ماساژورهای اقتصادی که برای هر خانه لازم‌ اند (ماساژورهای ضروری برای خانه)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ماساژورهای اقتصادی که برای هر خانه لازم‌ اند (ماساژورهای ضروری برای خانه)

ضرورت استفاده از دستگاه‌های ماساژور

در اینجا به شما بهترین ماساژور های خانگی را معرفی خواهیم کرد. مزایای داشتن ماساژورهای خانگی چیست؟

 

ضرورت خرید دستگاه‌هاي‌ مختلف ماساژور برای خانه بر خلاق تصور عموم مردم بسیار بالا است. شاید باور این مسئله برای شما نیز بسیار مشکل باشد بهمین دلیل هم دراین پست قصد داریم دلایل استفاده از دستگاه‌هاي‌ ماساژور را برای شما بیان کرده ودر ادامه ۳ نوع دستگاه ماساژور را معرفی کنیم که باید در هر خانه‌اي وجود داشته باشند. همراه ما باشید زیرا این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

ضرورت استفاده از دستگاه‌هاي‌ ماساژور

شاید شما نیز کمی در مورد فواید ماساژ برای بدن اطلاعات داشته باشید. فواید ماساژ یا همان ماساژ درمانی برای بدن را نمی تواند دریک مطلب بیان کرد اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه‌وار این فواید را برای شما بیان کنیم آن گونه میتوان گفت:

 

ماساژ باعث رفع خستگی و کوفتگی عضلات می شود

ماساژ در کاهش استرس تاثیر فراوانی دارد

باعث التیام دردهای عضلانی میشود

کاهش درد زایمان

کاهش فشار خون و پیش گیری از حملات قلبی

و….

 

این ها تمامی فواید ماساژ نیست ولی مهمترین ان‌ها می باشد. دستگاه‌هاي‌ ماساژور نیز تمامی این فواید رابا خود به خانه شما خواهند آورد. برای بهره‌مندی از این فواید ۲ راه بیشتر وجود ندارد. یک استفاده از ماساژ سنتی و دوم خرید دستگاه ماساژور و استفاده از ان.

 

شاید در نگاه اول ماساژ سنتی انتخاب بهتری باشد ولی ما توصیه میکنیم کمی بیشتر فکر کنید. زیرا اگر از لحاظ مالی حساب کنید شاید برای یکبار استقاده دستگاه ماساژور با صرفه نباشد اما در طولانی مدت و با توجه به تعداد دفعات استفاده میتوان به این نتیجه رسید که دستگاه ماساژور بسیار کم هزینه‌تر از ماساژ سنتی می باشد.

 

درضمن شما برای ماساژ سنتی باید به مراکز مختص ماساژ که بیشتر در استخرها هستند مراجعه کنید که این خود هم نیاز به صرف زمان زیاد و هم در بعضی مواقع نیاز به رزرو وفت قبلی دارد ولی با استفاده از دستگاهای ماساژور تمامی این موارد کاملا از بین میرود شما در هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید از ان استفاده کنید.

 

حتماً شما نیز با کمی فکر بیشتر به این نتیجه خواهید رسید که خرید ماساژور برای خانه امری ضروری است هم برای تامین سلامت خود و هم خانواده. در ادامه ۳ نوع دستگاه ماساژور را برای شما معرفی خواهیم کرد که می توانید برای خانه و یا محل کار خود تهیه کنید.

 

ماساژورهای ضروری برای خانه

ماساژورهای اقتصادی که برای هر خانه لازم‌ اند (ماساژورهای ضروری برای خانه)

ماساژور گردن

گردن ما یکی از حساس‌ترین نقاط بدن بوده که درمان دردهای ان بسیار عذاب آور میباشد. اگر شما نیز به خاطر کار خود مجور هستید که گردن خودتان رابه مدت طولانی پایین و یا بالا بگیرید حتماً یکی از مدل‌هاي‌ ماساژور گردن را خریداری کنید. این ماساژورها از بیماری‌هاي‌ گردنی شما در آینده پیشگیری خواهند کرد.

 

ماساژورهای مخصوص پا

حتماً شما نیز شنیده‌اید که پا قلب دوم انسان است و باید در حفظ سلامت ان کوشا باشیم. افراد بسیار زیادی هستند بخصوص در میان آقایان که روزانه به پاهای خود فشار زیادی وارد می کنند و یا به خاطر وزن زیاد پاهایشان وادار به تحمل فشار بالا است. برای آن گونه افراد ماساژور پا بهترین انتخاب خواهد بود. ماساژورهای پا خستگی و کوفتگی حاصل از این فشار را از بین برده و از بیماری‌هاي‌ احتمالی پیشگیری می کنند. عده اي از این دستگاه‌ها با تولید حباب‌ کار کرده و برخی دیگر مکانیزم لرزشی داشته و با تولید گرما کار می کنند. هزینه خرید این نوع ماساژورها بسیار پایین و باصرفه میباشد.

 

صندلی‌هاي‌ ماساژور

صندلی یا همان مبل ماساژور می توان گفت تمامی کارهای دیگر ماساژورها را یکجا انجام میدهد. اگر می توانید کمی هزینه بیشتری انجام دهید خرید این نوع دستگاه ماساژور را برای خانه پیشنهاد می کنیم. با خرید مبل ماساژور اسانی را برای خود و خانواده خود به ارمقان خواهید آورد.

 

شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا «آی‌رست ایران» بعنوان یکی از برترین شرکت‌هاي‌ فعال در حوزه فروش دستگاه‌هاي‌ ماساژور شما را در خرید ماساژوری مناسب برای خود یاری خواهد کرد. بهتر است قبل از اقدام به خرید با مشاوران این شرکت در تماس بوده و از مشاوره‌هاي‌ رایگان ان‌ها استفاده کنید.

 

آدرس دفتر مرکزی:

میدان ونک، خیابان ملاصدرا، ضلع شمال غربی تقاطع پل کردستان، کوچه فرشید، پلاک ۴؛ واحد ۱۰

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۲۸۸۶۴

 

سفارش رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت