مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

آیا به دنبال بهترین سرویس‌های اینترنتی هستید؟ آیا مردد شده‌اید که کدام سرویس را انتخاب کنید؟ آیا با مزایایی که سرویس‌های مختلف اینترنتی تک نت دارند، آشنایی ندارید؟ از آنجایی که در عصر حاضر اینترنت یکی از اصلی‌ترین شبکه‌ها برای برقراری ارتباط و برطرف کردن نیازهای مختلف است، بسیار اهمیت دارد که شما با مزایایی که سرویس‌های تک نت دارند، آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این سرویس‌ها، ویژگی آن‌ها و فواید آن‌ها آشنا شوید.

 

شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنتی تک نت

تک نت یک شرکت مهندسی تجاری است که از سال ۱۳۷۶ به بعد فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون در زمینه ارائه انواع سرویس‌های اینترنتی به مشتریان فعالیت دارد. امروزه تک نت مفتخر است که به کمک ۵۰۰ نمایندگی مختلف در سر تا سر کشور، خدمات مختلف اینترنتی را به سازمان‌ها، کاربران خانگی و افراد کوچک و بزرگ ارائه دهد.

با انتخاب سرویس‌های اینترنتی تک نت شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته از پشتیبانی‌‌های پس از فروش این شرکت برخوردار شوید، در سر تا سر کشور از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و از همه مهم‌تر این که نیاز به اینترنت را با هزینه‌هایی معقول و به سرفه برطرف کنید.

 

سرویس‌های اینترنتی تک نت و مزایای آن‌ها

تک نت از سرویس‌های مختلفی که در بستر اینترنت فعال هستند بهره مند شده است. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به سرویس اینترنت  td lte ، خدمات تلفن اینترنتی ویپ، پهنای باند اختصاصی، اینترنت گیمینگ، اینترنت adsl، اینترنت برج‌ها و اینترنت vdsl اشاره کرد. در ادامه مزایای این سرویس‌ها برای شما شرح داده شده‌اند:

 

مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

اینترنت td lte

یکی از برترین سرویس‌های اینترنتی که تک نت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، سرویس اینترنت td lte است. این سرویس با توجه به این که پینگ کمی دارد، سرعت فوق العاده بالایی دارد و پایداری خوبی هم دارد و همواره مورد توجه افراد و سازمان‌های مختلف قراره گرفته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سرویس Td Ite را منحصر به فردتر از دیگر سرویس‌ها می‌کند، عدم نیاز به خط تلفن است. شما بدون داشتن خط تلفن ثابت می‌توانید اینترنت td lte را نصب کرده و در هر مکان و هر زمانی از آن بهره ببرید.

 

برای این که بتوانید اینترنت td lte را مورد استفاده قرار دهید، تنها به یک سیم کارت نیاز دارید. امروزه تک نت نیازهای کاربران خود را در سر تا سر کشور به اینترنت پر سرعت Td Ite برطرف کرده است. افزون بر این، تک نت پیشنهادات و طرح‌های مختلف و مقرون به صرفه‌ای را برای این کاربران در نظر گرفته است که با استفاده از آن می‌توان با هزینه کم اینترنت را خریداری کرد. چنانچه تمایل به خرید بسته‌های اینترنتی دارید، می‌توانید در جشنواره‌های Td Ite تک نت شرکت کنید و بسته‌های اینترنتی را متناسب با هزینه خود خریداری کنید.

 

مزایای اینترنت td lte

برای این که بتوانید اینترنت td lte را راه اندازی کنید، به تجهیزاتی همچون سیم کارت و مودم نیاز دارید. شما می‌توانید از مودم‌هایی که تک نت با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند، استفاده کنید. همچنین شما باید سیم کارت مخصوصی را که تنها برای اینترنت td lte طراحی شده است را خریداری کنید تا در نهایت از این اینترنت بهره ببرید. در ادامه به برخی از مزایای سرویس Td Ite اشاره شده است:

 

اینترنت‌های Td Ite در مقایسه با بسته‌های اینترنتی که برای تلفن‌های همراه پیشنهاد می‌شوند، مقرون به صرفه‌تر است.

این اینترنت امکان استفاده چند نفر به صورت همزمان را دارد. این به گونه‌ای است که پایداری و سرعت اینترنت در سخت افزار کاربران مختلف تغییری نمی‌کند.

این گونه از سرویس‌های اینترنتی مشکل نویز را از بین برده‌اند و پینگ و وقفه چندانی ندارند.

سرعت دانلود با استفاده از اینترنت td lte به ۴۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد؛ بنابراین Td Ite یک سرویس اینترنتی محبوب برای کاربران خانگی و کاربران سازمانی است.

بدون نیاز به سیم‌های مسی و پورت‌های مخابراتی می‌توانید این سرویس را نصب کنید.

حجم بسته‌هایی که این سرویس دارد، نامحدود است.

مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

اینترنت adsl

همه ما به دنبال این هستیم که با اینترنت پر سرعت در اینترنت جستجو کنیم اما با توجه به این که امروزه سرعت اغلب سرویس‌های اینترنتی خیلی کم شده است، زمانی که با اینترنت پر سرعت مواجه می‌شویم، شگفت زده می‌شویم. یکی دیگر از سرویس‌های اینترنتی که توسط تک نت ارائه می‌شود، adsl است. این سرویس هوشمند یکی از پرطرفدارترین سرویس‌هایی است که توسط کاربران خانگی به کار گرفته می‌شود. این سرویس محبوب بدون این که خط تلفن ثابت را مشغول کند، عمل می‌کند.

 

اینترنت adsl یکی از فناوری‌های پیشرفته است که به تجهیزات آن چنانی نیازی ندارد و نسبت به اینترنت خانگی از سرعت آپلود و دانلود بیشتری برخوردار است. برای این که بتوانید کیفیت سرویس‌های اینترنتی adsl را افزایش دهید، باید کیفیت خطوط تلفنی خود را افزایش دهید.

 

مزایای سرویس اینترنتی adsl

اینترنت adsl نسبت به سایر اینترنت‌های بی سیم از پایداری و سرعت بالاتری برخوردار است.

شما با استفاده از این سرویس اینترنتی می‌توانید به طور همزمان هم از اینترنت و هم از تلفن استفاده کنید؛ بدون این که ذره‌ای وقفه در عملکرد اینترنت به وجود بیاید!

نصب سریع و آسان adsl از دیگر مزایایی است که باعث شده است این سرویس اینترنتی متداول‌تر و پر کاربردتر شود.

سرعت اینترنت adsl نسبت به اینترنت‌های نسل قبل تا چهل برابر افزایش پیدا کرده است.

عدم نیاز به تجهیزات پیشرفته از دیگر مزایای این سرویس است. علاوه بر این، adsl با هزینه‌های مقرون به صرفه به شما ارائه می‌گردد.

 

مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

اینترنت گیمینگ تک نت، اینترنتی پر سرعت و بدون پینگ

از دیگر سرویس‌های اینترنتی پر کاربرد می‌توانیم به سرویس اینترنت گیمینگ آن اشاره کنیم. تمامی گیمرها دوست دارند لذت و هیجان بازی را با اینترنت پر سرعت بالا ببرند. در واقع میزان سرعت بازی‌های رایانه‌ای و آنلاین به سه فاکتور اساسی یعنی پینگ، پکت لاست و لتنسی وابسته است. زمانی که اینترنت این سه فاکتور را در خود جای داده باشد، مسلما اینترنتی بی نظیر برای بازی کردن هم هست.

 

دیگر نیاز نیست که به سختی سرویسی را انتخاب کنید که متناسب با گیمی باشد که شما مشغول انجام آن هستید. با انتخاب اینترنت گیمینگ تک نت، بازی بدون پینگی را تجربه خواهید کرد که به کمک اینترنت سفارشی سازی شده است. سال‌ها تجربه فنی مهندسین تک نت باعث شده است که امروزه اینترنت گیمینگ این مؤسسه با کیفیت بالا، سرعت خوب و پایداری فوق العاده به شما عزیزان عرضه گردد.

 

ویژگی‌های اینترنت گیمینگ تک نت

دارای سرعت دانلود و آپلود متقارن

دارای قابلیت جستر که باعث می‌شود زمان دریافت اطلاعات بازی به حداقل برسد.

دارای قابلیت کاهش پینگ که زمان ارسال و دریافت داده‌ها را کمتر می‌کند.

دارای قابلیت لتنسی که باعث کاهش تاخیر در دریافت اطلاعات می‌شود.

 

مزایای استفاده از سرویس اینترنت گیمینگ تک نت

با استفاده از اینترنت گیمینگ شما می‌توانید بدون استرس بازی‌های خود را پیش ببرید چرا که این اینترنت پایداری بسیار خوبی دارد و از سرعت بالایی هم بهره مند شده است.

