شهرک سازی ویلایی گروه ساختمانی فرکتال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
شهرک سازی ویلایی گروه ساختمانی فرکتال

شهرک ویلایی – گروه ساختمانی فرکتال

شهرک ویلایی

به مجموعه ویلا هایی که داخل یک مجموعه مشخص ساخته می شوند و معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی و … گفته می شود و خدماتی که در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک ویلایی است فقط مختص به آن افراد می شود و لاغیر.

 

شهرک ویلایی یکی از روش های ساخت ویلا در حوزه ساخت و ساز است.

 

همان‌طور که شهرهای بزرگ به دلیل کمبود فضای ساخت و ساز به آپارتمان‌ها و حتی شهرک‌های مجتمع روی آوردند، این سبک در ویلا سازی نیز به همین دلیل شکل گرفته است و اتفاقاً با استقبال بسیاری از افراد مواجه شده‌اند. شهرک سازی ویلایی نسبت به ویلاهای قوانین و اصول حاکم بر آنها کاملاً متفاوت است.

 

بنابراین کسانی که این سبک ویلاها زندگی می‌کنند باید به قوانینی که برای شهرک وضع شده است پایبند باشند و به حقوق سایر ساکنین شهرک احترام بگذارند. به طبع برای ساخت شهرک ویلایی زمینی وسیع نیاز است و باید امکانات و زیر ساخت متفاوت و پیچیده تری را نسبت به یک ویلا در نظر گرفت.

 

شهرک سازی ویلایی چندین ساختمان ویلایی در کنار هم بوده که قوانین حاکم بر این ویلاها یکسان بوده و همه آنها مشمول یکسری قوانین مشخص می‌شوند. همان‌طور که این ویلا ها در شهرک ویلایی به همدیگر راه ندارند اما بی ارتباط به هم نیستند و همه ساکنین ملزم به رعایت قوانین آن هستند.

شهرک سازی ویلایی گروه ساختمانی فرکتال

مدیر طرح

مدیر طرح به عنوان یکی از محورهای فعالیت گروه ساختمانی فرکتال با اعلام پیشنهاد توسط مالک پروژه آغاز می گردد. مدیریت طرح فرآیند هدایت کار یک تیم برای دستیابی به تمام اهداف پروژه در چارچوب محدودیت های داده شده است.

 

این اطلاعات معمولاً در مستندات پروژه که در ابتدای فرآیند توسعه ایجاد می شود، توضیح داده می شود. محدودیت های اولیه محدوده، زمان و بودجه است. چالش ثانویه بهینه سازی تخصیص ورودی های ضروری و به کارگیری آنها برای دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده است.

 

مدیر طرح با استفاده از دانش، مهارت ها، ابزارها و تکنیک های خاص برای ارائه سازه ای ارزشمند به مردم است. توسعه نرم افزار برای بهبود فرآیند کسب و کار، ساخت ساختمان، امدادرسانی پس از یک بلای طبیعی، گسترش فروش به بازار جغرافیایی جدید اینها همه نمونه هایی از پروژه ها هستند.

 

همه پروژه ها تلاشی موقت برای ایجاد ارزش از طریق یک محصول، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد هستند. همه پروژه ها شروع و پایانی دارند. آنها یک تیم، بودجه، برنامه و مجموعه ای از انتظارات دارند که تیم باید برآورده کند.

 

هر پروژه منحصر به فرد است و با عملیات معمول فعالیت های مداوم یک سازمان متفاوت است، زیرا پروژه ها پس از دستیابی به هدف به نتیجه می رسند. تغییر ماهیت کار به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی، جهانی شدن و سایر عوامل به این معنی است که به طور فزاینده ای، کار حول پروژه ها با تیم هایی که بر اساس مهارت های مورد نیاز برای وظایف خاص گرد هم آمده اند، سازماندهی می شود مدیر طرح افراد حرفه ای پروژه ها هستند، افرادی که عمداً یا بر اساس شرایط از آنها خواسته می‌شود اطمینان حاصل کنند که یک تیم پروژه به اهداف خود می‌رسد.

 

گروه ساختمانی فرکتال

شهرک سازی ویلایی گروه ساختمانی فرکتال

گروه ساختمانی

 

گروه ساختمانی تلاش دارد تا با برنامه ریزی منسجم و به کارگیری دانش مدیریت به همراه علم مهندسی و معماری در راستای ساخت به صرفه و شخصی سازی شده و همینطور انتخاب های بهینه در ساختن هرچه بهتر ساختمان هایی متفاوت هوشمند و مدرن حرکت کند .

 

گروه ساختمانی فرکتال با توان مدیریتی و سازماندهی، با بهره گیری از تجربه و پایبندی به اصول مهندسی در زمینه ساخت ابنیه فعالیت خود را از دو دهه پیش آغاز کرده است. این گروه ساختمانی در راستای فعالیت حرفه ای خود تا کنون پروژه های موفق متعددی را طراحی و اجرا کرده است.

 

 ما در فرکتال با گردآوری مدیرانی کارآزموده و مهندسانی متخصص و ورزیده ارائه دهنده خدمات اجرایی و مشاوره در زمینه ساخت و ساز هستیم. گروه ساختمانی فرکتال با تکیه بر تیم طراحی-مهندسی مجرب، خلاق و سخت کوش سعی بر این دارد که پروژه های ساختمانی مدرن و هوشمند را به بهترین صورت پیش ببرد.

 

 در همین راستا داشتن تخصص، تجربه در کنار مدیرانی توانمند در صنعت ساختمان باعث شده این گروه پروژه هایی متمایز را در نقاط مختلف اجرا کند و رضایت کارفرمایان را اخذ نماید.

 

 داشتن دانش علمی و فنی در کنار تجربه اجرایی، مدیریتی و قراردادی توسط تیم فنی مهندسی و انجام پروژه های متعدد در زمینه مشاوره، طراحی و اجرایی ساختمان، این مجموعه را برای انجام فعالیت های عمرانی قابل اعتماد ساخته است.

جدیدترین مطالب سایت