جزیره ای تسخیر شده توسط عروسک ها

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جزیره ای تسخیر شده توسط عروسک ها

به گزارش پورتال تالاب به نقل از لحظه آخر در نقاط مختلف دنیا مکان های ترسناک و دلهره آور بسیاری وجود دارد که هر کسی جرعت ورود و بازدید از آن را نخواهد داشت، اما برخی از گردشگران علاقه بسیاری به مکان های ترسناک داشته و هرساله برای بازدید از این دسته جاذبه ها، به کشور های مختلف سفر می کنند. یکی از از جاذبه های ترسناکی که داستان های بسیاری در رابطه با آن وجود دارد، جزیره عروسک ها واقع در جنوب مکزیکو سیتی می باشد.

 

در تمام نقاط این جزیره کوچک عروسک های عجیبی از بالای درختان آویزان هستند، برخی از این عروسک ها سر نداشته و برخی دیگر چهره ای بسیار ترسناک دارند، طبق باور عموم این جزیره توسط عروسک ها به تسخیر در آمده است، اما در رابطه با آن داستان ها و افسانه های بسیاری وجود دارد. برای سفر به کیش با تور ارزان کلیک کنید.

 

جزیره ای تسخیر شده توسط عروسک ها

ماجرای تسخیر شدن جزیره توسط عروسک ها به غرق شدن دختری فقیر در ساحل جزیره باز می گردد، در آن زمان شخصی به نام “دون جولیان” که نگهبان جزیره بوده، جسد دختر را در ساحل پیدا می کند.

 

چندین روز پس از پیدا شدن جسد، جولیان عروسکی را در ساحل می یابد که بنظر می رسد مطلق به دختر غرق شده باشد، وی برای احترام به آن دختر عروسک را از بالای یکی از درختان جزیره آویزان می کند، این امر به مرور زمان سبب شده است که جزیره به حالت امروزی خود تبدیل گردد. سفری متفاوت را با تور کیش تجربه کنید.

 

ماجرا های بسیاری در رابطه با اضافه شدن تعداد عروسک های عجیب جزیره وجود دارد، برخی معتقد اند که روح جولیان توسط دختر تسخیر شده بود و او هر روز عروسک های بیشتری به جزیره اضافه می کرد، برخی دیگر معتقد اند که این داستان ها بر گرفته از ذهن جولیان بوده و او قصد ترساندن مردمان محلی را داشته است، جالب ترین داستان موجود در رابطه با این جزیره بدین شکل است که روح دخترک همچنان در جزیره سرگردان بوده و مردمان محلی برای آن که روح دختر عصبانی نشود این عروسک ها را به او هدیه می داده اند. برای اطلاع از تور ارزان و لحظه آخری و دقیقه نود کیش کلیک کنید.

 

جزیره ای تسخیر شده توسط عروسک ها

جالب است بدانید که جولیان، 50 سال پس از آن اتفاق در سال 2001 میلادی درست در همان نقطه ای که جسد دختر را یافته بود از دنیا رفت، پس از مرگ جولیان نظر گردشگران بسیاری به جزیره جذب شد و امروزه این جزیره به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ترسناک در جهان تبدیل گشته، جالب است بدانید که گردشگران برای بازدید از جزیره به همراه خود چندین عروسک آورده و به درختان آویزان می کنند.

 

وجود عروسک های ترسناک در نقاط مختلف جزیره افراد را به یاد فیلم آنابل خواهد انداخت، بهتر است که در هنگام شب از این جزیره بازدید نکنید، زیرا فضای آن بسیار ترسناک تر از روز ها شده و اطرافتان چشم های بسیاری خواهید دید. نام محلی جزیره عروسک ها، چینامپاس بوده و در سال 1987 میلادی در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

نظر شما در رابطه با این جزیره چیست؟

آیا جرعت بازدید از آن را دارید؟

 

جدیدترین مطالب سایت