جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

در اینجا با انواع جاروشارژی بوش و ویژگی های کلی آن آشنا خواهیم شد تا بهتر متوجه شویم چرا شرکت بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی در دنیا شناخته می شود.

 

همان ‌طور که می دانید جاروشارژی ها امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاروها در دنیا می باشد اگرچه مدل ها و انواع گوناگون جاروهای برقی در دنیا بسیار گسترده است اما به دلیل وزن زیاد و بزرگی شان باعث شدند تا با نمونه ای جدید از جارو با نام جاروی شارژی آشنا شوی.

 

این محصول در برندهای متنوع با طراحی و قابلیت ها ی خود در حال تولید می باشد که اگر بخواهیم به بهترین مارک جاروشارژی اشاره کنیم؛ نام برند بوشم تواند ازجمله برندهایی با بیشینه درخشان باشد.

 

انواع جاروشارژی بوش با طراحی و کیفیت خاص و بالای خود به یکی از رقیبان سرسخت جاروهای بزرگ تبدیل شد، این جاروها با وزن کمتر، بدون سیم در ابعاد کوچک‌تر تولید شده اند به دلیل امکان دسترسی هر چه آسان تر به فضاهای دورتر از دسترس محبوبیت بسیاری در میان خریداران این محصول پیدا کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید یکی از انواع جاروشارژی بوش هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

ویژگی های جاروشارژی بوش

اکنون که سخن از بهترین مارک جاروشارژی است دانستن مزایا و اولویت های این محصول در این برند خالی از لطف نیست، در ادامه سعی داریم با بیان ویژگی های جاروشارژی بوش به صورت کلی و در انواع مدل ها جزئیات این دستگاه را برای شما توضیح دهیم، لازم به ذکر است که در این بخش شما با کلیتی از تکنولوژی های موجود در جاروهای شارژی آشنا خواهید شد و پس از انتخاب مدل می‌توانید توانایی های به کاربرده در آن را با دقتی بیشتر مورد بررسی قرار دهید:

 

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

تکنولوژی All floor high power در جاروشارژی بوش

تکنولوژی All floor high power مرتبط به کارایی قدرتمند بوش در پاکیزگی در تمامی و انواع سطوح است، طراحی نوآورانه نازل در این سیستم که خود دارای موتوری یکپارچه می باشد نتیجه بسیار بی نقصی در تمیز کردن سطح های گوناگون ازجمله پارکت، فرش و کاشی دارد، در نتیجه مدل های مختلف دیگر لازم نیست به فکر میزان قدرت جاروی خود در هنگام جاروکشی سطح های مختلف باشید چراکه این تکنولوژی استفاده شده در بهترین مارک جاروشارژی به معنای قدرت بالا برای سطوح مختلف کار را آسان نموده است، لازم به ذکر است که داخل پارویی جاروشارژی بوش با این تکنولوژی یک برس مکانیک  All floor high power تعبیه شده که در حدود 5000 دور در دقیقه می چرخد و این امر به تمیزی بیشتر تمام سطوح کمک خواهد کرد.

 

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

انعطاف زیاد و قابلیت تاشو

برخی از مدل های جاروشارژی بوش که به طور کل سری های MOVE دارای دسته هایی تاشو می باشند این امکان را فراهم می سازد تا شما به راحتی این مدل ها را تا کنید و در گوشه ای از خانه بگذارید. قابلیت انعطاف زیاد در مدل های بالای جاروشارژی بوش نیز باعث می شود تا شما بدون نیاز به جابجا کردن وسیله های خود همانند میز، مبلمان و غیره کار جاروکشی بدون نقص را انجام دهید چراکه در این انواع از جاروهای شارژی، دستگاه به صورت کامل بر روی سطح زمین می خوابد و بارویی همانند جاروکشی در زوایای دیگر کار خود را با عملکردی یکسان انجام می دهد ازجمله مدل های موجود با این قابلیت حرفه ای را در جاروشارژی BCH6ATH25 می‌توانید پیدا کنید.

 

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

باتری Lithium-Ion در جاروهای شارژی بوش

فناوری باتری لیتیوم یون که در حالت کلی در ابزارهای قدرتمند الکترونیکی به کار برده می شود به قسمتی از ویژگی های مدل هایی از جاروشارژی بوش تبدیل گردیده که در واقع باتری های قابل شارژی می باشند که بدون افت کیفیت و عملکرد می توانند سالیان سال کار کنند. همان‌طور که می دانید ضعف بسیاری از جاروهای شارژی در طی تولید این محصول، باتری های آنها بوده است که بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی توانسته با به کارگیری این نوع از تکنولوژی و باتری این نقص را حل کند و طول عمر بالا و بدون افت کیفیت کارکرد را به مدل های خود بیفزاید تا جایی که توانست به دلیل همین ویژگی برتر به تاپ برند های این محصول در دنیا تبدیل گردد. لازم به ذکر است که این باتری ها با داشتن ویژگی Fast charger  با سرعت بالاتری به نسبت باتری های دیگر شارژ خواهند شد.

 

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

قابلیت Easy Clean و جداسازی قطعات برای نظافت

بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی سعی نموده است تا با استفاده از قابلیت جداسازی قطعات به مصرف کنندگان این امکان را بدهد تا قسمت های گوناگون همچون محفظه گردوغبار و یا فرچه را از دستگاه جدا کنند و پس از شستشو از آن ها مجدد استفاده کنند این قابلیت در بسیاری از مدل ها و به مراتب در مدل های بالای بوش دیده می شود که کار را برای استفاده افراد برای داشتن وسیله ای بهداشتی و تمیزتر مهیا ساخته است.

 

انواع جاروشارژی بوش

جاروشارژی دسته بلند بوش: همان‌ طور که از نام عنوان ما پیداست مدل های دسته بلند ازجمله جاروهای شارژی بوش می باشند که دارای پارویی برای جاروکشی سطوح می باشد که این انواع جاروشارژی دیگر جاروی شارژی کوچکی بر روی دسته خود ندارند تا به صورت مجزا کار کنند که این ویژگی در انتخاب افراد و بنا به نیاز آن ها کاملاً متفاوت است.

مدل های دسته بلند و دستی جاروشارژی بوش: همان‌ طور که از نام این محصول نیز پیداست این مدل علاوه بر دسته بلند برای جاروکشی، قسمتی جداشونده به نام جاروی دستی دارد که شما می‌توانید به آسانی آن را از بدنه جاروی خود جدا کنید و کار جاروکشیدن فضاهایی حتی روی میز، مبل، داخل خودرو یا طبقات موجود در خانه خود را انجام دهید، مانور آسان و تمیز کردن سریع با داشتن مدل های دستی در جاروکردن مکان هایی خاص می تواند برای مصرف کنندگان مهیا گردد.

 

جاروشارژی دستی بوش: این مدل از جاروهای شارژی که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید تنها یک مدل دستی است که باز هم بر اساس نیاز افراد انتخاب می گردد. لازم به ذکر است که مدل های دستی جاروشارژی برای جارو کردن ماشین و کفی خودروها نیز به طول معمول طرفداران زیادی دارد چراکه جمع جور بودن و قابل شارژ بودنشان کار را بسیار آسان کرده است هرچند که برخی از افراد بنا به دلایلی ترجیح می دهند تا به جای مدل های دسته بلند یا ترکیبی تنها مدل های دستی را تهیه کنند.

 

اگر قصد خرید جاروشارژی بوش را برای منزل خود داشتید می توانید این محصول را از فروشگاه آنلاین 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت تهیه نمایید.

 

نکات مهم در استفاده از جاروشارژی

تنها شارژر مخصوص خود جاروشارژی بوش را برای شارژ مجدد دستگاه استفاده کنید چراکه تغییرات ولتاژی نه تنها در این دستگاه بلکه هر دستگاه دیگری را ممکن است تحت تأثیر قرار دهد و طول عمر کارایی آن را کم کند حتی اگر از بهترین مارک جاروشارژی استفاده کنید.

 

شاید این مورد را برای شارژ کردن بسیاری از دستگاه ها شنیده باشید که سعی کنید پس از خالی شدن کامل باتری آن ها را به شارژ بزنید و پس از کامل شدن کامل شارژ آن را از برق بکشید؛ به یاد داشته باشید که جاروهای شارژی نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

 

حواستان به اجسام سوزنده و داغ همچون خاکستر زغال باشد چراکه قطعاً می دانید که این نوع از اجسام باعث لطمه به جاروی شما می شود و با کشیده شدن آن در جارو می تواند باعث آتش سوزی شود.

