افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس

فالوور کلاب هاوس

با ورود پر قدرت کلاب هاوس و فراگیر شدن این پلتفرم کاربران زیادی در پی افزایش فالوور کلاب هاوس هستند. کلاب هاوس امروزه یکی از داغترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است و ارزش آن بیش از 1 میلیارد دلار است.همانطور که میدانید شما در کلاب هاوس همانند سایر پلتفرم های صفحات مجازی دارای صفحه شخصی هستید که در آن عکس نمایه ، متن بیو ، فالوورها و فالووینگ های شما قابل نمایش است.

 

از آنجا که تعداد فالوور بالای هر پیج اعتبار و ارزش پیج را بالا می برد و نشان دهنده فرصت های بیشتر برای رشد تجارت ، برند ، خدمات و … می باشد ، عده ی زیادی به دنبال افزایش فالوور پیجشان هستند.

 

گرچه ساده ترین راه خرید فالوور کلاب هاوس است که در نهایت منجرب به افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس نیز می شود، شما میتوانید از خرید ویو که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ویو اینستاگرام میباشد، خدمات کلاب هاوس را نیز دریافت کنید. اما راه های بیشتری نیز برای افزایش فالوور در نظر داریم که با هم به بررسی آنها می پردازیم .

افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس

راه های افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس

کلاب هاوس یک برنامه صوتی است که برای آن نیاز به دریافت دعوتنامه از سمت فردی که داخل برنامه عضو میباشد، دارید. بنابر این اگر دوستان شما دعوتنامه کافی نداشته باشند با خرید دعوتنامه کلاب هاوس میتوانید در برنامه عضو شوید.

 

کلاب هاوس مکانی برای نمایش دادن پست های جذاب و متن و نوشته های آنچنانی نیست ؛ ما در کلاب هاوس نمیتوانیم با انتشار عکس و ویدیو خودمان را به نمایش بگذاریم و فالوور جدب کنیم! تنها راه ارتباطی ما با دیگران صدای ماست ، اگر کسی نمی تواند صحبت کننده و شنونده ی خوبی باشد کلاب هاوس مکان مناسبی برای گدراندن زمانش نیست.

 

دقت در انتخاب عکس پروفابل ، نام ، متن بیو؛

تنها فیلد های معرف شما به سایر کاربران عکس پروفایلتان و نام کاربری و متن بیوگرافیتان است. لذل باید در انتخاب عکس دقت کنید که تنها تصویری که از شما در خاط سایرین می ماند چه تصویری است. سعیتان بر این باشد عکسی را انتخاب کنید که با شغل یا برند و تجارت شما در ارتباط باشد و حرفه ای تر به نظر برسد. 

 

شایان ذکر است که شما تنها یک بار مجاز به تغییر نام و نام خانوادگی خود هستید و در صورت ایجاد اولین تغییر در آن باید با همبن نام در این پلتفرم حضور پیدا کنید. از دیگر فیلد های مهم که در نمایه شما حضور پر رنگی دارد متن بیو شما است.در عصر دیجیتال ، برداشت های اول بیش از هر زمان دیگر مهم هستند. اگر چیزی را روی بیوگرافی خود قرار نداده اید ، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید.

 

اگر می خواهید فالوور های بیشتری در کلاب هاوس پیدا کنید مطمئن شوید که بیوگرافی شما در کلاب هاوس چشم نواز است. دو خط اول بیوگرافی شما مهمترین هستند زیرا این همان چیزی است که افراد هنگام دیدن نمایه شما  به چشمشان میخورد.  در بیوگرافی خود ، باید در مورد داستان ، دستاوردها و هر چیز دیگری که فکر می کنید جذاب باشد صحبت کنید.

 

همچنان  می توانید در انتهای بیو آدرس وبسایت خود را نیز برای معرفی تجارتتان وارد کنید. همان گونه که در اینستاگرام به پروفایل خود میرسدید، وقت آن است که در اینجا نیز همانگونه عمل نمایید. اگرچه در اینستاگرام با خرید فالوور ارزان میتوانستید با هزینه کمتری فالوور های خود را افزایش دهید ولی در کلاب هاوس به دلیل عضویت با شماره همراه و ضرورت دعوتنامه قیمت بیشتری برای خرید فالوور باید پرداخت کنید.

 

پیوند سایر صفحات مجازی ؛

در پایین بیو فیلد های پیوند اینستاگرام و توییتر هموجود دارد که شما می توانید نام کاربری خود در این پلتفرم ها را وارد کنید که بتوانید روابط نزدیک تری با مخاطبان و سایر کاربران داشته باشید. این به شما کمک می کند تا اعتماد کاربران دیگر را  جلب کنید و منجر به مشارکت و فرصت های دیگر شوید. از آنجا که کاربران می توانند سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را بررسی کنند ، می توانند سریعتر شما را بشناسند و با پیگیری شما و پیوستن به رویدادهای شما راحت باشند.

 

دستتان را بالا بگیرید و صحبت کنید ؛

در اتاق هایی که شرکت می کنید صحبت کنید ، راه اصلی جذب فالوور در کلاب هاوس بالا بردن دست و صحبت روی صحنه است. از آنجا که کلاب هاوس یک برنامه “رها کردن صدا” است ، تنها راه واقعی برای رشد و به دست آوردن فالوور واقعی ، صحبت و تعامل با حاضران در صحنه یا تماشاگران است. اعتماد به نفس داشته باشید و از صحبت کردن نهراسید.هر بار که میکروفن خود را در Clubhouse باز کردید ، گفتن مطلبی را ایجاد کنید که بر سایر کاربران تأثیر مثبت بگذارد. هر چیز با ارزشی مانند تجربیات گذشته ، اخلاق کاری یا کارهایی که دیگران می توانند در مورد خود اعمال کنند را به اشتراک بگذارید. افراد برای مشاهده  نمایه شما کلیک می کنند ، و این باعث فالو شدن شما  توسط کاربران می شود. آنها همچنین می توانند بر روی زنگ کنار “دکمه دنبال کردن” کلیک کرده و هر بار که صحبت می کنید اعلان دریافت می کنند.

افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس

 

اتاق گفت و گو ایجاد کنید؛

کلید اصلی جذب فالوور بیشتر در Clubhouse افزایش فعالیت شما است. اتاق های گفت و گو ایجاد کنید و کاربران را به اتاق های گفت و گو دعوت کنید. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید به عنوان سخنران مهمان به اتاق های مختلف بپیوندید تا کاربران بتوانند شما را بشناسند. فعال بودن در برنامه کلاب هاوس همچنین می تواند به شما امکان ایجاد یک کلاب در این پلتفرم را به شما بدهد. هنگام ایجاد رویدادها ، انتخاب موضوعی که با آن آشنا هستید ضروری است. اثبات اینکه می توانید چیز ارزشمندی برای رشته خود بیاورید می تواند تعداد فاللور شما را افزایش دهد زیرا کاربران می دانند که آنها می توانند دانش بیشتری از صحبت های شما کسب کنند.

 

اشتراکگذاری اتاق های گفت و گو در پلتفرم های دیگر؛

اتاق های گفتگو و رویدادهای سخنرانی خود را در سایر صفحات اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با انجام این کار ، احتمال حضور کاربران بیشتر که در سایر صفحات یا شما در ارتباط هستند ولی در کلاب هاوس با شما در ارتباط نیستند نیز افزایش پیدا کند. و همچنین می توانید از دوستان خود نیز بخواهید وقایع و گفت و گو های شما را اشتراک گذاری کنند. اگر واقعاً می خواهید در کلاب هاوس رشد کنید ، وقت خود را صرف برنامه  کنید و با جامعه درگیر شوید.

 

افراد به خصوصی را دنبال کنید؛

بخشی از کاربران کلاب هاوس را سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار تشکیل می دهند که در حال حاضر به دلیل نوظهور بودن این پلتفرم تعدادشان کم و محدود است. و این باعث می شود که شروع معرفی کسب و کارتان و صحبت کردن با سرمایه گذاران بستر خوبی را برای کسب و کار و در نتیجه فالوور های احتمالی شما ایجاد کند. برای رشد شبکه خود در کلاب هاوس، افراد برجسته را در خط شغلی خود فالو کنید. این به شما کمک می کند از آخرین گرایش های رشته خود مطلع باشید و آن را در گفتمان های  خود اعمال کنید. با فالو کردن افراد برجسته  رویدادهای گفت و گوی  آنها  به شما اطلاع داده می شود و شما می توانید به آنها بپیوندید و احتمالاً فرصتی برای سخنرانی پیدا کنید.

 

حلقه ای محکم از فالوور های واقعی ایجاد کنید؛

به جای اینکه تعداد بیشتری از فالوورها را به دنبال خود داشته باشید ، توصیه می کنیم ابتدا یک حلقه محکم از فالوور های واقعی ایجاد کنید. این بدان معنی است که هدف شما فالوور هایی است که به طور منظم به رویدادها و اتاق های گفتمان  شما می آیند و در بحث های شما شرکت می کنند. به یاد داشته باشید که Clubhouse یک پلتفرم گفتگوی صوتی است و اگر پیروان شما به بحث بپیوندند به برند و جذب فالوور شما کمک زیادی می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت