تشخیص پمپ اصلی لوارا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تشخیص پمپ اصلی لوارا

در دنیای امروز در هر زمینه‌ای محصولات مختلفی تولید شده که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند گزینه دلخواهی را انتخاب کند. یکی از معضلاتی که همه افراد در بازار با آن سروکار دارند تشخیص محصول اصل از تقلبی است.

 

متاسفانه همیشه افرادی هستند که با تولید کالاهای فیک و عرضه آنها با قیمت ارزان تنش‌هایی را در بازار ایجاد می‌کنند. در تولید پمپ‌های مختلف نیز برندهای زیادی در سراسر جهان فعالیت دارند و برخی از آنها به‌دلیل کیفیت بالا شناخته شده است. در این مطلب سعی داریم تا شما را با روش‌های تشخیص پمپ اصلی لوارا آشنا کنیم تا بتوانید این محصولات را به‌راحتی از نمایندگی فروش پمپ لوارا lowara تهیه کنید.

 

معرفی شرکت لوارا

یکی از برندهای پیشرو، مشهور و معتبر الکتروپمپ در جهان، برند Lowara است. این برند توانسته در زمینه تولید انواع پمپ آوازه بلندی در جهان برای خود سروپا کند. این شرکت زیر مجموعه شرکت بزرگ آمریکایی Xylem بوده که سابقه و تجربه زیادی دارد.

 

افتتاح شرکت لوارا در سال 1968 در شهری به نام Montecchio واقع در منطقه Vincenza کلید خورد. هم اکنون این شرکت که اعتبار خود را از شرکت زیلم گرفته در تمام کشورهای جهان از جمله ایران نمایندگی انحصاری دارد.

 

از انواع محصولات این برند می‌توان به پمپ‌های ساختمانی، کشاورزی و صنعتی که در متریال‌های پلاستیک، برنج، چدن و استیل ساخته می‌شوند اشاره کرد. سالها است که محصولات لوارا در جهان شهرت پیدا کرده‌ و متخصصین این مجموعه دائما در حال به‌روزرسانی ویژگی‌های پمپ‌ها هستند. در ادامه می‌خواهیم شما را با راهکارهای تشخیص پمپ اصلی لوارا آشنا کنیم.

 

راهکارهای تشخیص پمپ اصلی لوارا

با توجه به نام و آوازه شرکت‌های بزرگ همیشه چین محصولات درجه آنها را تولید و روانه بازار می‌کند تا کنترل بازار را در دست داشته باشد. افراد زیادی فریب محصولات تقلبی را می‌خورند و خودشان را از لذت استفاده وسایل اورجینال محروم می‌کنند.

 

در برخی از کشورها پمپ‌های تقلبی لوارا تولید می‌شوند و افرادی که اطلاعات کاملی از این محصولات ندارند، هنگام خرید نمی‌توانند انتخاب درستی داشته باشند. تشخیص پمپ اصلی لوارا کار چندان دشواری نیست و باید از برخی نکات اطلاع داشته باشید. با مراجعه به سایت ویدفکتور می‌توانید محصولات اصل را تهیه کنید که در ادامه در این باره صحبت خواهیم کرد.

 

بسته‌بندی

یکی از راه‌های تشخیص پمپ اصل لوارا از تقلبی توجه به بسته‌بندی آن است. اگر به کارتن پمپ‌های اصل Lowara  و محصولات تقلبی آنها دقت داشته باشید، تفاوت بسیار زیادی بین آنها دیده می‌شود. کیفیت چاپ بر روی کارتن‌های اصلی بسیار زیادتر است و تنها با یکبار مشاهده می‌توانید آن را تشخیص دهید.

 

نکته مهمی که وجود دارد این است که برخی از افراد سودجو کارتن‌های اصل را از بازار به هر نحوی پیدا می‌کنند و محصولات فیک را داخل آنها جایگذاری می‌کنند. به همین دلیل نباید تنها به این روش قانع بود و راهکارهای دیگر را نیز باید در نظر داشت.

 

دفترچه شرکت

یکی دیگر از نکات تشخیص پمپ اصلی لوارا این است که پس از باز کردن کارتن باید دفترچه راهنمای شرکت در آن باشد. این دفترچه به طور کامل همه موارد را شرح می‌دهد تا مصرف کننده بتواند به‌راحتی از دستگاه استفاده کند.

در محصولات تقلبی دفترچه ناقص است و گاهی هیچ دفترچه‌ای در داخل کارتن گذاشته نمی‌شود. با خرید از نمایندگی پمپ لوارا شما می‌توانید محصول اصلی را تهیه کنید.

 

شکل ظاهری

منظور از این پارامتر شکل ظاهری کلی نیست بلکه جزئیات آن است. برخی از شرکت‌های تولیدکننده پمپ تقلبی Lowara  به کیفیت رنگ‌آمیزی و جزئیات دیگر توجه نمی‌کنند و به‌راحتی می‌توان آنها را از محصولات اصل تشخیص داد.

 

حال سوال این است که آیا محصولات تقلبی با رنگ‌آمیزی دقیق و دقت به جزئیاتی مانند نوشتن made in Italy وجود دارد؟ متاسفانه پاسخ مثبت است و چنین محصولاتی نیز در بازار یافت می‌شود و به همین دلیل تنها راه برای اطمینان از خرید موفق مراجعه به نمایندگی انحصاری برند است.

 

قیمت

یکی از راه‌های تشخیص را می‌توان قیمت پایین محصولات تقلبی دانست. برخی افراد با ادعای فروش پمپ اصل و دادن تخفیف سعی بر این دارند تا مشتریانی را که اطلاعات کافی ندارند، فریب دهند. توجه داشته باشید که قیمت کالاهای تقلبی همیشه پایین‌تر است اما این دلیلی نیست که فروشنده محصول تقلبی را با قیمت پایین حتما به مشتری خواهد داد.

 

با استعلام قیمت از مراکز فروش معتبر می‌توانید بازه قیمتی را در دست داشته باشید. پس از این استعلام بهتر است با یکی از نمایندگی‌های معتبر همکاری کنید تا بتوانید محصولی اصل را بخرید.

تشخیص پمپ اصلی لوارا

نکاتی برای خرید پمپ های lowara

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که اطلاعات چندانی برای خرید پمپ در اختیار ندارید، بهتر است زمان مشخصی را برای این کار کنار بگذارید. این روزها به یمن اینترنت به‌راحتی می‌توان در هر زمینه‌ای اطلاعات جمع‌آوری کرد.

 

برای خرید پمپ‌های lowara بهتر است نکاتی را در خاطر داشته باشید تا بتوانید آسان خرید کنید. در مطالب قبل سعی کریدم تا راه‌های تشخیص پمپ اصلی لوارا را برایتان بازگو کنیم. در ادامه نیز چند نکته مهم برای خرید را متذکر می‌شویم.

 

از تنوع نهایت استفاده را ببرید

با توجه به اینکه این برند در تولید این محصولات سابقه طولانی دارد برای تامین نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان پمپ‌های متنوعی را در هر زمینه تولید کرده است. به این ترتیب شما باید پمپی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید که این مسئله باعث می‌شود تا شما هزینه اضافی برای تهیه این محصول پرداخت نکنید.

 

مشخصات فنی

توصیه می‌کنیم قبل از خرید اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی پمپ‌ها کسب کنید. برخی از مشخصات مانند قدرت موتور، دبی، هد، توان مصرفی، راندمان و … را باید بشناسید تا در مقایسه انواع محصولات بتوانید خودتان تشخیص دهید که خرید کدام یک بهتر است.

 

اگر پمپ‌های لوارا را با دیگر برندها مقایسه کنید متوجه قدرت و کیفیت این برند می‌شوید و هیچ شکی نخواهید داشت که این پمپ‌ها ارزش خرید دارند.

 

خرید از نمایندگی‌های لوارا (lowara)

افرادی که قصد خرید پمپ دارند نباید در این کار عجله داشته باشند. این روزها اینترنت سبک زندگی جوامع مختلف را عوض کرده و به همین دلیل باید از روش‌های جدید خرید نیز استفاده کرد. خرید از فروشگاه‌های آنلاین مزایا و معایب خاص خودش را دارد که در کل مزایا به معایب می‌چربد.

 

مجموعه ویدفکتور بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه الکتروپمپ، الکتروموتور، تجهیزات و لوازم تهویه، ابزارهای صنعتی مختلف و … در کشور است. این شرکت نمایندگی پمپ‌های لوارا را توانسته در ایران عهده‌دار شود و با مناسب‌ترین قیمت آنها را عرضه کند.

 

در ویدفکتور مشاورین خودشان راه‌های تشخیص پمپ اصلی لوارا و نوسانات قیمت آن را برای شما توضیح می‌دهند تا بتوانید خریدی راحت داشته باشید.

 

پمپ‌های لوارا ساخت کجاست

اگر به مطالب گفته شده دقت داشتید قطعا تا به حال متوجه شده‌اید که این پمپ‌هاذ ساخت کشور ایتالیا است. جالب است بدانید که انواع پمپ لجن‌کش، کفکش، بوستر، صنعتی و … این برند به بیش از 160 کشور در جهان عرضه می‌شود. محبوبیت محصولات این برند به دلیل برخورداری از متریال‌های برتر مانند فولاد است که لازم است در این باره نیز تحقیق و بررسی داشته باشید.

 

جمع بندی

در دنیای مدرن از انواع ابزارآلات صنعتی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود که برندهای زیادی در این باره فعالیت دارند. در زمینه الکتروپمپ نیز محصولات برند لوارا در کل جهان شهرت فراوانی دارند و به همین دلیل اکثر افراد به دنبال خرید آنها هستند.

 

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با راهکارهای تشخیص پمپ اصلی لوارا آشنا کنیم تا محصولی مناسب در اختیار داشته باشید. خرید از نمایندگی پمپ لوارا بهترین راه برای در دست داشتن یک محصول اصل است که کمی به تحقیق در اینترنت نیاز دارد.

 

یکی از مجموعه‌های اینترنتی موفق که عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه الکتروپمپ و دیگر ابزارهای صنعتی را یدک می‌کشد، شرکت ویدفکتور است. شما در این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید و خریدی موفق داشته باشید.

 

سوالات متداول

نحوه تشخیص پمپ اصلی لوارا چیست؟

توجه به بسته‌بندی، دفترچه، شکل ظاهری و همچنین قیمت می‌تواند شما را به محصولات اصل برساند.

پمپ‌های لوارا را از کجا بخریم؟

بهترین راه خرید از نمایندگی محصولات این برند بوده که ویدفکتور بهترین گزینه اسست.  

جدیدترین مطالب سایت