نشانه‌هاي‌ خیانت زن و مرد در روابط

 

تماس اش با شما کم شده است 

اگر در ابتدای رابطه تان او مدام با شما در تماس بودو در هر شرایطی بشما زنگ می زد یا پیغام می داد اما حال کمتر شما را می‌بینید و حرفی برای گفتن ندارد، نشانه این است که از رابطه با شما پشیمان شده یا این‌که فرد دیگری را پیدا کرده است.

 

اگر قبلا شما مدام با او در تماس بودید و حال باید ساعت ها منتظر زنگ اش بنشینید، خط قرمزی ست برای این‌که بدانید او در رابطه با شما در حال عقب کشیدن است.

 

برای آینده برنامه ریزی نمی‌کند 

دو نفر که در رابطه اي سالم به سر می‌برند، برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنند. این برنامه ریزی می تواند بلند مدت یا حتی کوتاه مدت باشد. بعنوان مثال شما باید به همراه شریک زندگی تان در مورد تعطیلات آخر هفته خود برنامه ریزی کنید، اگر او از اینکار امتناع می کند یا ترجیح میدهد که آخر هفته اش را تنهایی بگذراند، بدین معنی ست که تمایلی به بودن درکنار شما ندارد. از آنجایی که کمی عجیب است او تنهایی رابه بودن با شما ترجیح دهد، بهتر است که به رابطه او با شخص دیگری شک کنید.

 

گوشی از دست اش نمی افتد 

هیچ چیز بدتر از این نیست که با عشق زندگی تان بیرون بروید و او مدام سرش توی گوشی اش باشد. ممکن است که او با خانواده، همکاران یا دوستان اش در ارتباط باشد اما اگر این رفتار تکرار شد، بدانید که پای شخص دیگری در بین است.

 

او همیشه عجله دارد 

گاهی وقت ها ما دیرمان شده یا کاری را باید زودتر انجام دهیم، عجله داشتن دراین شرایط طبیعی ست اما اگر شما هر زمانی که با عشق زندگی تان در حال حذف زدن یا گشت و گذار بودید و او برای رفتن عجله داشت، باید به رفتارش شک کنید. احتمالا او می‌خواهد هر چه سریعتر از شما جدا شود و به سراغ فرد دیگری برود.

 

برنامه ها را کنسل می کند 

این‌که طرف مقابل تان یک‌بار بنا به دلایلی برنامه تان را کنسل کند، طبیعی ست اما اگر هر بار که شما برنامه اي می‌گذارید و او بدون هیچ دلیلی ان را می پیچاند، بدانید که پایش جای دیگری گیر است. جملاتی مانند «من حالم خوب نیست» یا «من خیلی خسته ام» تنها بهانه است، بنابر این بهتر است که به دنبال دلیل واقعی ان باشید.

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

زن و مرد و نشانه های خیانت

 

در شبکه هاي‌ اجتماعی مشکوک است 

حتماً شما هم هر از گاهی صفحه شریک زندگی تان را در شبکه هاي‌ اجتماعی چک میکنید، اگر مورد مشکوکی در صفحه او دیدید، بعنوان مثال او همیشه عکس هاي‌ یک نفر خاص را لایک می کند یا این‌که طوری رفتار می کند که انگار مجرد است، باید به او شک کنید که یا فرد دیگری در زندگی اش است یا این‌که به دنبال فرد جدیدی میگردد. در هردو حالت، شما در زندگی او نقشی ندارید.

 

گوشی اش را از شما پنهان می کند 

تقریباً اکثر آقایان دوست ندارند که زن زندگی شان مدام در گوشی شان سرک بکشد اما اگر طرف مقابل تان قبل تر ها این اجازه رابه شما می داد، یا از این‌که گوشی اش در مقابل شما باشد، هراسی نداشت اما حال این اجازه رابه شما نمی‌دهد و گوشی اش را از شما پنهان می کند، باید بدانید که او چیزی را از شما پنهان می کند.

 

رفتارش تغییر کرده است 

اگر رفتار طرف مقابل تان بطور ناگهانی تغییر کرده، بعنوان مثال بهانه گیر شده یا زود از کوره در می‌رود، بدانید که این تغییر رفتار ناشی از تغییر احساسات او به شماست. در واقع او دارد موضوعی را از شما پنهان می کند. دراین شرایط، حتی اگر از او دلیل این تغییر رفتار را سوال کنید، او جواب قانع کننده اي بشما نخواهد داد. اگر واقعا شریک زندگی تان شما را دوست داشته باشد، به فکر حل مشکلات رابطه تان خواهد بود اما اگر بی دلیل رفتارش تغییر کند، بدانید که به دنبال بهانه اي برای فاصله گرفتن از شماست.

 

ناگهان سرش شلوغ شده است 

اگر هر بار که سراغ وی را گرفتید، این جمله را از او شنیدید: «سرم شلوغ است» مطمئن باشید که او نمی خواهد دیگر برای شما وقتی بگذارد. این سوال را از خودتان بپرسید که او سرش با چه چیزی گرم است؟ چه چیزی جای شما را برای او گرفته است؟ شاید یک فرد بطور موقت وقت سر خواراندن نداشته باشد اما این موضوع ادامه دار شود، بدانید که شما در زندگی او دیگر جایی ندارید.

 

عبارت «دوست معمولی» را زیاد میشنوید 

عده اي از افراد دوستان جنس مخالف زیادی را دور خودشان نگه می دارند و به انها برچسب دوست معمولی می‌زنند تا نه رابطه شان صمیمی تر شود و نه بطور کامل از انها دور. این افراد فکر میکنند که زرنگ اند، بنابر این این شمایید که نباید به آن ها اجازه اینکار را بدهید. این‌که عشق زندگی تان بشما می‌گوید مانند دو دوست معمولی کنار هم باشیم، در واقع بی احترامی به شماست. مطمئنا او گزینه هاي‌ دیگری را هم در زندگی اش دارد و می‌خواهد در زمانی مناسب یکی از انها را انتخاب کند. بنابر این زیر بار برچسب دوست معمولی نروید. مطمئنا ارزش شما خیلی بیشتر از ان است که کسی شما را نصفه و نیمه بخواهد.

 

حال که با نشانه هاي‌ خیانت اشنا شدید بهتر است روش هایي را برای بهتر شدن رابطه در زندگی بخوانید

 

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

10 راه کار برای بهتر شدن رابطه عاشقانه

اگر می‌خواهید یک زندگی با دوام و عاشقانه داشته باشید این نکات را فراموش نکنید.

 

دخترخانم‌ها و آقاپسرهایی که بتازگی ازدواج کرده اید، به حرف‌هایي که دراین نوشتار به ان تاکید شده، توجه ​کنید تا یک زندگی با دوام داشته باشید:

 

1 – قرار نیست زندگی بعد از ازدواج، مدینه فاضله‌اي باشد که تمام نیازهایتان را برآورده کند و شما را صددرصد خرسند و خوشحال کند نه، این‌طور نیست. داشتن یک زندگی متاهلی خوب و موفق، مستلزم از خودگذشتگی، فداکاری، صبر، درک متقابل و بخشندگی است. عده‌اي میگویند: ان جوانی که نمی خواهد از غرور و خودخواهی و صفات بد خود عقب‌نشینی کند، همان بهتر که برای همیشه مجرد بماند.

 

2 – ازدواج، بهترین فرصت برای رشد روحی و رسیدن به کمال است لازم است که دراین زندگی، هرروز به فکر پیشرفت اخلاقی باشید​ .

 

3 – اشکالی ندارد اگر در ماه‌هاي‌ اول زندگی ناخواسته، اشتباهاتی از شما سربزند ، اما سعی کنید هرچه زودتر از این شرایط بیرون بیایید و از اشتباهاتتان درس بگیرید و هرگز انها را تکرار نکنید. عملکرد شما درسال پنجم و دهم ازدواج، باید متفاوت از سال اول باشد.

 

4 – یک مرد واقعی می تواند عاشق یک زن شود، با او ازدواج کند و تا آخر عمر پایبند او باقی بماند ، یک زن واقعی هم میتواند به عشق چنین مردی احترام بگذارد ودر سایه علاقه‌اي که در دل نسبت به ان مرد حس می کند، دلسوزانه به ساختن یک زندگی خوب و شیرین با او بپردازد.

 

5 – عشق تنها یک حس نیست ، عشق به معنای تعهد و دل‌سپردگی است. چشمانتان را باز کنید تا با چاشنی عشق و معیارهایی که برایتان اهمیت دارد، به سمت زندگی جدید بروید؛ اما وقتی رفتید، برای هر مشکلی، حتی بدترین‌ها، به‌دنبال راه‌حل باشید و از طلاق دوری کنید. همواره به فکر استحکام بخشیدن به نهال نوپای زندگی دونفره‌تان باشید، نه شکسته شدن ان.

 

6 – اگر در گذشته با افراد دیگری روابط عاطفی داشته‌اید، برای همیشه آن ها را فراموش کنید ، داشتن روابط حتی در فضای مجازی هم میتواند براحتی عواطف و احساسات را تحریک کند و این خیانت به همسر است. بشدت از ان حذرکنید.

 

7 – زنان روابط عاشقانه را در واژگان عاشقانه می دانند و مردان در رابطه جنسی زبان یک دیگر را یاد بگیرید.

 

8 – ما جذب افرادی میشویم که از ما متفاوتند ودر عین حال، با انها احساس نزدیکی می کنیم پس بعد از ازدواج، سعی نکنید تفاوت‌هایي راکه همسرتان با شما دارد از بین ببرید و وی را شبیه خود کنید. اینکار، وی را به شخصیتی تبدیل می​کند​ که برای شما جذاب نیست.

 

9 – پیش و پس از ازدواج درباره زندگی متاهلی‌تان با پروردگار متعال راز و نیاز کنید و از او خواهش کنید راه درست را نشان‌تان دهد ،ان کس که در روزهای شادی و غم همواره یار شما باقی میماند، تنها اوست.

 

10 – خوشبختی را فدای مادیات نکنید ، در هر مرحله از زندگی که به گذشته نگاه کنید، خاطرات خوش به امور معنوی مربوط میشوند و نه پولی که خرج کرده اید.

 

نشانه های خیانت در روابط عاشقانه و زندگی زناشویی چیست ؟

در پایین بخوانید…

 

منبع : خراسان

جدیدترین مطالب سایت