بهترین هتل‌های مشهد با دسترسی خوب به حرم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین هتل‌های مشهد با دسترسی خوب به حرم

بهترین هتل‌های مشهد : سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، فصل و زمان خاصی نمی‌شناسد. حتی نیازی به بررسی آمار و ارقام ورود مسافران به این شهر نیست؛ تنها با یک بار سفر متوجه خواهید شد که نه‌تنها مردم از تمام نقاط ایران، بلکه از بسیاری از کشور‌های دیگر نیز برای زیارت به مشهد می‌آیند. از این رو هتل‌های بسیاری برای رفاه حال زائران ساخته شده است. البته اقامت در نزدیک حرم، حال و هوای دیگری دارد؛ به همین دلیل هتل‌های نزدیک حرم امام رضا مانند هتل قصر طلایی مشهد همیشه از پرطرف‌دارترین‌ها هستند. اگر تصمیم دارید؛ اکثر زمان سفر خود را در حرم و بازار‌های اطراف آن سپری کنید؛ بهتر است در این متن همراه ما باشید تا شما را با هتل‌های برتر نزدیک حرم آشنا کنیم.

 

1- هتل قصر الضیافه مشهد

نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر ثامن‌الحجج، هتل 5 ستاره قصر الضیافه در ضلع شرقی حرم است. به‌گونه‌ای که بخشی از این هتل در داخل صحن هدایت قرار دارد. از این رو وقتی که از هتل خارج شوید، دقیقا به ورودی صحن هدایت حرم مطهر می‌رسید.

این هتل پنج‌ستاره، با سبک معماری سنتی و اسلامی خود از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. برخی از واحد‌های اقامتی هتل قصر الضیافه چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به گنبد طلایی حرم مطهر امام رضا (ع) دارند. اگر به دنبال یک اقامت لاکچری و رویایی هستید، از بین اتاق و سوییت‌های قصر الضیافه، گزینه موردنظر خود برای اقامت را انتخاب کنید.

 

2- هتل قصر طلایی

یکی از هتل‌های لوکس و زیبای مشهد که در خیابان امام رضا و در فاصله حدود 10 دقیقه تا حرم مطهر قرار گرفته، هتل قصر طلایی مشهد نام دارد. این هتل، 8 رستوران لاکچری در خود جای‌داده که انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت سرو می‌کنند. همچنین امکانات تفریحی دیگری مانند استخر، سونا، سالن ورزشی و… را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

 

هتل قصر طلایی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد بر اساس استاندار‌های بین‌المللی در 20 طبقه و 358 عدد اتاق طراحی و ساخته شده است. از واحد‌های اقامتی آن می‌توان به انواع سوییت‌های امپریال، پرزیدنت و پرنسس و آپارتمان‌های رویال، سوییت، کانکت، دبل و سینگل اشاره کرد که با به‌روزترین امکانات، آماده پذیرایی از مسافران هستند. پارکینگ اختصاصی، سالن همایش، سالن سمینار، ترانسفر رایگان، آمفی‌تئاتر از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد به شمار می‌رود.

بهترین هتل‌های مشهد با دسترسی خوب به حرم

3- هتل اترک مشهد

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره مشهد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته، هتل اترک است. در سال 1357 این هتل در ۱۱ طبقه و ۱۵۷ اتاق و سوییت مجهز شامل اتاق‌های یک تخته کلاسیک، یک تخته ویژه، دو تخته کلاسیک دبل و دو تخته ویژه دبل کار خود را شروع کرد.

 

البته با هدف ارتقای کیفیت خدمات و امکانات، در سال 1401 به‌صورت کامل با سبک معماری داخلی مدرن و زیبا بازسازی شد. فاصله شما از هتل اترک در میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر، فقط چند دقیقه پیاده‌روی است. پارکینگ اختصاصی، خشک‌شویی، اینترنت بی‌سیم، سالن پذیرایی، خدمات پزشکی، مینی بار، صندوق امانات، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌رود.

 

4- هتل جواد مشهد

از هتل‌های 4 ستاره مشهد که تنها 500 متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد، می‌توان هتل جواد را نام برد. با اقامت در این هتل، هر زمان که دلتان برای زیارت تنگ شد، با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به کنار ضریح ضامن آهو برسانید.

 

در سال ۱۳۹۱ هتل چهارستاره جواد، در ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های وی آی پی و اتاق‌های فرانسوی، ایتالیایی، مراکشی، سنتی و ماه‌عسل افتتاح شد. سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس، اسپا، کافی‌شاپ و رستوران با سرو انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی از امکانات رفاهی هتل جواد بوده که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

بهترین هتل‌های مشهد با دسترسی خوب به حرم

5- هتل الماس 1 مشهد

هتل چهارستاره الماس 1 مشهد در بین خیابان‌های امام رضا ۴ و ۶ قرار گرفته و فاصله کمی با حرم مطهر دارد. این هتل در سال 1392 در 9 طبقه با 163 اتاق و سوییت‌های مجهز افتتاح شد و سال 1394 برای ارتقای سطح کیفیت خدمات به‌صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت.

 

پارکینگ اختصاصی، سالن ماساژ، فضای بازی کودکان، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ مدرن و رستورانی مجلل با سرو غذا‌های ایرانی و فرنگی از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. هتل الماس 1 علاوه بر نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع)، دسترسی بسیار خوبی به مراکز و اماکن گردشگری همچون موزه مردم‌شناسی مشهد، بازار رضا، موزه مرکزی آستان قدس، خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی، کاروان‌سرای بابا قدرت، آرامگاه نادرشاه افشار، میدان شهدا، بازار عباس‌قلی خان، خانه تاریخی توکلی و بازار هفده شهریور دارد.

 

رزرو هتل های مشهد در فلای تودی

یکی از مقاصد زیارتی و گردشگری مهم کشور، شهر مشهد است که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج از کشور خواهد بود. در واقع یکی از دغدغه‌های زائران، رزرو هتل در نزدیک‌ترین فاصله تا حرم امام رضا (ع) است تا بدون تلف کردن وقت و ماندن در ترافیک سنگین شهر، هر زمان که اراده کنند، بتوانند به‌راحتی به زیارت خود بپردازند. در متن بالا برخی از هتل‌های نزدیک حرم با امکانات رفاهی آن‌ها را بررسی کردیم.

اگر شما هم قصد دارید در هتل‌هایی مانند هتل قصر طلایی مشهد که فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (ع) ندارند، اقامت کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست نداده و همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کرده و با مقایسه امکانات رفاهی هتل‌ها، محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

جدیدترین مطالب سایت