بادی اسپلش چیست و روش صحیح استفاده از آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بادی اسپلش چیست و روش صحیح استفاده از آن

احتمال برای شما هم پیش‌آمده که پس از یک الی دو ساعت از دوش گرفتن عرق کرده‌اید و بدنتان بوی ناخوشایندی گرفته است. همچنین ممکن است به دلیل رفع این مشکل هزاران عطر و ادکلن و ضد تعریق را امتحان کرده؛ اما به نتیجه‌ای که دنبالش بودید، دست پیدا نکرده باشید. در اینجاست که بادی اسپلش‌ها به کمک شما می‌آیند و مشکل را از ریشه برطرف می‌کنند.

 

شاید برایتان سؤال ایجاد شده باشد که بادی اسپلش چیست یا اینکه اصلا نحوه استفاده از بادی اسپلش‌ها چگونه است؟ در این مقاله به‌صورت کامل به معرفی بادی اسپلش و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم. تا پایان با ما همراه باشید.

 

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها یکی از انواع خوشبو‌کننده‌های بدن هستند که به‌صورت اسپری کردن روی بدن مورداستفاده قرار می‌گیرند. بادی اسپلش‌ها علاوه بر خوشبو کردن بدن به لطافت و شادابی بیشتر پوست نیز کمک می‌کنند. به همین جهت بادی اسپلش زنانه برای خانم‌ها بسیار جذاب هستند چرا که علاوه بر خوشبو کردن بدن به شادابی پوست نیز کمک می‌کنند. بادی اسپلش‌ها از جمله لوازم بهداشتی هستند که به‌صورت مردانه و زنانه تولید و روانه بازار می‌شوند.

 

توجه داشته باشید که بادی اسپلش‌ها باید به‌صورت مستقیم روی بدن اسپری شوند و مانند ادکلن یا اسپری‌های خوشبوکننده بر روی لباس قابل‌استفاده نیستند. اما سؤالی که پیش می‌آید، این است طریقه استفاده درست از بادی اسپلش‌ها به چه صورت است؟ در ادامه این مطلب روش استفاده درست از این نوع خوشبوکننده‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

روش استفاده از بادی اسپلش

بادی اسپلش چیست و روش صحیح استفاده از آن

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، بادی اسپلش‌ها را باید به‌صورت مستقیم روی بدن استفاده کرد. در این بخش به ترتیب به شیوه استفاده درست از این نوع خوشبوکننده‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

استحمام کنید و بدن خود را با شوینده‌ای که مناسب پوستتان است، بشویید.

پس از حمام به‌صورت کامل بدن خود را خشک کنید.

لوسیون پس از حمام خود را روی پوستتان بزنید.

بادی اسپلش را از فاصله مناسب روی پوست خود اسپری کنید. (استفاده از بادی اسپلش روی نبض‌ها می‌تواند به ماندگاری بیشتر رایحه کمک کند.)

دقت داشته باشید که پس از استفاده از بادی اسپلش به‌سرعت لباس خود را نپوشید چرا که ممکن است لک روی لباس بیفتد؛ بنابراین اجازه دهید تا بدنتان کاملا خشک شود.

 

مزایای استفاده از بادی اسپلش‌ها

استفاده از بادی اسپلش‌ها نسبت به دیگر موارد بهداشتی و خوشبو‌کننده‌ی بدن مزایایی دارد که در این بخش به معرفی این مزایا می‌پردازیم:

 

باعث آبرسانی به پوست شما می‌شوند

آبرسانی پوست یکی از موارد مهمی است که برای داشتن پوستی شفاف و سالم باید به آن توجه کرد؛ بنابراین باتوجه‌به اینکه بادی اسپلش‌ها علاوه بر خوشبو کردن بدن به آبرسانی پوست شما کمک می‌کنند، می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه شما باشند و با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید.

 

در رایحه‌های مختلف برای آقایان و خانم‌ها موجودند

بادی اسپلش‌ها تنها مختص بانوان نیستند و برای آقایان نیز در رایحه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به همین دلیل آقایان نیز می‌توانند به‌راحتی از این محصول استفاده کرده و از شر بوی بد و ناخوشایند بدن پس از ساعت‌ها فعالیت روزانه در امان بمانند. همچنین قیمت بادی اسپلش مردانه باتوجه‌به کیفیت و برند آن متفاوت است.

 

ایجاد حساسیت و آلرژی نمی‌کنند

در این نوع خوشبوکننده‌ها خبری از مواد حساسیت‌زا نیست به همین دلیل افرادی که پوست حساسی دارند نیز می‌توانند با خیال راحت از بادی‌اسپلش‌ها استفاده کنند و نگران ایجاد حساسیت و آلرژی به این محصول نباشند.

 

قیمت مناسبی دارند

همان‌طور که می‌دانید، امروزه قیمت ادکلن‌ها سر به فلک کشیده‌اند و دیگر استفاده روزانه از آن‌ها خیلی به‌صرفه نیست. اما بادی اسپلش‌ها به دلیل داشتن قیمت به‌صرفه می‌توانند جایگزین خوبی برای ادکلن‌ها باشند. همچنین بادی اسپلش‌ها به دلیل اینکه روی بدن اسپری می‌شوند ایجاد لکه نمی‌کنند و می‌توانید با خیال راحت‌تری نسبت به ادکلن از آن‌ها استفاده کنید.

 

از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند

در ترکیبات بادی اسپلش‌ها از مقدار زیادی آب استفاده می‌شود، درواقع می‌توان گفت این نوع محصول بر پایه آب است و به همین دلیل اسپری کردن آن روی سطح پوست می‌تواند تا حد زیادی از خشکی پوست جلوگیری کند.

 

بادی اسپلش چیست و روش صحیح استفاده از آن

نتیجه‌گیری

به نظر می‌آید پس از خواندن مزایا و ویژگی‌هایی که بادی اسپلش‌ها برای شما دارند، دوست داشته باشید که آن‌ها را امتحان کنید، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از هر برند و فروشگاهی محصولات بهداشتی خود را خریداری نکنید چرا که محصولات تقلبی آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. توصیه ما سایت خانومی است چرا که این فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی با ارائه بهترین کیفیت از برند‌های معتبر مانند محصولات کالیستا همیشه سعی در جلب رضایت مشتریانش دارد.

جدیدترین مطالب سایت