ظروف بسته بندی گوشت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ظروف بسته بندی گوشت

ظروف بسته بندی گوشت یکی از انواع ظروف یکبار مصرفی است که در چند سال اخیر رشد فروش بالایی داشته است . بعد از پاندمی کرونا و افزایش اهمیت رعایت بهداشت مواد غذایی بسیاری از انسان ها روی به خرید گوشت و مرغ بسته بندی که بهداشتی تر است اوردند .

 

با رشد نیاز بازار برای خرید گوشت و مرغ بسته بندی شرکت های تولیدکننده گوشت نیز محصولات خود را در ظروف بسته بندی گوشت به فروش رساندند .

 

ظروف بسته بندی گوشت از فاسد شدن گوشت و مرغ حین جابجایی در مسافت های طولانی جلوگیری میکنند . این ظرف های یکبار مصرف برای بسته بندی انواع فراورده های گوشتی گوساله ، گاو ، مرغ ، گوسفند و سالاد و سبزیجات مناسب میباشد .

 

بسته بندی گوشت در ظروف یکبارمصرف مخصوص کیفیت ان را در طولانی مدت حفظ میکند .

 

اهمیت استفاده از ظروف بسته بندی گوشت با کیفیت

اهمیت استفاده از ظروف بسته بندی گوشت با کیفیت در تاثیر ظرف بر ماندگاری گوشت مشخص میشود . اگر ظرف بسته بندی گوشت الوده باشد یا مواد اولیه سازنده ان مرغوب نباشد گوشت داخل ظرف زودتر از تاریخ انقضای ان فاسد میشود . حین جابجایی گوشت ها ظروف بسته بندی روی یکدیگر چیده میشوند و این سبب تحمل وزن زیادی بر روی ظرف های زیرین میشود که اگر ظروف بسته بندی با کیفیت نباشند گوشت های زیرین له میشوند .

 

برای نگه داری گوشت در مدت زمان بیشتر ان را از داخل تونل های انجماد با دمای بسیار پایین عبور میدهند و در صورت با کیفیت نبودن امکان دارد ظرف ها خرد شوند یا بشکنند .

 

حین جابجایی در مسیر بر اثر یکنواخت نبودن جاده ضربه های زیادی از طرف  دیواره های ماشین حمل فراورده های منجمد به ظروف یکبار مصرف وارد میشود .  فقط ظرف های محکم میتوانند در این شرایط سالم به مقصد برسند .

 

انواع ظروف بسته بندی گوشت

جنس مواد اولیه سازنده ، اندازه ، رنگ و قابلیت وکیوم داشتن در انواع ظروف بسته بندی گوشت متفاوت است . اغلب ظرف های بسته بندی گوشت و مرغ از جنس پلی پروپیلن یا پلی اتیلن تولید میشوند .

ظروف بسته بندی گوشت

ظروف بسته بندی گوشت پلی پروپیلن

فراورده های گوشتی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامتی ما نیاز به بسته بندی مناسبی دارد بهترین راه برای بسته بندی فراورده های گوشتی استفاده از ظروف یکبار مصرف است. در زیر ظروف بسته بندی گوشت  پلی پروپیلن واژه PP حک شده است . پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین پلیمر های دنیا است و غیر سمی و بی بو است .

 

این ماده سبک و سخت است و مقاومت شیمیایی بالایی دارد به همین سبب در ساخت بسیاری از ظروف یکبار مصرف بکار گرفته میشود . از دیگر ویژگی های منحصر بفرد پلی پروپیلن عدم جذب رطوبت است که این ماده را مناسب بکار گیری در بسته بندی انواع سبزیجات و فراورده های گوشتی میکند .

 

اما پلی پروپیلن ها در برابر حرارت بالا مقاومت کمی دارند و قابل اشتعالند . ظروف جا گوشتی شامل چند سایز مختلف : 3 سانت , 4 سانت , 6 سانت و 8 سانت میباشد این ظرف به رنگ شفاف است و قابلیت تولید در رنگ های دلخواه را دارد.

 

قیمت ظروف بسته بندی گوشت

قیمت ظروف بسته بندی گوشت با توجه به جنس و وزن پلاستیک بکار رفته در ساخت ان متفاوت است . عومل موثر در قیمت این ظروف که باید قبل از خرید ظروف بسته بندی فراورده های گوشتی به ان دقت کنید شامل موارد زیر است :

 

– کیفیت ظروف

-مواد اولیه سازنده این ظروف ، این متریال می تواند فلز، پلاستیک، نمونه های پلی استر نظیر پلی پروپیلن یا پلی استایرن، پت و … باشد.

-استحکام و مقاومت ظرف ها چه در برابر ضربه و چه در برابر سرما

-اندازه ظروف بسته بندی گوشت

-شفاف و یکدست بودن این ظروف نشان دهنده خلوص و کیفیت ان ها میباشد

 

ویژگی های یک ظرف بسته بندی گوشت با کیفیت

برای خرید یک ظرف بسته بندی گوشت و مرغ با کیفیت کافیست به نکات زیر توجه کنید :

-شفاف و یکدست بودن و بدون حباب بودن دیواره ظروف بسته بندی گوشت نشان دهنده کیفیت بالای ان است .

-تمام ظروف یکبار مصرف بسته بندی باید در شرایط کاملا بهداشتی تولید شده باشند و مهر تاییدیه وزارت بهداشت ایران را داشته باشند . تولید شدن و بسته بندی در شرایط غیربهداشتی سبب فساد زودرس مواد غذایی داخل بسته میشود .

– دیواره ظرف بسته بندی باید به حدی محکم باشد که بتواند وکیوم شدن یا سلفون پیچ را تحمل کند و نشکند .

– بدنه ظروف بسته بندی علاوه بر استحکام باید نرم نیز باشد و براحتی خم شود و نشکند .

ظروف بسته بندی گوشت

ظروف بسته بندی گوشت نوین رویا

ظروف بسته بندی گوشت نوین رویا یکی دیگر از محصولات این برند در زمینه ظروف یکبار مصرف بسته بندی مواد غذایی میباشد . نوین رویا پلیمر شهریاربا سابقه 25 ساله در عرصه تولید و فروش و پخش ظروف یکبار مصرف با فروش محصولات خود در بستر اینترنت سعی بر حذف واسطه ها و عرضه ارزانترین ظرف های یکبار مصرف را دارد .

 

تمامی محصولات وبسایت فروشگاهی نوین رویا پلیمر شهریار در شرایط کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی میشوند و مهر تاییدیه وزارت بهداشت ایران بر روی تمامی بسته بندی ها حک شده است .

 

شما عزیزان با سفارش از وبسایت نوین رویا پلیمر شهریار از خدمات تحویل اکسپرس و پرداخت هزینه درب منزل بهره مند خواهید شد . در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید قسمت سوالات متداول در وبسایت نوین رویا را مطالعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید .

 

تلفن های تماس :

02165735112 | 02165735113 | 02165734490

جدیدترین مطالب سایت