استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

همه ما به‌دنبال زیبا و برازنده‌تر به‌نظر رسیدن در دید سایرین هستیم. به‌همین دلیل نوع پوشش ما می‌تواند برای رسیدن به این هدف مؤثر باشد. ما نیمی از سال را در فصل‌های سرد هستیم. در این دوران پوشیدن لباس‌های گرم مانند کاپشن چرم مردانه و بوت چرم مردانه کمک می‌کند تا علاوه بر داشتن یک ظاهر شیک، از سرما در امان باشیم.

 

اما در کنار آن به چه چیزهای دیگری نیاز داریم؟ شلوار جین مردانه و «شلوار کتان مردانه» از دیگر الزامات تیپ افراد در روزهای سرد هستند. ما در این مطلب با معرفی این لباس‌ها کمک می‌کنیم با یک انتخاب مناسب، به پوشش ایده‌آل خود برسید. پس تا انتها همراهمان بمانید.

 

کاپشن چرم

اولین آیتمی که برای فصل زمستان باید در کمد خود داشته باشید، یک کاپشن از جنس چرم است. این نوع لباس گرم انواع مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به پوشش خود انتخاب کنید. از جمله:

 

کاپشن های چرم با قد کوتاه

عمده طرفداران کاپشن‌های کوتاه نسل‌های جوان و نوجوان هستند. دلیل این انتخاب نیز راحت هماهنگ شدن آن با آیتم‌ها و دیگر لباس‌های اسپرت است.

 

کاپشن های چرم با قد متوسط

مزیت کاپشن‌های چرمی بلند به نمونه‌های کوتاه‌تر آن، قابلیت هماهنگی با انواع استایل است و برای پوشیدن این کاپشن لازم نیست که جوان باشید یا تیپ اسپرت بزنید.

 

کاپشن های چرم با قد بلند

کاپشن چرم مردانه سایز بلند از لباس‌هایی است که همیشه آن را تن کارآگاه‌ها و شخصیت‌های مرموز فیلم‌ها دیده‌ایم. این لباس می‌تواند استایل شما را متفاوت نشان دهد. اگر قدتان بلند است، جذابیتتان با پوشیدن این کاپشن بیشتر هم خواهد شد پس برای خرید این مدل جذاب از کاپشن چرم مردانه به سایت Dayanshop.com سر بزنید.

 

بوت چرم

تکمیل کننده زیبایی و جذابیت کاپشن چرم، یک بوت از همان جنس است. این کفش‌های گرم هر استایل زمستانه را شیک نشان می‌دهند. بوت و نیم بوت چرم در سایت دایان شاپ انواع مختلفی دارد که هرکدام در ارتفاع و مدل با یکدیگر متفاوت اند.

استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

بوت چلسی

بوت‌های چلسی قابلیت ارتجاعی دارند و بنابراین برای هر پایی مناسب اند. این کفش‌ها در کنار خود زیپ یا کش دارند و می‌توانید آن‌ها را با هر نوع پوششی هماهنگ کنید.

 

بوت سوارکاری

همان‌طور که از اسم این نوع از بوت چرم مردانه مشخص است، این مدل بیشتر برای استفاده در ورزش سوارکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بوت‌های سوارکاری به صنعت مد نیز راه پیدا کرده‌اند.

 

بوت بندی

بوت‌های بندی با توجه به ارتفاعشان دسته بندی‌های مختلفی دارند اما در حالت کلی ظاهرشان یکسان است. نمای این نوع از بوت شبیه کفش‌های ارتشی بوده اما حس خشن بودن آن با زیبایی و ظرافت ترکیب شده است. این بوت‌ها اسپرت هستند و بنابراین آن را به‌راحتی می‌توانید با دیگر لباس‌های زمستانه خود ست کنید.

 

بوت خزدار

اگر بوت چرمی که دوست دارید در داخل یا بیرون آن از خز استفاده شده باشد، در دسته بوت‌های خزدار قرار می‌گیرد، شما می توانید برای مشاهده انواع مدل کفش مردانه به این لینک مراجعه نمایید.

 

شلوار جین

شلوارهای لی یا جین از آیتم‌هایی هستند که برای پوشیدن آن‌ها لازم نیست منتظر فصل خاصی بمانید. این شلوارها از اصلی‌ترین لباس‌های موجود در کمد هر شخص اند که با رنگ‌های متنوع و مدل‌های مختلف خود می‌توانند برای هر سبک از پوشش مناسب باشند.

اما برای یک استایل زمستانه کدام نوع از این شلوار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؟ از بین موارد زیر می‌توانید انتخاب کنید.

استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

شلوار راسته

بدون شک کلاسیک‌ترین نوع از شلوارهای لی، مدل راسته است. این شلوارها از بالا تا پایین صاف هستند و می‌توانند در تن تمام افراد با هر نوع فرم بدنی، زیبایی ظاهری و راحتی داشته باشند.

