ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

روش جدید برای انجام کارهای نما به صورت ارزان قیمت در جهان فرود

تا به حال برای انجام کارهای نمای ساختمان از داربست استفاده کرده اید؟

تا بحال با هزینه های زیاد داربست روبه رو شده اید؟ 

مثلا برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان خود از داربست استفاده کرده اید؟

 

امروزه دیگر نیازی نیست شما برای کارهای نما از داربست استفاده کنید چون روش جدیدی به نام راپل از کشور انگلستان ابداع شده است تا شما دوستان هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم وقت خود را برای کارهای اضافی هدر ندهید.

 

راپل ابزار سبکی دارد که میتوانید به راحتی به هرجا که بخواهید جابه جایش بکنید و به همین دلیل هزینه انها نسبت به داربست بسیار کمتر میباشد.

 

جلوگیری از بستن داربست توسط همسایه

از خوبی های کار در ارتفاع میتوان به مجاورت ساختمان اشاره کرد. بیشتر همسایه ها از بستن داربست در پشت بام خود گلایه میکنند و این اجاره را به ساختمان بقلی نمیدهند. این باعث میشود که دیوار بقل ساختمان بلاتکلیف بماند.

 

ولی شما یک راه باقی مانده دارید و ان هم استفاده از طناب است. مثلا برای سیمانکاری و اب بندی یا عایق دیوار بقل ساختمان نیاز به داربست دارید و همسایه ساختمان ویلایی دارد و به شما اجازه داربست نمیدهد پس اینجا شرکت جهان فرود به وسیله راپل کاران متخصص خود بدون دخالت در حریم خصوصی همسایه کار شما را به نحو احسنت انجام خواهند داد.

 

ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

 

هزینه داربست نسبت به هزینه راپل

به طور میانگین و حدودی هزینه داربست دو برابر هزینه راپل است و شما مثلا برای انجام پیچ رولپلاک نما میبایست دو برابر هزینه را پرداخت کنید.

برای بستن داربست باید یک روز وقت خود را صرف پیدا کردن  داربست و یک روز نیز برای بستن ان وقت بگذارید.

همچنین وقتی کارتان تمام شد باید یک روز زمان بگذارید و داربست را جمع کنید.

اما وقتی به جهان فرود تماس بگیرید به راحتی در یک روز و بدون اتلاف وقت اضافی کار خود را انجام میدهید.

یکی از کارهای بسیار زیادی که بسیار رواج زیادی دارد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران میباشد.

 

ترمیم دیوار سیمانی که بعد از چندین سال تخریب شده است

نمای ساختمان اصلی‌ترین بخش خارجی ساختمان است که امروزه در طرح‌های متنوعی اجرا می‌شود.

با توجه به این که امروزه فضای درون شهری مملو از آپارتمان‌های بلند و برج‌های متعدد است، نمای ساختمان در زیباسازی فضای شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گاهی نمای ساختمان به دلایل مختلفی تخریب شده و بخشی از آن دچار ترک، ریزش و آسیب دیگری می‌شود. اگر درصد تخریب، جزئی باشد ترمیم نما امکان‌پذیر است.

در برخی مواقع نیز نماهای زیبای ساختمان‌ها بر اثر دود و آلودگی شهری کثیف و سیاه می‌شوند که شست و شوی آن‌ها نیز در حوزه عملیات ترمیم نما قرار دارد.

با توجه به این که در کلان‌ شهرهایی از جمله تهران و کرج ازدیاد جمعیت باعث شلوغی بیش از حد می‌شود، چگونگی ترمیم نما و خدمات مربوط به آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

وقتی نمای یک ساختمان دچار خرابی‌های جزئی شد، بهتر است در همان روزهای ابتدایی ویرانی مرمت و ترمیم شود تا کار به بازسازی نما نرسد.

 

همچنین اگر قبل از هرگونه خرابی برای پیشگیری از آسیب نما آن را مستحکم کنید خالی از لطف نیست.

با توجه به این که امروزه  اکثر نماها کامپوزیت و شیشه‌ای هستند شستن آن‌ها کار آسانی نیست و نماشویی نیز خود نوعی ترمیم نما محسوب می‌شود.

 

  ترمیم و یا مرمت نما در گذشته سخت‌تر و پرهزینه بود اما اخیراً روش‌های جالبی برای این کار اجرا می‌شود که علاوه بر تسریع در روند ترمیم، هزینه زیادی نیز در بر ندارد.

 

چندین سال قبل‌ برای مرمت نما، داربست می‌بستند که هزینه زیادی برای کارفرما داشت و زمان‌بر بود اما امروزه با استفاده  از راپل این کار بسیار راحت‌تر و به صرفه‌تر شده است.

 

راپل چیست و چه مزایایی دارد؟

راپل در حقیقت پایین آمدن با طناب است و نوعی ورزش محسوب می‌شود.

راپل سواران با استفاده از طناب محکم و مخصوص از کوه‌ها، صخره‌ها و غارها فرود می‌آیند.

 

قبل‌تر‌ها استفاده از راپل برای همین منظور بود اما اخیراً راپل وارد دنیای صنعت شده و کار در ارتفاع به کمک آن انجام می‌شود.

حال می‌خواهیم بدانیم راپل نمای ساختمان چیست و ارتباط آن با کار در ارتفاع چیست.

تصور کنید ساختمان‌های بسیار طویل و برج‌ها با نمای شیشه‌ای نیاز به شست شو و ترمیم در نما دارند.

 

اگر متخصصان این کار بخواهند برای ترمیم نما داربست ببندند، به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست چون گذشته از زمان بسیار زیادی که صرف می‌شود و هزینه هنگفتی که در بر دارد، از لحاظ ایمنی پر ریسک است.

 

علاوه بر آن داربست مانع عبور و مرور افراد در پیاده روها مخصوصاً در نزدیکی ساختمان‌های تجاری می‌شود.

 

در این مواقع راپل ایده‌ آل‌ترین انتخاب برای کار در ارتفاع، پیچ و رولپلاک نما، نماشویی و یا به صورت کلی ترمیم نما است.

 

راپل کار که به بند باز یا نما کار نیز معروف است با استفاده از ابزارهای مخصوصی از جمله طناب‌های محکم، گره‌های مختلف و کاربین( وسیله‌ای برای ایجاد اتصالات سریع و البته مطمئن که طرح‌های متنوعی دارد) استفاده می‌کند و از پشت بام به سمت پایین فرود آمده و کار مرمت نما را انجام می‌دهد.

 

این کار از لحاظ ایمنی رتبه بالایی دارد و از آن‌جا که معمولاً چند نفر راپل کار در یک پروژه همکاری می‌کنند روند انجام کار و اجرای پیچ و رولپلاک سریع‌تر انجام می‌شود‌.

 

هزینه آن نیز معقول و مناسب است. راپل نمای ساختمان برای اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری قابل اجرا است و محدودیت خاصی ندارد.

ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

پیچ و رولپلاک نما با چه هدفی انجام می‌شود؟

نمای ساختمان بر اساس استانداردهای مختلفی اجرا می‌شود. برای طراحی و پیاده سازی نماهای سنگی، ابتدا سنگ را با چسب مخصوص به سطح دیوار می‌چسبانند، سپس پشت آن ملات ماسه و سیمان می‌ریزند تا محکم شود.

 

این کار برای ساختمان‌های یک و دو طبقه مناسب است اما هرچه ارتفاع ساختمان زیاد شود وزن آن بیشتر شده و خطر ریزش نما بر اثر حوادث طبیعی بیشتر می‌‌شود.

بنابراین بهترین راه پیچ و رولپلاک نما است.

برای پیاده سازی این کار نماکار با پیچ‌های فولادی و رولپلاک در فواصل معین سنگ نما را به دیوار محکم می‌کند.

 

ممکن است تصور کنید این کار نمای ساختمان را برهم می‌زند در صورتی که چنین نیست.

 

امروزه پیچ‌های رنگی هم‌رنگ سنگ وجود دارند که تغییر محسوسی در نما ایجاد نمی‌کنند. همچنین می‌توان با رنگ و بتونه پیچ را هم‌رنگ نما کرد.

 

تعداد پیچ و رولپلاک سنگ نما به کار رفته به متریال‌های مختلفی وابسته است. به عنوان مثال نوع سنگ تأثیر بسیاری در تعداد پیچ‌ها دارد.

 

براساس آن سنگ گرانیت چون سنگین است فاصله پیچ و رول پلاک هر سی سانتی متر است و برای سنگ‌های سبک نیز فواصل ۵۰ سانتی متری مناسب است.

 

هزینه نهایی کار با توجه به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله تعداد پیچ، متراژ نما، نوع سنگ، ساعات کار و غیره مشخص می‌شود اما می‌توان با اطمینان گفت که شرکت خدماتی ترمیم نما نقش قابل توجهی در قیمت دارد چون هر شرکت نرخ خاصی برای خود دارد. در نتیجه شما می‌توانید ارزان‌ترین راه برای ترمیم نما که همان مرمت و بازسازی با استفاده از راپل می باشد را با  شرکت جهان فرود تجربه کنید و از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید.

ارزانترین راه برای ترمیم نمای سنگ و سیمان ساختمان با شرکت جهان فرود

شرکت جهان فرود

شرکت جهان فرود مجموعه‌ای معتبر با ۱۰ سال سابقه کار در زمینه مرمت و آب بندی نما است. این مجموعه از متخصصانی تشکیل شده است که علاوه بر تخصص در زمینه ترمیم نما، راپل کار حرفه‌ای هستند و در این خصوص نیز دوره و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

 

این شرکت هزاران پروژه خصوصی و دولتی را با موفقیت به انجام رسانده است. اگر می‌خواهید نمای سنگی ساختمان خود را آب بندی کرده و جلوی ریزش سنگ نما را بگیرید و یا اگر نمای ساختمان به ترمیم نیاز دارد می‌توانید از شرکت جهان فرود خدمات لازم را دریافت کنید.

علاوه بر آن  جهان فرود در زمینه شست و شوی نما نیز آماده ارائه خدمت است.

 

اساس کار این مجموعه استفاده از راپل است و اصلاً از داربست استفاده نمی‌کنند. در نتیجه سرعت انجام  پروژه، کیفیت کار، هزینه نهایی و ایمنی کار همگی مناسب و معقول‌اند.

 

شرکت جهان فرود خدمات خود را در شهر تهران و کرج و شهرستان‌ها و روستاهای اطراف این استان به بهترین شکل ارائه می‌دهد. 

جدیدترین مطالب سایت