بازسازی لوازم خانه خود با ساده ترین طرح ها

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بازسازی لوازم خانه خود با ساده ترین طرح ها

بازسازی لوازم خانه خود با ساده‌ترین طرح ها

سلام آیا از وسایل منزلتان خسته شده اید؟ یا اینکه می خواهید آنها را تغییر دهید به جای وسایل قدیمی وسایل جدید بیاوید؟ ما برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم تا خودتان بتوانید با کمترین هزینه و زمان ممکن آنها را تغییر دهیم.

در این جا به شما آموزش خواهیم داد چگونه وسایل خانه و آشپزخانه خود را بازسازی کنید و دیگر برای شما کهنه و قدیمی نباشد و خانه شما را شیک و زیبا امروزی تبدیل بشه و سرمایه خود را هدر بدهید.

برای مثال اگر لیوان های خانه های شما کهنه و قدیمی شده می توانید با طرح و ایده به شما میدم جایگزین کنید با ما همراه باشیم در آموزش ساخت عروسک روی لیوان های ماگ و لیوان های ساده منزل شما.

 

تزئین لیوان های ماگ طرح سنجاب با فندقش

.حالا بریم  به دوران کودکی خود یک سری بزیم که چه انیمیشن های و کارتن های علاقه داشتیم و آنها را در ذهن خود تجسم کنیم و روی لیوان های خود پیاده‌سازی کنیم در این جا می خوایم یکی از کارکترهای انیمیشن عصر یخبندان را برای شما پیاده‌سازی کنیم. و کارکتری که ما انتخاب کردیم برای شما پیاده‌سازی کنیم روی لیوان سنجاب با فندقش میباشد.بریم سراغ پیاده‌سازی طرح روی لیوان.

 

وسایل مورد نیاز برای طراحی ماگ سنجاب با میوه فندقش :

یک عدد لیوان ماگ ساده

تعداد خمیر رنگی از برند (خمیر پلیمری میهن) شامل رنگ های کرم ،سفید ، سبز ، مشکی ،

قلم داتینگ

تیغ فوندانت

سوزن یا خلال دندان

 

اگر به دنبال خرید ابزارهای کار با خمیر و یا می خواهید خمیر پلیمری بخرید من به شما پیشنهاد میکنم به سایت سرزمین خمیر مراجعه کنید

مرا حل ساخت این سنجاب به این شرح می باشد  :

 

 

مرحله اول :درست کردن سر.

یک مقدار خمیر پلیمری میهن رنگ کرمی برمیدارم  و روی ماگ گذاشته  و با دستتون به خمیر طرح سر سنجاب می دهیم همانند تصور شماره یک که در عکس بالا مشخص شده و بعد سراغ محو کردن لبه های کار میریم با نوک دست آنها را صاف می کنیم .

 

مرحله دوم :

و در مرحله دوم باید بخش قرار گرفتن چشم های سنجاب را مشخص کنیم چون قسمت چشم های برجستگی بیشتری  نسبت به صورت داره یک مقدار خمیر پلیمری کرم رنگ روی قسمت صورت قرار میدهیم  و اطراف آن را مرتبش می کنیم همانند شکل شماره دو .

 

مرحله سوم :

بعد از درست کردن دو بخش قبلی حالا نوبت قرار گیری چشم ها هست دو تکه کوچک خمیر پلیمری سفید به شکل گلوله درست میکنید با فاصله بسیار کم در روی بخش دو قرار میدهیم همانند شکل بالا و درو آن یک نوار نازک به رنگ کرم درست میکنید بخش پلک های سنجاب می باشد توجه داشته باشید که نوار باید نازک باشد برای قطع کردن نوار از تیغ فوندانت استفاده می کنیم و کامل با خمیر زیر فیکس کنید تا کنده نشه .

 

مرحله چهار:

مجددا باید دو تکه بسیار کوچک خمیر پلیمری سبز برای داخل چشم و دو تکه خمیر کوچکتر از رنگ سبز برمیدارم به رنگ سیاه برای مردمک چشم و این دو خمیر رنگی را در بخش سفیدرنگ قرار میدهیم توسط ابزار فوندانت کار با خمیر ( قلم داتینگ ) .

بازسازی لوازم خانه خود با ساده ترین طرح ها

مرحله پنجم:

در این مرحله سر سنجاب تمام شده و فقط بینی آن مانده بعد از اتمام بدن آن را درست میکنیم بریم برای ساخت بدن در این مرحله باید یک تکه خمیر کرمی پرنگ بردارید به شکل یک میله به سر میچسبانیم همانند شکل شماره 5 و لبه های کار را با دست صاف می کنیم

 

مرحله ششم :

حالا یک تکه خمیر پلیمری سفید برمیدارم یا با دست و یا با وردنه آن را صاف و پهن می کنید و روی قسمت قبلی قرار میدهیم همانند شکل شماره 6 این بخش شکم سنجاب هست.

 

مرحله هفتم :

بعد از قرار گرفتن روکش سفید روی شکم سنجاب با یک سوزن یا خلال دندان یا ابزار های فوندانت رده هایی روی خمیر ایجاد می کنید که به شکل مو یا بدن سنجاب به خود بگیرد .

 

مرحله هشتم :

دو تکه خمیر همانند رنگ بدن سنجاب از خمیر جدا کرده و به شکل ال مانند درمیارم برای پاهای سنجاب و کنار بدن آنها را می چسبانیم همانند شکل شماره 7 و بعد از قرار گرفتن پاها کنار بدن توسط سوزن یا ابزار فوندانت رده های منظم همانند بدن در روی پاها ایجاد میکنیم همانند شکل و توسط رنگ های صورتی و مشکی ناخن های سنجاب را درست میکنیم

بازسازی لوازم خانه خود با ساده ترین طرح ها

مرحله نهم :

تکه خمیر به رنگ قهوای روشن برمیداریم و به شکل قلب درست میکنیم همانند شکل شماره 9 که این بخش می شود فندق یا میوه سنجاب در دست آن قرار دارد.

 

مرحله دهم :

حالا می خوایم کلاهک یا بالا فندوق را درست کنیم یک تکه خمیر قهوای تیره بر میداریم و روی خمیر قهوی روشن قرار میدهم به صورت که حالت برجسته به خود بگیرد و توسط سوزن روی آن شیارهای  ایجاد میکنیم  و   این مرحله بینی و گوشهای سنجاب را دست میکنیم برای درست کردن بینی یک تکه خمیر به رنگ کرم برمیداریم وبه شکل اشک در میاریم  و نوک آن را هم یک تکه خمیر پلیمری میهن مشکلی می چسبانم و با استفاده از قلم داتینگ دو تا سوراخ ایجاد می کنیم برای بینی آن و برای درست کردن گوشها دو تکه خمیر کرمی برمیدارم به شکل اشک درمیاریم و نوک آن را تیز میکنیم وداخل آن را هم خالی می کنیم که به خود شکل گوش بگیرد همانند شکل و رحله 12  و بعد روی بینی توسط سوزن رده های ایجاد میکنیم.

بازسازی لوازم خانه خود با ساده ترین طرح ها

مر حله سیزدهم :

در این مرحله میخواهیم دست های سنجاب را درست کنیم بای درست کردن آنها دو تکه خمیر دراز به صورت استوانه ای ایجاد میکنیم و روی سنجاب قرار میدیم به طوری که فندوق را گرفته باشد وبعد تکه خمیر  صورتی برمیداریم برای درست کردن نوک های دست و ناخن های سنجاب.و برای دست دیگر آن هم به همین شکل انجام میدهیم.

به پایان تزئین ماگ طرح سنجاب با فندقش رسیدیم نکته مهم دراین آموزش این بود که شما توانستید یک عصر هنری خلق کنید.دیگر لیوان ساده نداریم در یک شکل جدید به خود گرفته اگر به دنبال آموزش های بیشتر هستید به سایت سرزمین خمیر به نشانی www.batterland.com مراجعه کنید.

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید.روزتون خوش و دلتون شاد.

جدیدترین مطالب سایت