دیدار با امام رضا در شب عید با قطار های لوکس فدک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دیدار با امام رضا در شب عید با قطار های لوکس فدک

در تمام ایام سال تور مشهد همیشهبعنوان اولین انتخاب برای هر گردشگری برای سفرهای داخلی بشمار می رود و از طرفی اهمیت تور مشهد نوروز 1401 به دلیل جاذبه زیارتی و مکان های تفریحی متنوعی که این کلان شهر در خود جای داده، توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و اینکه با فرارسیدن نوروز گردشگران تور مشهد بهار 1401 را می توانند به دوصورت زمینی و هوایی تجربه کنند.در ادامه با توجه به اینکه درخواست تور مشهد در ایام عید نوروز افزایش پیدا می‌کند، تورهای نوروزی مشهد اختلاف قیمت زیادی با تورهای مشهد در دیگر ایام سال دارند؛ بطوریکه در بهترین حالت، این اختلاف قیمت حدودا 2 برابر می‌باشد.

 

بی شکیکی از راه های ایمن و راحت برای سفر کردن به مشهد مقدس این است که از قطار استفاده کنید. با توجه به اینکه در سال های اخیر حمل و نقل ریلی ایران پیشرفت های چشمگیری داشته است باعث شده که تعداد سفرهای ریلی نیز افزایش پیداکنند. مسافران زیادیبا تور مشهد با قطار از شهر خود به این مقصد عرفانی سفر می کنند و از امکانات موجود در این ناوگان های ریلی کشور به خوبی بهره‌مند می شوند.در ایران، مسافرت با قطار جدا از ارزان بودن و مقرون به صرفه تر بودن این روش سفر نسبت به سفر با هواپیما، از امنیتبالاتری هم برخوردار است، سفر با قطار بیشترین دلیلانتخاب هر مسافری برای سفر با تور مشهد زمینی بشمار رود.

 

جالب است بدانید که در سالهای اخیر تور مشهد با قطار فدک یکی از تورهای مورد علاقه مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) بدل شده است. شما علاقه مندان هم اگر قصد دارید در سفری زمینی و ریلی به مشهد سفر کنید و هزینه ای زیادی را برای روش سفرتان پرداخت نکنیدو ترجیح می دهید یک تور مشهد اقتصادی را تجربه کنید، تور مشهد قطار فدک بهترین گزینه برای شما مسافران بشمار می رود که در ادامه با این تور بیشتر آشنا خواهیم شد. تورهای مشهد چه زمینی و چه هوایی درست در فصل پیکسفرمثل تعطیلات تابستان که دانش آموزان و دانشجویان تعطیلمی شوند و یا ایام نوروز و ولادت و شهادت ائمه، به دلیل بالاتر بودن نرخ بلیت هواپیما (چارتر ویا سیستمی) و مسافران تورهای زمینیبا قطار افزایشقابل توجهی دارند.

 

دیدار با امام رضا در شب عید با قطار های لوکس فدک

آشنایی باتور مشهد زمینی با قطار فدک ویژه نوروز 1401

قطار فدک اولین قطار 5 ستاره ایراناست که در سال 1394 راه اندازیشد و از همان ابتدا شروع فعالیت اش سطح استانداردهای خدمات ریلی را ایران را به طرز چشمگیری بالا برد. همچنین این مجموعه ریلی موفق توانسته همه خدمات و امکانات استانداردهای قطارهای5 ستاره دنیارا بکار بگیرد و در این زمینه موفق هم شده است. قطارها ساخت کشور آلمان هستند و مجوز و لایسنس های مربوط تحت نظر ریل پردازنوآفرینرا دریافتمیکنند. ضمنا در ابتدای فعالیتقطار فدک تنها در مسیر تهران به مشهد مشغول به جابجایی مسافران شد و بعد از مدت کوتاهی در مسیر تهران شیراز نیز آغاز به کار کرد.

 

تور مشهد با قطار VIP فدک از جمله انتخاب‌هایهیجان انگیز نوروزی است است که شما را به سمت سفری لوکس و راحتمی برد تا کلی تجربیات لذت بخش را در تعطیلات عید نوروز امسال بدست آورید. در این نوع قطار خدمات بسیارخاص و فوق العاده ای را دریافتخواهید کرد که شامل میان وعده‌های بیشتر و کامل‌تر از دیگر قطارها است. حتی این نوع قطارها نهار و شام رایگانهم به شما مسافران ارائه میشود و نیز تور مشهد با قطار فدکاز تهران با قطار 5 ستاره طلایی فدک به شما این حس را القا میکند که در یک هتل روان اقامت دارید،چرا که تخت‌هایی راحت، ملحفه یا پتوهایی تمیز، سرویس چای، قهوه، عصرانه و … بصورت رایگان در قطار طلایی فدک به شما عرضه خواهد شد.

دیدار با امام رضا در شب عید با قطار های لوکس فدک

اگر تعطیلات عید امسال به دنبال تور مشهد با قطار لوکس هستید، پیشنهادما قطارهای طلایی و نقره‌ای فدک، بهش ما علاقه منداناست. جالب است بدانید که بیشتر مسافران تور مشهد بر سر دوراهی رزرو تور و یا خرید جداگانه بلیط قطار و هتل قرار می‌گیرند. اگر دچار تردید هستید، اصلا نگران نباشید!کارشناسان با تجربه آژانس نامی گشت با نزدیک به یک دهه سابقه در زمینه برگزاری تور مشهد به شما پیشنهاد می‌کند که خود را درگیرمسائلی همچون خرید بلیط، رزرو هتل و هماهنگی ترنسفر نکنید و با رزرو تور مشهد در زمان و هزینه خود صرفه جویینمایید.

 

آیا کلاس‌های مختلف قطار فدک را می شناسید؟

کلاس عصرانه قطار فدک

سرو نوشیدنی گرم و سرد نامحدود به درخواست مسافر

سرو عصرانه سبک

 

کلاس اکونومی قطار فدک

سرو غذای سبک (مینی پرس)

سرو نوشیدنی سرد و گرم نا محدود به درخواست مسافر

 

کلاس بیزینس قطار فدک

ارائه حوله گرم

سرو نوشیدنی خوش آمدگویی

سروعصرانه و یا صبحانه بستگی به ساعت حرکت قطار

سرو غذای اصلی و سرو نوشیدنی گرم و سرد نامحدود به در خواست مسافر

 

کلاس ویژه قطار فدک

استفاده از فرش قرمز جهت استقبال از مسافرین

ارائه حوله گرم

سرو نوشیدنی به محض ورود

سرو عصرانه و یا صبحانه بستگی به ساعت حرکت قطار

سرو غذای اصلی و سرو نوشیدنی گرم و سرد نامحدود به درخواست مسافر

 

دیدار با امام رضا در شب عید با قطار های لوکس فدک

ناگفته نماند که کوپه های این قطار در سفر به مشهد مقدس در بهار 1401این قابلیت را دارند که به طور کلی شخصی سازی شوند. همانند کلاس های مختلف سفر با هواپیما، امکاناتی که در کوپه های قطار فدک نیز ارائه می شوند با توجه به کلاس هایی که دارد کاملا متفاوت خواهند بود. البته تفاوت موجود بین کلاس ها خیلی متفاوت نیست و شما در هر حال در هر ۲ کلاس موجود از سفر با قطار لوکس خود لذت می برید.

 

خریدتور مشهد با قطار فدک در نوروز 1401 چگونه است؟

شماعلاقه مندان می توانید برای خرید بلیط قطار فدک به وب سایت رسمیآژانس نامی گشت بروید؛ این امکان را برای شما فراهم شده است تا به سادگی نسبت به خرید بلیط قطار فدک و تور مورد نظرتان اقدام نمایید.در آخر بایدیادآور شویم که بیشترین و بهترین خدمات ریلی قطار فدک در مسیر مشهد مقدس به شما مسافران ارائه می شود.

 

خوشبختانه حمل و نقل ریلی در ایران مدت هاست که دستخوش تغییر و تحولاتی اساسی شده است. ناوگان هایی که به مرور زمان با ارائه خدمات متنوع به این عرصه تزریق شده اند، با توانمندی هر چه بیشتر توانسته اند پاسخگوی نیاز مسافران و متقاضیان خود باشند.

 

در این بین قطار فدک با ارائه خدمات ریلی متنوع و بسیار باکیفیت توانسته سطح این ناوگان حمل و نقل را بطرز چشمگیریارتقا دهد ومجموعه مسافرتی نامی گشت سعی کرده است تا با معرفی این ناوگان حمل و نقل ریلی از مجموعه عظیم حمل و نقل ریلی ایران به شما در انتخاب قطاری که بتواند بهترین خدمات را ارائه کند، کمک کرده باشد تا بتوانید سفر نوروزی خاطره انگیزی را در سال جدید به خود هدیه دهید.

 

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای مشهدویژه تعطیلات سال نو بهاری هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایترسمی نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

جدیدترین مطالب سایت