 

شلوار اسکینی

یکی از محبوب‌ترین انواع شلوار لی، مدل اسکینی است. این مدل برای هر فرم بدنی مناسب است و ترکیب آن با یک «کاپشن چرم مردانه» سایز متوسط، استایل بسیار زیبایی را برای شما می‌سازد.

 

شلوار بوت کات

از انواع شلوارهای کلاسیک که به‌تازگی دوباره محبوبیت پیدا کرده، شلوار جین مردانه بوت کات است. این نوع از لباس تا قسمت زانو تنگ بوده و در قسمت دمپا گشاد است. زمانی که این شلوار را با «بوت چرم مردانه» بپوشید، پاچه آن روی کفش قرار می‌گیرد، چنین ویژگی دلیل نام‌گذاری شلوار بوت کات است.

 

شلوار دمپا گشاد

این نوع شلوار جین شباهت زیادی با بوت کات دارد. تنها تفاوت آن‌ها در میزان گشادی در قسمت دمپای آن‌ها است. دمپای این مدل آزادی بیشتری نسبت به نوع دیگر دارد.

 

شلوار جاگر

یکی از اسپرت‌ترین نوع شلوار، جاگرها هستند. این نوع از جین در قسمت کمر و هم پاچه خود کش دارند و برای ساختن یک استایل کژوال در فصل‌های سرد انتخاب خوبی هستند.

 

شلوار مام استایل

بی‌شک از محبوب‌ترین شلوارهای سال‌های اخیر، مام استایل‌ها هستند. این نوع از شلوارها تا قسمت ران تنگ بوده و از زانو تا پایین کمی گشاد هستند.

 

شلوار کتان

اگر می‌خواهید برای استایل زمستانه خود از شلواری استفاده کنید که میزان رسمی بودن آن کمی بیشتر از جین باشد، شلوارهای کتان برای شما مناسب خواهند بود.

مزیت این نوع از شلوار به انواع جین، راحت‌تر هماهنگ شدن آن با انواع تیپ‌های رسمی و اسپرت است. اما باید نکاتی را نیز برای استفاده از این شلوار در پوشش‌تان در نظر بگیرید که در زیر توضیح دادیم.

استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

رنگ شلوار

خوبی این نوع از شلوار رنگ‌بندی بسیار گسترده‌تر آن نسبت به جین است. شما می‌توانید با توجه به رنگ کاپشن چرم یا پیراهن خود، رنگی را انتخاب کنید که مناسب‌تر باشد. اگر به‌دنبال یک شلوار کتان مردانه هستید که قابلیت هماهنگی با لباس‌ها و استایل‌های مختلفی را داشته باشد، رنگ‌های سفید و مشکی آن برای شما ایده‌آل هستند.

 

مدل شلوار

بیشتر مدل‌هایی را که برای شلوارهای جین به آن‌ها اشاره کردیم، برای کتان نیز موجود هستند. بنابراین اهمیت دارد تا با توجه به سبک لباس پوشیدن خود، نوع مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

برای داشتن یک ظاهر برازنده با شلوارهای کتان، مدلی را انتخاب کنید که اندازه آن نه بیش از اندازه تنگ باشد و نه گشاد. به ‌این ترتیب چه اسپرت پوشیده باشید و چه رسمی، در هر حال شیک و مرتب خواهید بود.

شاید با معرفی این لباس‌ها دنبال مکانی برای خرید آن‌ها باشید که تنوع اجناس و قیمت مناسبی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ چنین ویژگی را دارد و شما در آن می‌توانید انواع لباس‌های مردانه، بوت، نیم بوت و کاپشن را با قیمت خوب و تنوع گسترده پیدا کنید.

امکانات این فروشگاه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا خریدتان را براساس سایز خود انجام دهید و به کمک تصاویر موجود از رنگ و نوع برند انتخابتان مطمئن باشید.

استایل خود را در زمستان با استفاده از کاپشن و بوت چرم منحصر به فرد کنید!

سخن نهایی

افراد شیک پوش، برای هر فصلی انتخاب‌های مناسبی دارند. این انتخاب وابسته به ایده‌آل بودن نوع آیتم‌هایی است که آن‌ها انتخاب می‌کنند.

در فصل سرد آشنایی با لباس‌هایی که با وجود گرم بودن خود به ظاهر ما ارزش دو چندانی دهند، ارزش پیدا می‌کند. از جمله آن‌ها کاپشن چرم مردانه است.

کاپشن‌های چرمی می‌توانند برای ایجاد انواع استایل رسمی و اسپرت به شما کمک کنند. اما در کنار آن باید بدانید از چه نوع بوت چرمی با چه مدل «شلوار جین مردانه» یا شلوار کتان مردانه استفاده کنید.

در مطلب بالا لباس‌هایی را معرفی کردیم که در کنار یک بوت شیک مردانه می‌توانید آن‌ها را در فصل زمستان به تن کنید و یک استایل منحصر به‌فرد داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت