انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

شاید برای شما هم سوال شده باشد که لباس خواب فانتزی چیست و چه کاربردی دارد!؟ و یا اینکه چرا لباس خواب کاستوم و فانتزی طرفداران زیادی پیدا کرده است!؟ فرق این سبک از لباس با سایر سبک های لباس راحتی در چیست؟ در این مقاله جواب این سوالات شما را می دهیم. برایتان تمام مدل های لباس خواب فانتزی شرح داده و انواع آن را همراه با کاربردهای مختلف بیان می کنیم. شما از این پس می توانید بهترین مدل های این سبک از لباس خواب را انتخاب کنید. همچنین بهترین و ارزان ترین عرضه کننده این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

لباس خواب فانتزی چیست؟

از لباس خواب علاوه بر پوشش مناسب و راحت در زمان خواب، برای زیباتر کردن خود نیز بهره میگیریم. لباس خواب فانتزی؛ نوعی لباس خواب است که با ایجاد تفاوت های بصری، حالت فانتزی و زیابیی را به فرد میدهد. از لباس خواب فانتزی برای پوشش زیباتر و در عین حال متفاوت تر جهت جذاب تر شدن استفاده میکنند.

برند های بزرگ پوشاک در ایران، مانند لباس سکرت با قدمت چند ساله خود و استفاده از بهترین مواد اولیه، با قیمت منصفانه و کیفیت درجه یک، توانسته اند به تولید و عرضه انواع مدل لباس خواب و حتی صادرات آن به سایز کشور های همسایه بپردازند.

 

لباس خواب توری یکی از انواع مدل لباس خواب فانتزی

لباس خواب توری؛ مدلی از انواع لباس خواب فانتزی است که به دلیل استفاده از تور در ساخت آن، جلوه بصری جذاب و زیبایی به استایل شما خواهد داد. البته محدودیت های زیاد در زمان پوشیدن، جنس نازک و بدون مقاومت باعث شد از محبوبیت این مدل از انواع فانتزی لباس خواب کاسته شود.

 

از تور بیشتر برای مدل های لباس خواب فانتزی که شامل شورت و سوتین میشود، بهره میگیرند. در این سبک از لباس زیر، از تورهای باکیفیت و مقاوم برای تولید شورت و سوتین های خاصی مانند سوتین توری فنردار لیفت دهنده029 و یا ست شورت سوتین اسفنجی 8883 استفاده میکنند. شما میتوانید این مدل های باکیفیت و مقاوم لباس خواب توری فانتزی را از فروشگاه معتبر با 20% تخفیف خریداری کنید. (در زمان خرید حتما به نکات طلایی گفته شده در پایین برای لباس خواب فانتزی دقت کنید.)

 

انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

لباس خواب ساتن فانتزی، یکی از محبوب ترین انواع مدل لباس خواب فانتزی است

محبوب ترین و بهترین مدل لباس خواب فانتزی؛ لباس خواب ساتن هستند. این مدل از لباس خواب ها، علاوه بر ایجاد جلوه بصری و اندام زیباتر برای فرد، از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخورداند. البته این کیفیت و نرمی را فقط در مدل لباس خواب ساتن ابریشم مشاهده خواهید کرد.

دقت کنید که لباس خواب ساتن فانتزی را از انواع پارچه ساتن مانند: ساتن سیلک، ساتن فرانسه و ساتن زیرآستر هم تولید میکنند که از قیمت پایین تر، اما کیفیت بسیار کمتری برخورداند. توجه داشته باشید که حتما از مدل های لباس خواب ساتن ابریشم فانتزی اصل استفاده کنید.

 

انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

برای تشخصی ساتن ابریشم توصیه میکنیم حتما در زمان خرید لباس خواب، به ویدیو محصولات دقت کنید. فروشگاه های معتبر لباس خواب، حتما از محصولات خود، ویدیو تهیه میکنند تا مشتری به راحتی با مشاهده آن ها جنس کار را تشخیص دهد. نمونه این مدل لباس خواب ساتن ابریشم را در محصولا ت این فروشگاه مشاهده بفرمایید:

https://www.lebassecret.com/product-category/pajamas/

 

لباس خواب فانتزی عروس

پرتقاضا ترین مدل از انواع لباس خواب فانتزی را مدل “لباس خواب فانتزی عروس” تشکیل میدهد. لباس خواب عروس با توجه به اهمیت ویژه ای که دارد باید در زیباترین حالت ممکن باشد. به عنوان مثال میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

ست لباس خواب 5تکه فلامینگو victoria484

پیراهن زنانه مدل Victoria111

لباس خواب زنانه victoria434

انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

این سبک از لباس خواب زنانه از طرفداران ویژه ای برخوردار است که در رسم و سنت های دیرینه ایرانیان در مورد عروس نیز وجود داشته است. در ایران رسم است که عروس از بهترین و شیکترین لباس خواب خود برای اولین شب پس از عروسی و سایر روزها استفاده و با زیباتر کردن استایل خود؛ روابط زناشویی خود را با همسرش تحکیم کند.

 

لباس خواب کاستوم

کاستوم (Costume)؛ در لغت به معنای سفارشی و شخصی بودن است که میتواند بیانگر خاص بودن یک چیز باشد. کاستوم؛ سبکی از طراحی در صعنت مد است که برای طراحی های اختصاصی و منحصر به فرد پوشاکی مانند لباس خواب و لباس زیر، ابداع شد. زمانی که در رابطه با لباس خواب کاستوم صحبت میشود، میتوانید مدل های را تصور کنید که بیانگر معنی خاصی باشند. به عنوان مثال؛ لباس خواب پرستاری یا لباس خواب پلیسی نمونه های از لباس خواب کاستوم هستند که با داشتن فرم مشخص میتوانند جذابیت ویژه ای به اندام شما بدهند.

 

لباس زیر کاستوم و لباس زیر فانتزی چیست؟

انواع مدل لباس خوب فانتزی و کاستوم، ویژگی ها، خواص و مضرات

لباس زیر کاستوم هم در واقع مدلی از لباس خواب فانتزی زنانه است که به دلیل طرح های متنوع و فانتزی؛ در بین خانم ها از طرفداران زیادی برخوردار است. این مدل شامل شورت فانتزی و سوتین فانتزی میشود که باهم ست یا به صورت جدا از هم خریداری میشود.

 

در زمان خرید شورت و سوتین فانتزی و کاستوم حتما به این موارد دقت بفرمایید:

حتما ویدیو محصولات را چک کنید که از کیفیت شورت و سوتین و اعتبار فروشگاه لباس زیر آگاه شوید.

شورت فانتزی که انتخاب کرده اید حتما از فاق نخی برخوردار باشد.

از خرید شورت و سوتین های کاستوم که جنس پلاستیکی دارند به شدت خودداری کنید.

فروشگاه های معتبر لباس زیر کاستوم مانند لباس سکرت از راهنمای سایز دقیق برخوردار هستند. (حتما سایز دقیق لباس زیر فانتزی را انتخاب کنید.)

در زمان خرید لباس خواب فانتزی و لباس زیر کاستوم، حتما نظر سایز کاربران را که در صفحه هر محصول وجود دارد مطالعه کنید.

از فروشگاه های دارای نماد اعتماد ملی و پشتیبانی قوی خرید کنید.

معمولا لباس زیر ها در ایران تولید میشود. اما بسیاری موارد در همین محصولات را به اسم ترک و برندهای مانند شورت کوزا یا شورت ان بی بی به فروش میرسانند. پس مراقب افرار سودجو باشید و از فروشگاه معتبر خرید کنید.

 

برای مشاهده و خرید هر کدام از انواع لباس زیر فانتزی و لباس زیر کاستوم به این صفحه مراجعه بفرمایید:

https://www.lebassecret.com/product-category/underwear/

تمام نکات طلایی گفته شده برای خرید شورت و سوتین فانتزی و کاستوم در این نمونه فروشگاه رعایت شده است.

 

چرا مردان لباس خواب کاستوم را دوست دارند؟

لباس خواب کاستوم، در دسته لباس های سفارشی قرار دارند و معمولا بیانگر یک شخصیت هستند. خانم ها و آقایان میتوانند با پوشیدن لباس کاستوم در قالب شخصیت های مختلف قرار بگیرند و رفتار های متفاوتی داشته باشند. داشتن روابط متفاوت، تاثیر زیادی در بهبود رابطه زناشویی دارد. به همین دلیل، آقایان علاقه زیادی به لباس خواب کاستوم دارند.

 

لباس خواب کاستوم هم برای مردانه و هم زنانه طراحی و تولید می شوند. لباس خواب کاستوم؛ به دلیل تنوع، زیبایی، کاراکترهای متفاوت، رفع نواقص اندام، از دلایل محبوبیت این مدل لباس ها نزد مردان است.

علاوه بر مورد عنوان شده، طراحی لباس های کاستوم، بسیار زیبا و دلربا هستند و میتوانند نواقص اندامی زیاد را برطرف نمایند. همین امر از دیگر دلایل محبوبیت این مدل از لباس های خواب است.

 

لباس خواب فانتزی فاق باز چیست

خواسته های متنوع خانم ها در سال های اخیر سبب ایجاد تغیرات چشمگیر در طراحی ست های لباس خواب شده است. به همین دلیل شاهد مدل های متنوعی هستید که در ابتدا کمی عجیب و جالب به نظر می آیند.

 

مدل های متفاوتی مثل فانتزی، عروسکی، کلاسیک، کاستوم و … از دسته طراحی های جدید لباس های خواب هستند که جلوه و نمای ویژه ای به استایل خانم ها میدهند. به علاوه می تواند در روابط آن ها با پارتنرشان تاثیرات زیادی داشته باشد.

 

ست خواب فانتزی فاق باز، از آن دسته لباس های خواب است که ورود پر سر و صدایی به دنیای طراحی و مد داشته و با داشتن فرم جالب و جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. شورت های فاق باز، بنا بر نامی که دارند جلوی بازی دارند و که سبب ایجاد جاذبه های جنسی برای آقایان هستند و معمولا با داشتن فرم آنتیک و خاص فرم خیره کننده ای دارند.

 

با وجود مدل محرک و جذاب، این ست در رنگ بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند. همانطور که پیش تر عنوان نمودیم رنگ ها می توانند جلوه و نمای خاصی به استایل خانم ها بدهند. گفتنی است که می توانید این لباس را به صورت ست و یا تکی خریداری نماید که معمولا فرم آن ها تنها برای جلب توجه میباشد و نمیتوان مورد استفاده روزانه قرار بگیرند.

 

لباس خوب فانتزی و کاستوم را از کجا بخریم!؟

همان گونه که در بالا نیز گفته شد انواع مدل لباس خواب فانتزی و کاستوم وجود دارد که باید در خرید آنها وسواس به خرج داد. چرا که به صورت مستقیم با اندام های خصوصی شما در ارتباط هستند. در زمان خرید لباس خواب فانتزی و کاستوم حتما به موارد گفته شده در بالا دقت بفرمایید و آن ها چک کنید. فروشگاه های معتبری زیادی مانند lebassecret وجود دارد که میتوانید با مشاهده معرفی ویدیو انواع لباس خواب و لباس زیر آن ها، علاوه بر اطمینان از اعتبار فروشگاه، انتخاب دقیقتری از محصول را داشته و با اطمینان کامل محصول لباس زیر یا لباس خواب خود را خریداری کنید.

 

دیگه اون دوران گذشته که فقط پولدار ها لباس خواب می پوشیدن و یا ما فقط تو فیلما نگاش می کردیم! لباس سکرت یه کاری کرده که همه بتونیم از این لباس های راحتی فوق العاده استفاده کنیم. برای مشاهده و خرید انواع مدل لباس خواب با قیمت های ویژه و تخفیفات استثنایی به فروشگاه های معتبر لباس خواب مانند لباس سکرت مراجعه بفرمایید.

جدیدترین مطالب سایت