در مورد بروکر آمارکتس چه میدانیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
در مورد بروکر آمارکتس چه میدانیم؟

بروکر آمارکتس، یکی از کارگزاری‌های معتبر بین المللی است که به ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌کند. همچنین بروکر آمارکتس در زمینه خدمات و پشتیبانی به ایرانیان سابقه قابل قبولی دارد.

 

امروزه فعالیت و کسب درآمد به وسیله فارکس در جهان بسیار گسترده شده است. با فرا گرفتن آموزش‌های لازم و تمرین مداوم، می‌توان در فارکس درآمد دلاری بدست آورد. اما همیشه انتخاب بهترین بروکر فارکس برای کاربران دشوار بوده است.

 

بروکر‌ها شرکت‌هایی هستند که به عنوان واسطه بین ما و بازار بین‌المللی فارکس عمل می‌کند. بروکر‌ها دستورات خرید و فروش ما را دریافت کرده و اجرا می‌کند. از آنجایی که فعالیت کاربران ایرانی در دنیای تجارت همیشه با محدودیت‌های روبرو بوده است، بروکر‌هایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند باید شرایط خاص خود را داشته باشد.

 

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان باید شرایطی را مهیا کنند تا کاربران به راحتی بتوانند نقل و انتقالات پولی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند. بروکر آمارکتس توانسته با برآورده کردن اکثر نیازهای معامله‌گران ایرانی، در بین کاربران از محبوبیت قابل قبولی برخوردار شود. در ادامه به طور خلاصه به برخی از ویژگی‌های بروکر آمارکتس می‌پردازیم.

 

در مورد بروکر آمارکتس چه میدانیم؟

بروکر آمارکتس چیست؟

شما برای اینکه بتوانید در فارکس فعالیت کنید، لازم است که در یک بروکر ثبت نام کنید. بروکرها شرکت‌هایی هستند که امکان خرید و فروش در بازار فارکس را برای مشتریان فرآهم می‌کنند.

بروکر آمارکتس کار خود را از سال 2001 در جزیره سنت وینسنت آغاز کرد. این بروکر در نقاط مختلف دنیا نمایندگی دارد که میتوان از آنها به روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و غیره اشاره کرد.

شما به عنوان تریدر در این بروکر امکان افتتاح 3 نوع حساب معاملاتی مختلف را دارید. این حسابها عبارتند از حساب فیکس، حساب استاندارد و حساب ECN

هر کدام از حساب‌ها دارای جزئیات و ویژگی‌های متفاوتی هستند. برای مشاهده جزئیات حسابها و همچنین بونوس‌های معاملاتی این بروکر، لطفا صفحه ثبت نام در بروکر آمارکتس را مطالعه کنید.

 

معرفی و بررسی بروکر آمارکتس

این بروکر توانسته با طرح‌های تشویقی مختلف و ارائه بونوس‌های معاملاتی جذاب، در بین معامله گران بسیار محبوب شود.

 

شما در این کارگزاری امکان معامله بیش از 40 نماد معاملاتی مختلف فارکس را دارید. در مجموع بیش از 200 نماد معاملاتی در بروکر آمارکتس قابل ترید است. همچنین شما امکان معامله 12 ارز دیجیتال مختلف را در این بروکر دارید.

 

یکی دیگر از مواردی که یک بروکر را نسبت به رقیبان خود متمایز می‌کند، روش‌های واریز و برداشت در آن می‌باشد. به دلیل ماهیت بازارهای مالی و بخاطر اینکه گاهی نیاز است هر چه سریعتر حساب معاملاتیمان را شارژ کنیم، لازم است که نقل و انتقالات در سریعترین حالت ممکن انجام شئند. خوشبختانه بروکر آمارکتس با انواع روش‌ها مانند ریالی مستقیم، تاپ چنج، وبمانی، پرفکت مانی و غیره، توانسته در این موضوع سربلند باشد.

 

اگر قصد معامله در فارکس به وسیله بروکر آمارکتس را دارید، برای شروع نیاز به ۱۰۰ دلار پول دارید. این بروکر لوریج 1:1000 را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

پشتیبانی فارسی در بروکرهای بزرگ کمتر دیده می‌شود. بروکر آمارکتس از جمله بروکرهای معتبر فارکس است که پشتیبانی فارسی قوی دارد. گاهی ممکن است نیازمند راهنمایی و مشاوره صحیح از سمت افراد حرفه‌ای، برای معاملات خود باشیم. از مشکل در سرورها، تا تاخیر در نقل و انتقالات مالی، همگی ممکن است به ضرر شما تمام شود. در این حال اگر کارگزاری دارای پشتیبانی قوی باشد، می‌تواند در حل مشکلات به ما کمک کند. پشتیبانی قوی برای یک بروکر مزیت به حساب می‌آید.

 

با این حال شما میتوانید از طریق صفحه بروکر فارکس، لیست همه بروکرهای فعال که به ایرانیان خدمات می‌دهند را مشاهده کنید. با بررسی اطلاعات آنها، بهتر می‌توانید بروکر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

در مورد بروکر آمارکتس چه میدانیم؟

آیا بروکرآمارکتس برای ثبت نام مناسب است؟

یکی از اصلی‌ترین موردهایی که قبل از انتخاب یک بروکر فارکس باید آن را بررسی کنید، رگولاتوری آن است. رگوله یا رگولاتوری، به مجموعه مجوز‌ها و قوانینی گفته می‌شود که از طرف سازمان‌های نظارتی خاص، که وظیفه کنترل و نظارت بر بروکرها را دارند، به کارگزار فارکس ارائه می‌شود.

 

در واقع وقتی یک بروکر رگولاتوری معتبر داشته باشد، یعنی اینکه از طرف یک نهاد معتبر تنظیم شده، و فعالیت‌های آن تحت نظارت می‌باشد. این نظارت‌ها مانع هرگونه کلاهبرداری و تقلب بروکر فارکس می‌شود. هم چنین در صورت تخلف از سوی کارگزار فارکس، آن‌ها را ملزم به پرداخت خسارت به مشتریان خود می‌کنند.

 

بروکر آمارکتس فعالیت خود را در شعبه‌های مختلفی تحت نظارت و رگوله FSA انجام می‌دهد. این مجوز تمامی حساب‌های مشتریان را تحت پوشش بیمه 20000 یورویی قرار می‌دهد که در صورت خسارت زدن به مشتری از سمت بروکر، غرامت پرداخت خواهد شد.

 

هر کارگزاری فارکس برای فعالیت در یک کشور نیاز است رگوله خاصی را اخذ کند. متأسفانه ایرانیان اجازه فعالیت در بروکر‌هایی که از طرف نهاد‌های نظارتی معتبر جهانی و اروپایی تنظیم شده‌اند را ندارند. بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند معمولاً از طریق شعبه آفشور خود این کار را می‌کنند.

 

<span”>یکی از کارگزاری‌های فارکس که مجوز‌های معتبر جهانی را دارد و در زمینه فارکس فعالیت می‌کند، کارگزاری فارکس آمارکتس می‌باشد. خوشبتانه ثبت نام آمارکتس هم به زبان فارسی است. برای بررسی بیشتر این بروکر و دیگر بروکرهای فارکس، لطفا به وبسایت ایران بروکر مراجعه نمایید.

جدیدترین مطالب سایت