تک نت برای سرویس گیمینگ خود پشتیبانی‌های ۲۴ ساعته‌ای را در نظر گرفته است که کاربران با استفاده از آن می‌تواند مشکلات قطع و وصل شدن اینترنت خود به هنگام انجام بازی را به طور کلی از میان بردارند.

حداکثر سرعت دانلود ۸۰ مگابایتی اینترنت گیم از دیگر مزایای این سرویس است. در ضمن سرویس گیمینگ تک نت تنها سرویسی است که استریم خوبی دارد و پینگ را کاهش داده است.

از دیگر مزیت‌های این سرویس می‌توانیم به پوشش دهی آن در سر تا سر کشور اشاره کنیم. بنابراین با نصب آسان و سریع این اینترنت می‌توانید در هر نقطه بازی‌های آنلاین خود را به خوبی پیش ببرید.

تک نت مزیتی منحصر به فرد را نیز برای شما در نظر گرفته است. با خرید این سرویس شما می‌توانید سرویس را قبل از نصب به طور رایگان تست کنید و با اطمینان خاطر آن را خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش به وب سایت تک نت مراجعه کرده و با مشاورین آن تماس بگیرید.

 

سرویس اینترنتی برج‌ها

آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که در برج‌ها و ساختمان‌های چند طبقه چگونه به اینترنت پر سرعت وصل شویم؟ در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که افراد دارند این است که چگونه کندی اینترنت در برج‌ها را از بین ببریم. انتخاب سرویس اینترنت برجی که توسط تک نت ارائه می‌شود، قطعی‌های مداوم اینترنت را از میان بر می‌دارد و سریع نصب می‌شود. این اینترنت هزینه‌های هنگفت اتصال به اینترنت پر سرعت در برج‌ها را نیز از بین می‌برد.

 

اینترنت برج تک نت چه ویژگی‌هایی دارد؟

تجهیزاتی که برای اینترنت برج مورد نیاز است، به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.  این اینترنت افزون بر این که سرعت بالایی دارد و به مانیتورینگ مجهز شده است، دارای پایداری خوب و پشتیبانی‌های چندین ساعته هم هست. شما عزیزان می‌توانید با هزینه‌هایی کم، بهترین بسته‌های اینترنتی را برای استفاده از اینترنت در سرعت در برج‌ها خریداری کنید.

 

مزایای اینترنت برج‌ها و مجتمع‌هایی که تک نت به شما ارایه می‌کند:

این سرویس ویژه به دلیل این که به تجهیزات آن چنانی نیازی ندارد، در سریعترین زمان ممکن نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تمامی خدماتی که تحت عنوان خدمات اینترنت برج تک نت ارائه می‌شوند، به پنل‌های مجزا مجهز شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید هر کدام از این خدمات را به صورت مجزا خریداری کنید و از آن‌ها بهره ببرید.

سیستم مانیتورینگ باعث می‌شود که هر گونه اختلال و وقفه در عملکرد اینترنت برج‌ها به طور غیر حضوری برطرف گردد.

سرویس‌های اینترنت برج دارای تنوع بالایی هستند. همین امر باعث شده است که مشترکین پر مصرف، کم مصرف و متوسط بسته‌هایی متناسب با نیاز خود را خریداری کنند.

هزینه‌های به صرفه و کیفیت بالای خدمات اینترنت برج نیز از دیگر مزایای این خدمات است‌. همین امر باعث شده است که اعتماد مشتریان نسبت به تک نت افزایش پیدا کند.

از آنجایی که پایداری اینترنت به خصوص اینترنت برج بسیار بالا است، دیگر افراد نگران پینگ در بازی یا تماشای فیلم و سریال نیستند. بنابراین کاربر می‌تواند با اطمینان خاطر در کلاس‌ها شرکت کند، بازی کند یا به تماشای فیلم بپردازد.

 

تلفن اینترنتی تک نت

یکی از مهم‌ترین مزایای بهترین سرویس‌های اینترنتی تک نت این است که تمامی جنبه‌های ارتباطاتی را در نظر گرفته‌اند. تک نت سرویس دیگری به نام سرویس ویپ دارد که با استفاده از آن می‌توان تماس‌های تلفنی را با دیگران در بستر اینترنت برقرار کرد. در واقع با سیستم تلفنی ویپ دیگر از شر هر گونه سیم کشی و کابل تلفن خلاص می‌شوید و می‌توانید به طور بی سیم ارتباطات خود را سمت و سو دهید. خط تلفن اینترنتی باعث شده است که ارتباطات شعب مختلف یک کسب و کار آسان‌تر شود و تسریع پیدا کند. علاوه بر این، سازمان‌ها با استفاده از این خطوط مراودات خود را با خارج از کشور و داخل کشور گسترش خواهند داد.

