عرضه انواع بیسکویت پذیرایی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
عرضه انواع بیسکویت پذیرایی

بیسکویت‌ها یکی از محصولات خوشمزه و خوش خوراک هستند که طرف‌داران زیادی در بین مردم ایران و سایر نقاط جهان دارند. می‌توان گفت محصولاتی را که از آرد پخته می‌شوند و اغلب در تولید آن‌ها از خمیر مایه استفاده نمی‌شود، بیسکویت می‌نامند. این محصولات اغلب ترد و خشک هستند و در اندازه‌های مختلف به تولید می‌رسند. برخی از این بیسکویت‌ها مختص پذیرایی بوده که توسط مردم مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌اند. در ایران چندین کارخانه تولید کننده بیسکویت پذیرایی وجود دارد که یکی از آن‌ها، کارخانه دنیای بیسکویت است. در ادامه این برند و محصولات آن را بیشتر خواهیم شناخت.

 

بزرگ‌ترین تأمین کننده بیسکویت در ایران

همان‌طور که گفته شد دنیای بیسکویت که تولید کننده انواع بیسکویت‌های پذیرایی و صادر کننده این محصولات به صورت فله‌ای نیز است به عنوان بزرگ‌ترین تأمین کننده بیسکویت در ایران شناخته می‌شود. این شرکت حجم عظیمی از بیسکویت‌ها را به صورت عمده به فروش می‌رساند.

 

این شرکت که بزرگ‌ترین تولید کننده بیسکویت پذیرایی در ایران به حساب می‌آید بیش از ۵۰ سال است که شروع به تولید بیسکویت‌های کرمدار، میوه‌ای و پذیرایی کرده است. دلیل این که برند مذکور طرف‌داران زیادی دارد این است که شرکت دنیای بیسکویت همیشه تلاش کرده از بهترین مواد اولیه و قوی‌ترین تیم و پرسنل تولید استفاده کند و عرضه محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی گسترش دهد.

 

یکی دیگر از عواملی که موجب شده این برند بزرگ‌ترین تامین کننده بیسکویت پذیرایی در ایران نام بگیرد اینست که دنیای بیسکویت علاوه بر آنکه محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند، می‌تواند سفارشات را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. به همین دلیل است که این شرکت مشتریان دائمی زیادی دارد.

 

عرضه انواع بیسکویت پذیرایی

صادرات انواع بیسکویت

شرکت دنیای بیسکویت از آنجایی که تولید کننده بیسکویت پذیرایی است، محصولات بسیار با کیفیت و متنوعی را در طعم و شکل‌های مختلف تولید می‌کند طرف‌داران زیادی از سایر نقاط جهان به خصوص کشور‌های همسایه به دست آورده است؛ از این رو سایر کشورهای جهان نیز خواستار واردات این بیسکویت‌ها به کشورهای خود هستند. از جمله محصولاتی که صادرات آن‌ها به خارج از کشور به صورت بسیار گسترده صورت می‌گیرد عبارت‌اند از:

 

بیسکویت پرتقالی با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت نارگیلی با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت 5 کیلویی موزی

بیسکویت جو با تزیین کنجد و شوید با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت کنجدی با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت کاکائویی با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت سبوس‌دار با وزن ۵ کیلوگرم

ویفر پرتقالی با وزن ۳ کیلو گرم

ویفر 3 کیلویی موزی

بیسکویت کرمدار کاکائویی با کرم سفید با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت کرمدار وانیلی با کرم سفید با وزن ۵ کیلوگرم

بیسکویت کرمدار وانیلی با کرم کاکائویی در وزن ۵ کیلو گرم

 

لازم به ذکر است صادرات ویفر که یکی از محصولات پرفروش این شرکت تولید کننده بیسکویت پذیرایی است به کشورهای خارجی نیز فروخته می‌شود. ویفر‌ها از جمله فرآورده‌های قندی شناخته شده که در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و بسیار ترد هستند. مابین این فراورده‌های ترد، کرم‌های طمع دار قرار می‌گیرند؛ مانند کرم با طعم موز، پرتقال، کاکائو، نارگیل و….

 

نمایندگی فروش بیسکویت در ایران

کمتر برند و شرکتی است که بتواند محصولات خود را به اکثر نقاط کشور ارسال کند؛ اما شرکت دنیای بیسکویت از آنجایی که نمایندگان زیادی در سایر شهرهای کشور دارد، به این هدف دست یافته و می‌تواند محصولات خود را از درب کارخانه به نمایندگی‌ها خود در سرتا سر کشور ارسال کند.

 

این محصولات شامل انواع بیسکویت فله در طمع‌ها و شکل‌های مختلف مانند بیسکویت کرمدار، بیسکویت میوه ای،تولید کننده بیسکویت پذیرایی ، ویفر و… می‌شوند. برخی ارگان‌ها به طور روزانه به محصولات غذایی از جمله بیسکوییت نیاز دارند و برای آن‌ها بهتر است که با شرکت‌های تولید کننده آن، همکاری داشته باشند.

 

شرکت دنیای بیسکویت این امکان را نیز فراهم کرده و همواره آمادگی همکاری با ارگان‌ها و ادارات مختلف را برای تامین بیسکویتشان را دارد. افرادی که خواهان دریافت مشاوره رایگان، سفارش و خرید این بیسکویت‌ها هستند می‌توانند به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

عرضه انواع بیسکویت پذیرایی

شرایط فروش بیسکویت فله ای و خرده در کشور

همان‌طور که گفته شد شرکت صادرات بیسکویت اصفهان از حدود ۵۰ سال پیش شروع به تولید بیسکویت‌های مختلف با طعم‌های متنوع کرد. امروزه این شرکت توان تامین نیاز بیسکویت کشور را دارد و حتی چندین سال است که صادرات بیسکویت به کشورهای دیگر را نیز شروع کرده است.

 

عرضه انواع بیسکویت پذیرایی

دنیای بیسکویت، تولید کننده بیسکویت پذیرایی و سایر محصولات خود را به صورت فله‌ای به نمایندگی‌های خود در اکثر نقاط کشور ارسال می‌کند و این نمایندگی‌ها محصولات مذکور را به صورت خرده به دست مردم می‌رسانند. مردم نیز می‌توانند محصولات شرکت را به همین شکل از نمایندگی‌ها خریداری کنند.

 

عرضه مستقیم بیسکویت در نمایندگی ها

بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده بیسکویت، پس از شروع فعالیت خود امکانات و شرایط لازم را برای ارسال و انتقال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور را ندارند؛ از همین رو تنها به پخش آن در شهر تولید کننده اکتفا می‌کنند.

 

اما شرکت دنیای بیسکویت اصفهان این‌گونه نیست. از آن جایی که شرکت مذکور از بهترین دستگاه‌ها و لوازم برای تولید، حمل و ارسال محصولات برخوردار است می‌تواند انواع و اقسام بیسکویت ۵ کیلویی و ویفر ۳ کیلویی را به نمایندگی‌های خود در شهرهای مختلف ایران و حتی سایر کشورها ارسال کند.

 

همان‌طور که گفته شد شرکت تولید کننده محصولات دنیای بیسکویت، در اصفهان قرار دارد اما این شرکت می‌تواند محصولات خود را از درب کارخانه به نقاط مختلف ایران ارسال کند. محصولات این شرکت از کارخانه مستقیم به نمایندگی‌های فروشی که در اکثر شهرهای ایران وجود دارد فرستاده می‌شود و از آنجا به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما را با بزرگ‌ترین تامین کننده بیسکویت ایران آشنا کنیم و محصولات این شرکت را معرفی کنیم. همان‌طور که گفته شد این شرکت بزرگ‌ترین تولید کننده بیسکویت پذیرایی در ایران محسوب می‌شود که همه محصولات دنیای بیسکویت از سیب سلامت و استاندارد‌های لازم برخوردار هستند.

 

به دلیل کیفیت عالی و سرعت بالای انجام سفارشات این شرکت است که محصولات آن طرف‌داران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و اغلب کشورهای همسایه خواهان واردات این بیسکویت‌ها را به کشورهای خود هستند. برای آشنایی بیشتر شما با این برند، محصولاتی که به خارج صادر می‌کند، نیز ذکر شد.

جدیدترین مطالب سایت