 

مدل های مختلف جاروشارژی بوش دارای برسی گردان در پارویی هستند که این امکان را به جارو می دهد تا موهای ریخته شده بر روی فرش و یا موکت را راحت تر جمع کند اما بهتر است هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید دقت داشته باشید تا پیچیدن مو یا هر عامل دیگر باعث توقف چرخش آن ها نشود چراکه این امر پس از روشن کردن دستگاه جاروشارژی شما باعث فشار آمدن به موتور چرخانده برس خواهد شد.

 

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

پرفروش‌ترین مدل جاروشارژی بوش

جاروشارژی بوش BCH6ATH25 یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین برندها می باشد چراکه همه برند بوش را به عنوان بهترین مارک جاروشارژی در دنیا می شناسند ، دلایل پرطرفدار بودن این مدل و تبدیل شدن آن به مدلی در صدر برترین‌ها کم نیست که به صورت خلاصه ویژگی ها و اولویت های آن را در اینجا برای شما توضیح خواهیم داد لازم به ذکر است که بالاترین تکنولوژی ها و فناوری های موجود در دنیا در BCH6ATH25 خلاصه شده است و به عنوان بهترین جاروشارژی 2020 شناخته می شود.

 

انعطاف بالا در زوایای مختلف: انعطاف بی نظیر و عالی این مدل از جاروشارژی بوش از مزیت های بسیار قدرتمند این مدل است چراکه علاوه بر آنکه دسته می تواند به هر زاویه ای در چرخش باشد، می تواند به صورت افقی به آسانی بر روی سطح زمین صاف قرار گیرد تا بدون نیاز به جابه‌جایی وسایل در منزل، همه مکان های نیازمند به جاروکشی را تمیز کنید.

 

باتری لیتیوم-یون در جاروشارژی بوش: همان‌طور که گفتیم جدیدترین نوع باتری قدرتمند در کل دنیا Lithium-Ion می باشد که این مدل از جاروشارژی بوش نیز دارای این باتری قابل شارژ می باشد که هم سریع شارژ می گردد و سالیان سال می تواند بدون کم شدن کیفیت روز اول برای شما کار کند شرکت بوش نیز به عنوان بهترین مارک جاروشارژی از این باتری در برخی از مدل های خود استفاده کرده است.

 

حرکت روان بر روی تمامی سطوح: این مدل علاوه بر آنکه به راحتی تمامی سطوح ازجمله فرش، سرامیک، پارکت و غیره را جاروکشی می کند به دلیل نوع طراحی آن‌قدر روان بر روی سطوح همانند موکت و یا فرش حرکت می کند که شما در هنگام جاروکشی خسته نخواهد کرد.

 

جمع آوری تمامی پرزها و موی حیوانات: از ویژگی های بسیار خاص این مدل که باعث شده به مدل پرطرفدار و پرفروش تبدیل گردد برسی فوق العاده است که در قسمت پاروی این جاروی شارژی بوش تعبیه شده است، فرچه قرمز و مشکی در ارتفاع های مختلف با دور چرخش بسیار بالا باعث می شود تمامی موهای موجود بر روی سطوح و درگیر با بافت فرش را بیرون بکشد و جاروکشی هرچه بدون نقص را برای شما فراهم سازد که این مدل را به مدل Pro Animal نیز معروف کرده است.

 

از دیگر ویژگی های این مدل از جاروشارژی بوش می توان به داشتن تنظیمات سرعت 3 مرحله و یک Turbo بر روی دسته آن، تکنولوژی Sensor Bagless بدون نیاز به پاکت جارو، Easy Clean جداسازی تمامی قطعات برای نظافت، توان 2400 وات، مکش بسیار بالا و قابل تنظیم، ظرفیت بالای مخزن زباله، میزان شارژ دهی یک ساعته و احساس نکردن وزن جارو در هنگام جاروکشی، اشاره نمود.

 

اگر به دنبال خرید انواع جاروشارژی بوش یا به زبان دیگر بهترین مارک جاروشارژی هستید می‌توانید ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده فوق را با انتخابی مناسب در اختیار داشته باشید، فراموش نکنید که هیچ ماندگاری ای در دنیا بی علت نیست، این کمپانی نیز در تمامی محصولات خود ازجمله جاروهای شارژی آنقدر پیشرفت چشم گیر و قدرتمندی داشته است که به نوبه خود توانست دید افراد را نسبت به کلیت خرید انواع جاروشارژی تغییر دهد و با ارائه نسلی جدید صنعت تولید این محصول را دگرگون کند.

جدیدترین مطالب سایت