این خطوط به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان برقراری تماس‌های چند گانه در یک زمان واحد را برقرار می‌کنند. در این صورت مشتریان یک کسب و کار منتظر نمی‌مانند و راندمان این کسب و کار هم افزایش پیدا می‌کند. سرویس اینترنتی ویپ در هر زمان و هر مکانی قابلیت اجرا شدن دارد، در صورتی که برق قطع شود هم کار می‌کند و بدون قطعی و تاخیر ارتباطات شما را ساماندهی می‌کند.

 

مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت

مزایای ویپ

اکثر افراد با توجه به مزایای سرویس‌های اینترنتی تک نت، اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. تلفن اینترنتی تک نت نیز از این قاعده کلی جدا نیست و دارای مزایای زیادی است:

شما به کمک این سرویس می‌توانید از تلفن‌های گویا بهره مند شوید و یا پیام‌های صوتی با حجم بالا را دانلود کرده یا آپلود کنید.

عدم نیاز به سیم کشی و عدم نیاز به سخت افزار مخصوص باعث شده است که تلفن اینترنتی تک نت هزینه‌های خرید تجهیزات را به حداقل برساند.

مکالمات شما با استفاده از این سرویس یا کیفیت hd جریان خواهند داشت.

تمامی مکالمات ورودی و خروجی کارکنان با مشتریان به کمک این سرویس‌ها ضبط شده و ‌نگهداری می‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کارفرمایان جهت کنترل بهتر عملکرد سازمان این سیستم‌ها را بر می‌گزینند.

شما می‌توانید به کمک سرویس ویپ با سر تا سر جهان تماس تلفنی برقرار کنید. بدون این که هزینه‌های آنچنانی را برای برقراری این تماس بپردازید!

امکان ایجاد کنفرانس‌های ویدیویی و تصویری در بستر تلفن اینترنتی وجود دارد. بنابراین سازمان‌ها به کمک این سرویس می‌توانند به طور غیر حضوری کنفرانس‌های خود را برقرار کنند و هزینه‌های مسافرت به اقصی نقاط جهان را از این طریق کاهش دهند.

امکان ارسال و دریافت فکس نیز در تلفن‌های اینترنتی وجود دارد.

در صورتی که تلفن شما اشغال باشد، مخاطبانی که در همان لحظه تماس می‌گیرند به صف انتظار هدایت می‌شوند. با این قابلیت دیگر مخاطبی از دست نمی‌رود.

هزینه‌های نصب و راه اندازی اینترنت ویپ هم چندان زیاد نیست. این مزیت یکی از مهم‌ترین مزایایی است که کاربران با توجه به آن اقدام به خرید تلفن اینترنتی می‌کنند.

 

 سرویس اینترنت vdsl

از دیگر سرویس‌های اینترنتی پر تقاضای تک نت می‌توانیم به سرویس اینترنت vdsl اشاره کنیم. تکنولوژی وی دی اس ال یک تکنولوژی جدید است که بر فناوری dsl تکیه دارد. این سرویس با بهره مند شدن از خطوط تلفن و کابل‌های سیستمی، اجرا می‌شود و سرعت بالایی نسبت به اینترنتی ای دی اس ال دارد. سرعت دانلود با استفاده از vdsl به ۲۴ مگابایت در ثانیه می‌رسد. سرعت آپلود نیز متقارن است و همین میزان را در بر می‌گیرد.

 

اینترنت vdsl اگرچه مزایای زیادی دارد و به راحتی نصب می‌شود اما دو عیب بزرگ هم دارد. اولی این که سرعت آن نسبت به سایر اینترنت‌ها پایین است و دوم این که در صورتی که کاربر از مرکز مخابراتی دور شود، سرعت اینترنت آن کم می‌شود. با این حال خیلی از کاربران یا توجه به هزینه‌های مقرون به صرفه، کیفیت خوب و پایداری مطلوب به استفاده کردن از اینترنت vdsl روی آورده‌اند.

 

اینترنت پهنای باند اختصاصی تک نت

افرادی که در سازمان‌ها فعال هستند و مدام با اینترنت سر و کار دارند، باید از اینترنت پهنای باند اختصاصی استفاده کنند. این اینترنت دارای سرعتی بالا است و قطعی ندارد. با توجه به این که هر سازمانی به یک اینترنت پایدار و بدون نوسان نیاز پیدا می‌کند، ما به شما اینترنت پهنای باند اختصاصی تک نت را پیشنهاد می‌کنیم. پهنای باند اختصاصی همان گونه که از نامش پیدا است، تنها مختص یک سازمان خاص طراحی می‌شود. این اینترنت در دسترس تمامی کارکنان این سازمان قرار می‌گیرد و روند کاری آن‌ها را بهبود می‌بخشد. در حقیقت اینترنت پهنای باند اختصاصی مشکل ترافیک مصرفی در سازمان‌ها را به طور کامل از بین برده است. با سفارش این سرویس حتی اگر در ساعات اوج مصرف از اینترنت بهره ببرید، باز هم وقفه و پینگی را مشاهده نخواهید کرد.

 

تمامی سازمان‌ها برای یکپارچه سازی سیستم‌های مدیریتی و بهبود روند کاری و راندمان کارکنان به اینترنتی پایدار نیاز دارند. اینترنتی که سرعت بالایی دارد و ارتباطات را تسریع می‌بخشد. تک نت با ارائه برترین سرویس‌های اینترنتی اینجا است تا شما را از نیاز به هر گونه اینترنت سازمانی اختصاصی بی نیاز کند.

 

مزایای پهنای باند اختصاصی تک نت

بسیاری از سازمان‌ها و هلدینگ‌های بزرگ برای این که بتوانند کسب و کار خود را در بستر اینترنت فعال‌تر کنند، از پهنای باند احتصاصی بهره می‌برند.  پهنای باند اختصاصی مزایای زیر را به همراه دارد:

 

هزینه‌های مقرون به صرفه: همه ما می‌دانیم که اینترنت اشتراکی هزینه‌های کمتری دارد اما از کیفیت کافی برخوردار نیست. با توجه به کیفیت و سرعتی که پهنای باند اختصاصی دارد، هزینه‌های مناسبی هم در نظر گرفته شده است. با توجه به این که کندی اینترنت باعث افزایش هزینه‌های خرید اینترنت می‌شود، با استفاده از پهنای باند تمامی این هزینه‌های اضافی از بین می‌روند.

 

امنیت خوب: به دلیل این که سرویس اختصاصی اینترنتی داده‌ها را در یک مسیر منحصر به فرد و اختصاصی منتقل می‌کند، از امنیت بالایی هم برخوردار شده است. تنها شرکت‌ها هستند که می‌تواند از داده‌های منتقل شده در این مسیر اطلاع پیدا کنند.‌

 

مقیاس پذیری بالا: چنانچه قرار باشد شما تغییراتی را در سازمان به وجود بیاورید و متناسب یا این تغییرات سرویس اینترنتی خود را تغییر دهید، این امکان برای شما فراهم است.

 

اینترنت بدون قطعی: یکی از مزایای سرویس‌های پهنای باند اختصاصی این است که قطعی ندارند. شما در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید از اینترنتی بدون نوسان برای انجام امور کاری یا شخصی خود استفاده کنید.

 

خرید سرویس‌های اینترنتی

حال که با انواع سرویس‌های اینترنت و مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت آشنا شدید، ممکن است به فکر خرید این سرویس‌ها باشید. جهت خرید یک سرویس ابتدا باید ویژگی‌های آن را بشناسید و سپس فرم مربوطه را در وب سایت تک نت  پر کنید. در مرحله بعد، ثبت نام خود را انجام دهید و یک طرح و پیشنهاد را برای خود انتخاب کنید. در آخر هم با پرداخت هزینه، از سرویس‌های اینترنتی مد نظر خود بهره مند شوید. ناگفته نماند که تک نت همواره تلاش می‌کند که کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد و سرعت نت را بالا ببرد.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد مزایای بهترین سرویس‌های اینترنت تک نت با شما صحبت کردیم. تک نت به عنوان یک شرکت مهندسی از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون به ارائه انواع خدمات اینترنتی به مشتریان مشغول است. از جمله برترین سرویس‌های اینترنتی تک نت می‌توانیم به اینترنت vdsl، اینترنت adsl و اینترنت td lte اشاره کنیم. همچنین خدمات تلفن اینترنتی و اینترنت گیمینگ نیز در تک نت به شما عزیزان ارائه می‌شوند. چنانچه احساس می‌کنید به اینترنتی بدون پینگ و بدون نوسان نیاز دارید، همین حالا وارد وب سایت تک نت ‌شوید و با تکمیل فرم‌های خرید، از این سرویس‌ها بهره‌مند شوید.

جدیدترین مطالب سایت