خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

خرید کتاب های کنکور انسانی از سایت کتاب کنکور

کتاب های کنکور انسانی را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان از بانک کتاب کنکور بخرید!

با توجه به افزایش تعداد داوطلبان رشته ی انسانی در کنکوری که گذشت، رقابت بین دانش آموزان این رشته سخت تر و شدیدتر شده است. بازار کار خوب رشته ی انسانی در سال های اخیر موجب علاقه مندی بیشتر داوطلبین شده به گونه ای که در کنکور سال 1401 412000 نفر یعنی چیزی در حدود 90% رشته ی تجربی، در کنکور رشته ی انسانی شرکت کردند. در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب های کنکور انسانی را معرفی کنیم تا داوطلبین بتوانند با استفاده از آن ها به موفیقت در این رشته ی پرطرفدار برسند.

 

منابع اصلی کنکور انسانی

قبل از شروع به مطالعه ی دروس اصلی برای کنکور انسانی ابتدا باید در سایت سازمان سنجش تمامی اطلاعیه های مربوط را مطالعه کنید. سرفصل هایی که در کنکور انسانی از آن ها سوال مطرح می شود را به دقت مطالعه کرده و حذفیات را هم برای خودتان یادداشت کنید. این مساله قبل از شروع مطالعه منجر به منظم شدن ذهن شما می شود.

 

متن کتاب درسی را قبل از کتاب های کمک آموزشی مطالعه کنید

یکی از نکات مهم در مسیر موفقیت کنکور انسانی مطالعه ی کامل متن کتاب درسی، قبل از شروع منابع کمک آموزشی انسانی است. گاهی طراحان کنکور سوالات ریزی از متن کتاب درسی طرح می کنند. فقط دانش آموزانی می توانند به این سوالات پاسخ دهند که متن کتاب درسی را چندین بار مطالعه کرده باشند و کاملا به مباحث آن مسلط باشند.

 

خرید کتابهای درسی کنکور انسانی

در صورتی که داوطلب رشته ی انسانی هستید و به هر دلیلی دسترسی به کتاب های درسی ندارید کتاب کنکور این امکان را برای شما فراهم کرده است. می توانید تمامی کتاب های درسی کنکور انسانی را از سایت کتاب کنکور با تخفیف ویژه و ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که نمی توانید خرید خود را از طریق سایت کتاب کنکور انجام دهید، می توانید از طریق تلگرام به شماره ی 09120426030 پیام دهید و یا با شماره ی 02166176300 تماس حاصل کنید. فروشگاه کتاب کنکور در هر کجای کشور که باشید تمامی کتابهای درسی کنکور انسانی را با بسته بندی مناسب و ویژه برای شما ارسال خواهد کرد.

 

برای خرید کتاب های کنکور انسانی چی کار کنیم؟

برای خرید کتاب های کنکور انسانی اولین قدم تعیین سطح شماست. برای تعیین سطح می توانید از دبیران خودتان کنم بگیرید. اگر فکر می کنید کسی نمی تواند به شما در تعیین سطحتان کمک کند می توانید از مشاوران سایت کتاب کنکور راهنمایی بگیرید. سایت کتاب کنکور 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما در زمینه ی مشاوره ی کتاب و تعیین سطح است. بعد از اینکه سطحتان در هر درسی مشخص شد باید به دنبال منبع مناسبی برای دور اول مطالعه باشید. ادامه ی مطلب را بخوانید تا منظور از مطالعه ی دور اول را متوجه شوید.

 

خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

خرید کتاب تست کنکور انسانی

بعد از اینکه برای هر درس سطح خود را با روش های ذکر شده در بالا مشخص کردید، نوبت به تهیه و خرید کتاب تست کنکور انسانی می رسد. بانک کتاب کنکور با چندین سال تجربه در زمینه ی فروش کتاب های کنکوری انسانی می تواند گزینه ی مناسبی برای تهیه ی کتاب های کنکور انسانی باشد. برای خرید کتابهای کنکور انسانی توجه کنید که باید آخرین چاپ و ویرایش کتاب ها را تهیه کنید تا مناسب کنکور سراسری باشد. به همین دلیل کتاب ها را از فروشگاه معتبر کتاب کنکور تهیه کنید تا مطمین شوید که جدیدترین چاپ و ویراستاری برایتان ارسال می شود.

 

بهترین کتاب های کنکور انسانی

یکی از گزینه های پیش رو برای اینکه بدانید چه کتابی مطالعه کنید، استفاده ازتجربه ی رتبه های برتر کنکور سال های گذشته است. یعنی ببینید رتبه های برتر کنکور رشته ی انسانی سال های گذشته از کدام کتاب های کمک آموزشی استفاده کردند. شما نیز به تجربه ی آن ها اعتماد کرده و همان کتاب ها را خریداری کنید. در این مطلب ما کار را برای شما ساده تر کردیم و تجربه ی رتبه های برتر کنکور سال های گذشته را جمع آوری و به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا پایان این مطلب را مطالعه کنید تا با کتاب هایی که رتبه های برتر رشته ی انسانی مطالعه کرده اند آشنا شوید.

خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

بهترین کتاب های عربی کنکور انسانی

خرید کتاب عربی جامع انسانی خیلی سبز

یکی از کتاب های خوب درس عربی رشته ی انسانی کتاب عربی جامع انسانی انتشارات خیلی سبز هست. این کتاب درسنامه های خیلی کاملی دارد و نکات اصلی و کنکوری را به خوبی توضیح داده است. در کنکورهای چند سال اخیر این کتاب یکی از محبوب ترین کتاب های عربی کنکور رشته ی انسانی بوده است.

 

خرید کتاب عربی جامع انسانی مهروماه

کتاب عربی جامع انسانی انتشارات مهروماه درسنامه های کامل و جامعی برای تمامی قسمت های مختلف درس عربی انسانی یعنی قواعد، ترجمه، لغات و … دارد. کامل بودن درسنامه ها و توجه به همه ی نکات اصلی کنکور باعث شده این کتاب هم مانند کتاب عربی جامع انسانی خیلی سبز به یکی از پرفروش ترین کتاب های عربی کنکور انسانی تبدیل شود. از حق نگذریم تست های این کتاب هم مثل درسنامه های آن بسیار کامل و جامع بوده و با داشتن حدود 3700 تست آموزشی و استاندارد به یکی از پرتست ترین کتاب های عربی کنکور تبدیل شده است.

 

 خرید کتاب عربی جامع انسانی مشاوران

کتاب عربی جامع انسانی مشاوران یکی دیگر از کتاب های کامل و جامع درس عربی کنکور انسانی است. این کتاب شامل درسنامه های کاربردی به همراه 3200 تست استاندارد و هم چنین پاسخ های تشریحی است. البته لازم به ذکر است این کتاب محبوبیت دو کتاب قبلی را ندارد ولی به هر حال به دلیل درسنامه و تست های کامل و استاندارد در سال های اخیر مورد توجه رتبه های برتر رشته ی انسانی قرار گرفته است.

 

بهترین کتاب های علوم و فنون کنکور انسانی

خرید کتاب علوم و فنون جامع انسانی خیلی سبز

هر دانش آموزی که بخواهد در کنکور رشته ی انسانی رتبه ی خوبی به دست آورد باید به درس علوم و فنون ادبی توجه ویژه ای داشته باشد. کتاب علوم و فنون جامع خیلی سبز پرفروش ترین کتاب درس علوم و فنون کنکور است. این کتاب شامل تمامی مباحث مربوط به تاریخ ادبیات، عروض و قافیه و آرایه های ادبی است. این کتاب شامل تست های استاندارد کنکوری است و موفقیت شما را در زمینه ی درس علوم و فنون ادبی کنکور انسانی تضمین می کند.

 

خرید کتاب علوم و فنون جامع انسانی مهروماه

انتشارات مهروماه در زمینه ی چاپ کتاب تست کنکور انسانی به یکی از بهترین انتشارات سال های اخیر تبدیل شده است. کتاب علوم و فنون جامع انسانی مهروماه با داشتن درسنامه های کامل و هم چنین تست های زیاد کتاب کاملی برای موفقیت در این درس است.

خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور انسانی

خرید کتاب جامعه شناسی جامع مهروماه

یکی از پرمخاطب ترین کتاب های جامعه شناسی کنکور انسانی همین کتاب جامعه شناسی جامع مهروماه هست که جدیدا در دو جلد جداگانه که یکی تست و دیگری فقط درسنامه هست به چاپ رسیده. تست های طبقه بندی شده یکی از دلایل محبوبیت این کتاب در بین رتبه های برتر کنکور انسانی شده است.

 

خرید کتاب جامعه شناسی جامع خیلی سبز

کتاب جامعه شناسی جامع خیلی سبز تمامی سرفصل های کتاب جامعه شناسی را برای کنکور پوشش داده و هیچ مطلبی را از جا نینداخته. هر کجای درسنامه هم که مولف احساس کرده مطلب سنگین هست و نیازبه توضیح بیشتری دارد، توضیحات بیشتر و مفصل تری را ارایه کرده. این کتاب با داشتن حدود 1300 تست یکی از پرتست ترین کتاب های جامعه شناسی کنکور است و موجب موفقیت شما در کنکور انسانی خواهد شد.

 

 خرید کتاب جامعه شناسی جامع مشاوران

به جرات می توان گفت این کتاب در سال گذشته از دو آیتم بالا در فروش و محبوبیت سبقت گرفته و به یکی از بهترین کتاب های جامعه شناسی کنکور انسانی تبدیل شده است. انتشارات مشاوران آموزش که ناشر تخصصی رشته ی انسانی است سعی کرده کتاب جامعه شناسی مشاوران را با بهترین کیفیت روانه ی بازار کنکور کند و بتواند کتابش را به یکی از کتاب های پرفروش این رشته تبدیل کند. اگر قصد موفقیت در رشته ی انسانی را دارید بهتر است کنار هر منبعی که برای جامعه شناسی استفاده می کنید از این کتاب به عنوان منبع تکمیلی بهره ببرید.

 

خرید کتاب های کنکور انسانی تا 30% تخفیف از بانک کتاب کنکور!

بهترین کتاب های منطق و فلسفه کنکور انسانی

خرید کتاب منطق و فلسفه جامع خیلی سبز

درس فلسفه و منطق در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته و برای تهیه ی کتاب مناسب برای کنکورتان از اینکه چاپ آخر و جدید باشد اطمینان حاصل کنید. کتاب منطق و فلسفه جامع خیلی سبز تمامی مباحث کتاب درسی را پوشش داده و به صورت جز به جز تمامی مطالب را توضیح داده. بعد از درسنامه نیز تست ها و ئاسخ های تشریحی آن ها قرار گرفته است.

 

توجه: برای خرید کلیه ی کتاب های کنکور انسانی از سایت کتاب کنکور کلیک کنید.!

 

خرید کتاب منطق و فلسفه جامع مهروماه

این کتاب شامل تمامی مباحث مربوط به سال های دهم و یازدهم و دوازدهم فلسفه و منطق می باشد. در این کتاب حدود 4700 تست تالیفی و استاندارد به همراه پاسخ تشریحی آن ها قرار گرفته است. دانش آموزانی که در این درس مشکل دارند و نیاز به درسنامه ی بیشتری احساس می کنند می توانند جلد دوم این کتاب یعنی کتابنامه ی فلسفه و منطق مهروماه را تهیه کرده و با مطالعه ی درسنامه های آن به تسلط کامل در این برسند.

 

خرید کتاب فلسفه و منطق جامع مشاوران

کتاب فلسفه و منطق جامع مشاوران به شدت در زمینه ی تست و درسنامه کتاب کاملی بوده و مولف آن آقای خدادادی کتاب بی نظیری را برای دانش آموزان رشته ی انسانی تالیف کرده است. درسنامه های این کتاب بسیار کامل هست به گونه ای که با خواندن آن از سایر کتاب های کمک آموزشی بی نیاز خواهید شد. در درسنامه های این کتاب اشتباهات متداولی که دانش آموزان در حین پاسخ دادن به سوالات درس فلسفه و منطق مرتکب می شوند ذکر شده است. این مساله به شما کمک می کند در دام آموزشی تست های کنکور نیفتید!

 

در این مطلب سعی شد تعدادی از بهترین کتاب های تست کنکور انسانی توضیح داده شود. برای 4 درس فلسفه و منطق، جامعه شناسی، عربی انسانی و علوم و فنون منابعی که رتبه های برتر در سال های گذشته استفاده کرده اند به طور کامل توضیح داده شد. در صورتی که نیاز دارید برای سایر دروس تخصصی رشته ی انسانی بدانید که رتبه های برتر از چه منابعی استفاده کرده اند می توانید به سایت کتاب کنکور مراجعه کرده و با راهنمایی و مشورت مشاورانش از این منابع اطلاع پیدا کنید.

جدیدترین مطالب سایت