اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

اغلب خانم های ایرانی تعداد زیادی شال و روسری با رنگ و طرح های مختلف دارند. به همین دلیل گاهی برای ست کردن آنها با مانتو های خود دچار سردرگمی می شوند. اگر اصول ست کردن مانتو با شال و روسری را رعایت کنید علاوه بر اینکه زیبایی مانتو و استایل تان بیشتر می شود، با استایل های متفاوت و خاص می توانید توجه همه را در جمع به خودتان جلب کنید.

 

استایل های تک رنگ یا مونوکروم

ساده ترین راه برای ترکیب رنگ ها در لباس این است که رنگ های مشابه را با هم بپوشید. برای مثال میتوانید مانتوی آبی تیره را با شال آبی روشن ست نمایید. معمولا در این استایل ها اکسسوری ها را از رنگی برجسته و متفاوت انتخاب می کنند. برای نمونه به استایل تک رنگ زیر دقت کنید.

 

در این استایل مونوکروم رنگ های تناژ سفید تا کرم را مشاهده می کنیم. مانتو کرمی ساده با جیب های جذاب اش به خوبی با شال تک رنگ ست شده است.

 

شلوار و کفش به درستی با رنگی هماهنگ با کرم یعنی سفید موجب خلق استایلی دلنشین شده است. در نهایت انتخاب رنگ سرخابی برای کیف دستی موجب شده تمرکزمان روی کیف باشد. به همین سادگی می توان با انتخاب شال و مانتو با رنگ های مشابه استایلی شیک و جذاب آفرید.

 

مانتوهای مشکی و سفید

مانتوهای سفید و مشکی با اکثر شال و روسری ها به خوبی ست می شوند. البته پیشنهاد می شود شال و روسری های طرح دار و رنگی را با این مانتوها استفاده کنید تا استایل تان از یکنواختی خارج کند. سعی کنید مانتو سفید یا مشکی تان را با شال و روسری مشکی و سرمه ای، قهوه ای و در کل رنگ های تیره نپوشید. جسارت به خرج بدهید و رنگ های شاد را امتحان کنید. در این استایل شیک و دخترانه استفاده از شال شنی زرد نتیجه فوق العاده ای بوجود آورده است.

 

مانتو سفید و مشکی  دو رنگ خنثی هستند که همه رنگ شال و روسری را می توان با آنها پوشید. اما انتخاب شال رنگی شاد و با طراوت مانند زرد، قرمز و سرخابی موجب می شود تیپ جذاب تری داشته باشید. در واقع انتخاب رنگ های شاد باعث دخترانه تر شدن استایل تان ایجاد شود، پس برای خانم هایی که می خواهند استایل سنگین تری داشته باشند شال یا روسری های سفید مشکی هم می تواند مناسب باشد.

 

اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

 

استفاده از رنگ های مکمل

رنگ های مخالف در چرخه ی رنگ ها، در کنار یکدیگر جذابیتی خاص ایجاد می کنند. برای مثال وقتی رنگ قرمز در کنار رنگ سبز آورده می شود، درخشان تر بنظر می رسد. البته اگر مقدار و روشنی یک رنگ کمتر از دیگری باشد استایل زیباتری را بوجود می آورد.

 

برای نمونه به استایل دلبرانه زیر دقت کنید. ترکیب شال نارنجی و مانتو آبی در این استایل زیبا به عنوان دو رنگ مکمل استایلی خاص خلق کرده است. همان طور که مشاهده می کنید در این استایل به درستی از یکی از رنگ ها بیشتر از رنگ دیگر استفاده شده است. انتخاب کیف دستی نارنجی هماهنگ با شال جای هیچ توضیح دیگری نگذاشته است.

 

اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

 

شال تک رنگ ساده

 اگر از مانتوهای طرح دار استفاده می کنید شال تک رنگ ساده می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشد. برای خلق یک استایل دخترانه و شیک که توجه همه را به خود جلب کند باید به سراغ رنگ های شاد و پرانرژی بروید. البته یادتان باشد رنگ شال را با توجه به رنگ پوست و البته رنگ مانتوتان انتخاب کنید. رنگ شال را باید از رنگ های درون طرح مانتو انتخاب کنید. برای مثال به استفاده از رنگ یاسی در شال، کیف و صندل در این استایل فوق العاده دقت کنید. رنگ یاسی در طرح مانتو دیده می شود.

 

اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

 

شال دخترانه فانتزی 

برای مانتو ساده و تک رنگ بهتر است شال های طرح دار یا گل دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا استایل تان را از یکنواختی بیرون بیاورد. طرح های فانتزی و عروسکی ترند جدید شال دخترانه در سال 2021 می باشند. ببینید این شال بنفش عروسکی در کنار این مانتو سفید ساده چه استایل شیک و درخشانی را بوجود آورده است. یک کتانی بنفش و کیف دوشی آبی روشن یک استایل دخترانه به یاد ماندنی را ایجاد کرده است.

 

اصول ست کردن شال یا روسری با مانتو

 

برای خلق یک استایل شیک و جذاب باید اصول ست کردن مانتو با شال یا روسری را رعایت کنید. در وب سایت کاشانه استایل های برگزیده مزون ها و بازیگران ایرانی زیادی گردآوری شده است که می تواند در خلق استایل شخصی تان از آنها الهام بگیرید.

 

کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد که می توانید انواع طرح و مدل های جدید شال و روسری را در آن بیابید. این فروشگاه به طور مرتب شال و روسری جدید اضافه می کند. به این ترتیب همواره جدیدترین ترندهای شال و روسری دخترانه را می توانید در آن پیدا کنید. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید شال یا روسری دارید از فروشگاه اینترنتی کاشانه نیز بازدید نمایید.

 

در این مطلب اصول اولیه ست کردن مانتو را بررسی کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با رعایت نکات ذکر شده استایل های شیک و جذابی را خلق کنید.

جدیدترین مطالب سایت