هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

هنگامه قاضیانی بازیگر سرشناس کشورمان کـه تجربه هاي‌ بسیاری در سینما و تلویزیون دارد، در نیمه شب 28 آبان 1401 با انتشار ویدیویی از خود در خیابان کشف حجاب کرد ودر کپشن ان نوشت کـه احتمالا این آخرین پست من در اینستاگرام می باشد.

 

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، متولد 30 مرداد 1349 در مشهد اسـت. او علاوه بر هنرپیشگی ؛ ترجمه کتاب و خوانندگی نیز می‌کند. او مدرک کارشناسی جغرافیای انسانی و اقتصادی را از دانشگه آزاد گرفته اسـت. مدر کارشناسی ارشد فلسفه غرب را هم از دانشگاه سانفرانسیسکوی کشور آمریکا گرفته اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بی گناه چه کسانی هستند؟ + معرفی بازیگران سریال بی گناه

 

خانواده هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

مادربزرگ او در زمان خودش عالم بودو هیچ فضای بسته ‌اي نسبت بـه حضور زن در اجتماع و هنر وجود نداشت. ادبیات، موسیقی و سینما درخانواده پدری و مادری من جاری بود اما دلیلی کـه آرزوهای من دیرتر عملی شد بـه خاطر این بود کـه انها این فضا را درمن دیرتر می‌ دیدند.

 

سال‌ها قبل در تئاتر مدرسه فعال بودو آمفی تئاتر انجا را می چرخاند، در ان زمان بـه او پیشنهاد بازیگری شد کـه خانواده بـه او گفتند باید ادامه تحصیل دهد. بـه این ترتیب از 22 سالگی برای ادامه تحصیل بـه کشور آمریکا رفت تا این کـه دوباره بازگشت و شروع بـه فعالیت بازیگری کرد.

 

آغار فعالیت بازیگری هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

او برای اولین بار در سن 30 سالگی ایفای نقش کرد. او درسال 1379 برای اولین بار در فیلم سایه روشن ایفای نقش کرده اسـت. دلیل این کـه کمی دیر ودر سن 30 سالگی بـه سوی بازیگری رفته اسـت توصیه خانواده پدری اش بود کـه او هم اینکار را شروع کرد. او خودش قبل از رفتن بـه ایالات امریکا ودر سن 22 سالگی بسیار بـه هنر علاقه داشته اسـت.

 

 

ازدواج و طلاق هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

هنگامه قاضیانی در سن پایین ازدواج کرده اسـت و اطلاعاتی در مورد نحوه آشنایی با همسرش منتشر نشده اسـت. وقتی کـه او 19 ساله بود تنها فرزندش کـه پسری بـه نام اشکان اسـت را بـه دنیا آورد و بعد از 5 سال و هنگامی کـه پسرش 5 ساله بود از همسرش جدا شد.

 

بیشتر بخوانید: هنگامه قاضیانی با چهره ای متفاوت و جذاب

 

گفته های هنگامه قاضیانی درباره طلاقش

من یک زن 24 ساله بودم کـه یک بچه ۵ ساله داشت ودر ان زمان کلی از آرزوهایم خراب شده بود البته این شکست برای من یک فرصت بزرگ هم بـه حساب می آمد. این موضوع کـه میخواستم در ان زمان بعد از طلاق هم زن باشم و هم مرد برایم خیلی سخت بودو در زمانی کـه بخواهی هم مرد و هم زن باشی باعث می‌شود شخصیت انسان دچار تکرار شود و برای من این اتفاق خیلی سخت و تلخ بود.

 

گفته های هنگامه قاضیانی درباره پسرش

رابطه من و پسرم رابطه درستی اسـت این را بـه چند دلیل می ‌گویم مهم ‌ترین علتش اینست کـه دروغی بین ما وجود ندارد و همین همه ی چیز را درست پیش میبرد. ممکن اسـت بعضی وقت ‌ها بـه خاطر گفتن واقعیت رنج بکشیم اما مهم این اسـت کـه بـه هم دروغ نمی‌ گوییم. من بعضی وقت‌ ها مادرش هستم ؛ یک وقت‌ هایي خواهرش می‌ شوم و خیلی وقت‌ ها هم پیش آمده کـه دوست صمیمی‌ اش بودم.

 

جوایز سیمرغ طلایی هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

او بـه دلیل بازی در فیلم بـه همین سادگی در نقش یک زن خانه دار شهرستانی کـه در مناسبات شهری تهران امروزی دچار تردید در زندگی با همسرش شده اسـت بازی کرد کـه برای هم نقش آف ینی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در بیست و ششمین دوره جنوشاره فیلم فجر درسال 1386 دریافت کند.

 

او درسال 1390 با 2 فیلم سینمایی میگرن بـه کارگردانی مانلی شجاعی فرد و فیلم سینمایی روزهای زندگی بـه کارگردانی شیخ طادی ایفای نقش کرد و نوانست بازهم برای بازی در فیلم روزهای زندگی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را سی امین جشنواره فیلم فجر بـه دست آورد.

 

روزهای زندگی فقط برای هنگامه قاضیانی یک افتخار آفرینی نبود بلکه فیلم در 10 دیگر هم توانست کاندید دیپلم افتخار بهترین فیلم، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری، سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌هاي‌ ویژه می دانی، سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی و دیپلم افتخار برای بهترین صداگذاری را دریافت کرد کـه در نیمه اول سال نیز فیلم اکران شد اگرچه فیلم در اکران عمومی چندان موفق نبود.

 

ترجمه کتاب هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

هنگامه قاضیانی درکنار فعالیت بازیگری خود ترجمه کتاب ” سرزمین مرد سرخپوست قانون مرد سفید پوست ” نوشته ” ویلکومب واشبرن ” را نیز انجام داده اسـت.

 

خوانندگی و برگزاری کنسرت هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

 

در فیلم بـه همین سادگی آقای رضا میرکریمی درسال 86؛ هنگامه قاضیان ساری گلین را خواند. او از وقتی کـه یادش می‌ آید آواز شنیده‌ اسـت و موسیقی چیز مهمی درخانواده او بوده، اما تقریباً از سن خیلی‌ خیلی کم فهمید کـه موسیقی روح وی را آرام می‌ کند.

 

از پنج، شش سالگی با موسیقی مأنوس شد و شروع بـه رقصیدن و آوازخواندن کرد. کم‌کم بزرگ‌ تر کـه شد و بـه 14 ؛ 15 سالگی رسید، این موضوع بـه‌ قدری برایش جدی بود کـه دوست داشت خانه شان خالی باشد فقط بـه دلیل این کـه بتواند بخواند.

 

هنگامه قاضیانی در دی ماه 1394 در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی بیادماندنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش بـه روی صحنه برد.

 

جراحی های زیبایی هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

او هیچ گاه جراحی زیبایی نکرده اسـت و خودش می‌گوید کـه عاشق چین و چروک ها و خطوط روی چهره هستم زیرا نشان میدهد کـه از چه راهی آمده ام و قدرتم را نشان میدهد. میگوید کـه عکس هاي‌ را کـه به تازگی گرفته اسـت از دوران جوانی اش بیشتر دوست دارد.

 

وصیت نامه هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود پستی بی حجاب منتشر کرد

من وصیت نامه ام را در سن 28 سالگی نوشتم و دائم تغییرش میدهم ؛ نه تغییرات تفکری کـه تغییرات جزئی کـه فکر میکنم لازم اسـت روی ان اعمال میکنم. مثلاً من اصلا برای خودم از مراسم خوشم نمی‌آید دوست دارم خیلی ساده از جهان بروم و این را مکتوب کردم ولای قرآنم اسـت.

 

فقط یک وارث دارم و فقط میتوانم برای او چیزهایی را تغییر دهم من در سن کم این افکار را داشتم شاید باورتان نشود اما در سن 29 سالگی اعضایم را هدیه کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت