دکور سالن زیبایی با گرین وال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دکور سالن زیبایی با گرین وال

 دکور سالن زیبایی با گرین وال از طرح‌هایی مدرنی است که استقبال زیادی را به همراه داشته است. از گرین وال می‌توان استفاده‌های متعددی در طراحی‌های داخلی از جمله سالن‌های زیبایی داشت تا یک فضایی باز دلنشین را در یک فضای بسته دلگیر پیاده کنیم.

 

گرین وال می‌تواند طبیعی باشد یا مصنوعی اما هدف ما در این مقاله استفاده از یک گرین وال مصنوعی است که با خود مزایایی زیادی به همراه دارد.

 گرین وال چیست

به طور طبیعی گرین وال در چند دهه اخیر یکی از نقش‌های مهم و سازنده در طراحی داخلی را اجرا می‌کند ، آن هم زمانی که ما قصد داریم طبیعت را در از بیرون به خانه انتقال دهیم، به خصوص در زمانه‌ای که نقش طبیعت در زندگی انسان امروزی کمرنگ شده است و بیشتر درگیر بیماری‌هایی چون افسردگی شده است.

 

از این رو گرین وال چه طبیعی چه مصنوعی نقش سازنده دارد. اما استفاده از گرین وال طبیعی آن هم در فضای داخلی خانه هزینه‌های زیادی به همراه دارد چه به هنگام اجرا و پیاده کردن که باید سیستم‌های زهکشی آب را در دیوار پیاده کرد چه ما بعد از آن که نیاز به مراقبت، محافظت، آبیاری، هرس کردن و غیره دارد.

 

اما گرین وال مصنوعی اینگونه نیست انواع و اقسام طراحی‌های متنوعی را به خود اختصاص داده است تازه در هر رنگی موجود است و هیچگونه مراقبتی اعم آبیاری، مراقبت و هرس کردن هم ندارد و عمری طولانی مدت دارد.

برای همین دکور سالن زیبایی با گرین وال مصنوعی می‌تواند یک ایده جذاب باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 

دکور سالن زیبایی و آرایشی با گرین وال

سالن‌های زیبایی همیشه مملو از  خانم‌های زیاد با میزان اعصاب‌های متفاوت است. بنابراین طراحی یک فضای شاد و دل‌ا‌نگیز محیطی را فراهم می‌کند که اول از همه بر روحیه مراجعه‌کنند گان تاثیر مثبت بگذارد.

 

همچنین گرین وال آنقدر طراحی‌های شلوغ و در عین حال شگفت‌انگیزی دارد که منجر به سرگرم شدن ذهنی مخاطبان با این فضای خارق‌العاده می‌شود.

 

از همه مهمتر گرین وال مصنوعی قابلیت تطبیق و چیدمان با سایر اکسسوری‌های موجود در محیط داخلی را دارد و اگر جاذبه‌های اشیا را در کنار یکدیگر به درستی قرار دهید؛ می‌توانید دکور سالن زیبایی با گرین وال را به گونه‌ای طراحی کنید که برای هر مشتری با هر نوع سلیقه‌ای جذاب به نظر آید و همین امر در جذب مشتریان بیشتر، در صبر مشتریان، در انگیزه آن‌ها برای پذیرش کار شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

 دکور سالن زیبایی با گرین وال

کاربرد گرین وال در سالن زیبایی

کاربرد گرین وال مصنوعی در سالن زیبایی کاربردهای بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به عبارت زیر هستند:

 

سالن مختص آینه‌ها

فضای مانیکور و پدیکور

فضای رنگ مو و سرشور

فضای اسپا و ماساژ

فضای پذیرش

فضای انتظار مشتری

 

موارد مذکور از جمله مواردی هستند که ظرفیت پذیرش گرین وال را به شدت دارند و در هر یک از این فضاها هر کدام منظره خاصی را ایجاد خواهند کرد، مخصوصا اگر با نورپردازی طبیعی همراه با روشنایی داخل تنظیم شود که باید گفت یک دید کلی جذاب را برای مخاطب فراهم خواهند کرد.

 

قیمت گرین وال برای دکور سالن زیبایی

اگر برای دکور سالن زیبایی با گرین وال به دنبال قیمت هستید، بسته به موارد مختلفی متفاوت خواهد بود.

اینکه:

 

متراژ سطح مورد نظر چقدر است

چه نوع طرح و رنگی مد نظر شماست

نصب و اجرای آن توسط گروه مورد نظر

 

بهتر است نصب گرین وال توسط متخصص انجام شود، مخصوصا برای سالن‌های زیبایی که از حساسیت بالایی برخوردار است. حتی میتوان با کمک دیوار سبز مصنوعی و با هزینه معقول یک بالکن سبز داشته باشید .

 

دکور سالن زیبایی با گرین وال

خرید گرینوال مصنوعی شیراز چمن

 

به دلیل تنوع بالای محصولات گرین وال شیراز چمن ، حق انتخاب جذابی در اختیار کاربران قرار گرفته است . جهت خرید گرین وال ، میتوانید با کارشناسان شیراز چمن ارتباط برقرار کرده و بهترین مدل جهت زیباسازی فضای خود را انتخاب کنید .

 

بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود ، میتوانید به راحتی ابعاد مورد نیاز خود را وارد کرده و اقدام به خرید دیوار سبز  و یا چمن مصنوعی کنید.

 

مراحل خرید در سایت آنلاین بوده و به وسیله درگاه پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب شرکت شیراز چمن اقدام به تهیه دیوار سبز مورد نظر خود کنید .

جدیدترین مطالب سایت