بهترین روش اجاره سوئیت در یزد؛ اقامت در دومین شهر باستانی دنیا!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین روش اجاره سوئیت در یزد؛ اقامت در دومین شهر باستانی دنیا!

هر گردشگر خارجی که به ایران سفر می‌کند، یزد را در الویت بازدید خود قرار می‌دهد. این شهر آنقدر جذاب و خواستنی است که همه دلشان می‌خواهد به خانه‌های خشتی آن سری بزنند و گنبدهای زیبای خانه‌های آن را از نزدیک نظاره کنند. در کوچه پس‌کوچه‌های یزد ردپای تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی را می‌توان پیدا کرد و در کوچه‌باغ‌های کاه‌گلی آن نفس تازه کرد! این روزها که مهم‌ترین دغدغه سفر به قلب ایران یافتن جایی برای ماندن در این شهر است، راهنمایی برای اجاره سوئیت در یزد تهیه کرده‌ایم. پس این شما و این بهترین روش اجاره سوئیت در یزد!

 

چطور و از کجا در یزد سوئیت اجاره کنیم؟

یزد دومین شهر کهن دنیا پس از ونیز ایتالیاست. جایی که تاریخ در آن سخن می‌گوید و لذت سواری در ماشین زمان را به شما هدیه می‌دهد. اگر حال و هوای خانه‌های قدیمی و کاهگلی را دوست دارید و سفر به عمق تاریخ برای‌تان دلچسب است، چند روزی را در یزد بگذرانید. این شهر پر از اقامتگاه‌های قدیمی و سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی و سوئیت‌های ارزان‌قیمت است. در یکی از این خانه‌های زیبا و هنرمندانه اقامت کنید تا لذت زندگی ساده‌ی یزد قدیم را با گوشت و پوست و استخوان‌تان درک کنید!

 

از طرفی اجاره اقامتگاه در این شهر بسیار راحت و مثل آب خوردن است. به شرطی که پیش از سفر اقدام کنید. یعنی نگذارید به یزد برسید و تازه کاسه چه‌ کنم، چه کنم به‌دست بگیرید که جا از کجا پیدا کنیم! این روزها صنعت گردشگری همگام با پیشرفت دنیای آنلاینشده است و دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که بی‌برنامه سفر کند. با وجود سایت‌های معتبر، اجاره آنلاین سوئیت در یزد امکان‌پذیر است.

 

 اگر قرار باشد یکی از این وبسایت‌های معتبر را به شما توصیه کنیم، پیشنهاد ما اتاقک است. قوانین و پروتکل‌های دقیقی در این سایت وجود دارد که خیال شما را از هر بابت راحت می‌کند. همه میزبانان در این سایت هویت‌شان ثبت شده است و برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار خواهید بود. از طرفی نظرات کاربران نشان می‌دهد که کیفیت مطلوب خانه‌های اجاره‌ای، تنوع اقامتگاه‌ها و قیمت منصفانه، سایت اتاقک را در میان کاربران محبوب کرده است.

 

قبل از شروع سفر به این سایت مراجعه کنید و تصاویر انواع و اقسام اقامتگاه‌های یزد را ببینید. امکانات مکتوب‌شده آن‌ها را بررسی کرده و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. به این ترتیب خانه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه خانواده‌تان پیدا خواهید کرد و سفری مطمئن و راحت را تجربه می‌کنید.

 

بهترین روش اجاره سوئیت در یزد؛ اقامت در دومین شهر باستانی دنیا!

هزینه اجاره سوئیت در یزد چقدر است؟

در یزد همه نوع خانه و اقامتگاه برای اجاره پیدا می‌شود. از اقامتگاه‌های سنتی و حیاط‌دار گرفته تا خانه‌های کاه‌گلی با گنبد‌های بسیار زیبا! با توجه به امکانات هر خانه قیمت اجاره روزانه آن متفاوت خواهد بود. در سایت اتاقک قیمت اجاره سوئیت در یزد از ۶۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲ میلیون تومان پیش می‌رود. یزد شهری است که در آن همانقدر که اقامتگاه اقتصادی و ارزان‌قیمت پیدا می‌شود، به همان نسبت دارای اقامتگاه‌های لوکس و همه‌چیز تمام نیز هست. این به شما بستگی دارد که کدامیک از این خانه‌ها را انتخاب کنید. خانه‌ای سنتی در محله‌ی زرتشتی‌ها یا سوئیتی نقلی در نزدیکی بازار قدیمی یزد!

 

برای اجاره سوئیت در یزد باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

موقعیت مکانی سوئیت را بررسی کنید که نزدیک جاذبه‌های یزد مثل بازار یا محله‌های سنتی آن باشد.

پیش از سفر با میزبان تلفنی صحبت کنید و حتما یک کارت شناسایی برای دریافت کلید همراه داشته باشید.

به ظرفیت خانه موردنظرتان توجه کنید تا دچار کمبود جا و تخت‌خواب نشوید.

به امکانات مهمی مثل داشتن پارکینگ توجه کنید.

پیش از رزرو اقامتگاه نظرات مسافرین قبلی آن اقامتگاه را در سایت اتاقک بخوانید.

 

بهترین روش اجاره سوئیت در یزد؛ اقامت در دومین شهر باستانی دنیا!

مزیت اجاره آنلاین سوئیت در یزد چیست؟

پشتیبانی ۲۴ ساعته و امنیت کامل اقامتگاه

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی سفر

امکان دیدن صدها تصویر از اقامتگاه‌های یزد و مقایسه قیمت آن‌ها

آگاهی از نظرات مسافرین قبلی

امکان رزرو پیش از شروع سفر

آگاهی از کلیه امکانات موجود در هر اقامتگاه

 

بهترین زمان سفر به یزد

یزد را باید در بهار و پاییز ببینید تا باورتان شود که قلب ایران است. جایی که بام‌های خانه‌های گنبدی شکلش جان می‌دهند برای عکاسی! اما اگر در تابستان به شهر کویری یزد سفر کنید، هوای داغ آن امان‌تان را می‌برد. همچنین سوز سرمای زمستان یزد نیز ممکن است خوشایندتان نباشد. درنتیجه بهتر است فروردین، اردیبهشت و مهر را برای سفر به یزد تماشایی انتخاب کنید.

 

در شهر یزد از آفرودسواری و عکاسی در کویر غافل نشوید. همچنین از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر که شامل مسجد جامع یزد، آتشکده بهرام، باغ دولت آباد، بازار خان، خانه هنر، دخمه زرتشتیان و… می‌شوند نیز حتما دیدن کنید. سفرتان خوش!

جدیدترین مطالب سایت