اطلاعاتی درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک و حرارت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اطلاعاتی درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک و حرارت

شرکت بهران از سال 1341 فعالیت خود را آغاز نموده و با تولید مرغوب ترین روغن ها توانسته است نیاز کشورمان را در این حیطه بر طرف کند و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد. این شرکت بسیار گسترده است و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن هیدرولیک و بهران حرارت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و یا برای خرید بهران واسکازین 140 به فروشگاه سایت فیدار اویل مراجعه کنید.

قیمت خرید و فروش روغن حرارت وابسته به چه مقادیری است؟

عملیات انتقال حرارت روغن حرارتی به گونه ای است  که  گرما باید از یک منبع گرمایشی گرفته شود و به مصرف کننده انتقال دهد. این نوع از سیال ها و انتقال دهنده ها را می توان به  ۵ دسته تقسیم کرد. که آن ها عبارتند از: گاز، روغن ها یا سیالات آلی، آب ، فلزات مذاب و ترکیبات سیلیکونی.

قیمت خرید و فروش روغن حرارت براساس ویژگی های آن می تواند متفاوت باشد اما این روغن های شرکت بهران دارای نقطه اشتعال بالا، ویسکوزیته عالی، ویژگی های انتقال حرارت مناسب، سهولت دفع مواد زائد، غیر سمی و بی بو بودن، عدم ایجاد خوردگی در دستگاه، نقطه جوش بالا، تحمل دما بالا به منظور انتقال حرارت، و پایداری حرارتی بالا از ویژگی های اصلی روغن های حرارتی بهران است اما در هنگام خرید باید دقت کرد که با توجه به دستگاهی که ازین روغن در آن استفاده می شود این ویژگی های می تواند متفاوت جلوه کند.

نکته دیگر طول عمر این روغن هاست که عموما تا چند سال عمر می کند اما برای عمر بیشتر باید دقت کنید مقاومت به اکسایش این روغن ها تا چه حدی می باشد زیرا که روغن های حرارت با اکسیژن واکنش می دهند و این امر در طول عمر آن ها اثر می گذارد.

 

اطلاعاتی درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک و حرارت

برای خرید واسکازین 140 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

این روغن ها تولید شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک و مواد افزودنی های مرغوب هستند که کارکرد عالی آن ها در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین را می توان از آنها مشاهده کرد. تحمل و مقاومت بالا در دماهای مختلف از ویژگی هایی است که این روغن ها حتما باید داشته باشند. خواص دیگر آن ها که در هنگام خرید واسکازین 140 باید به آن توجه کنید ضد زنگ زدگی و خوردگی است، تحمل بار عالی، خواص ضد سایش، پایداری در برابر اکسیداسیون، پایداری خوب در برابر کاهش گرانروی، سازگاری در برابر انواع آب بند ها است. پایداری در برابر اکسیداسیون باعث افزایش عمر این روغن ها می شود که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید هم چنین محدوده دما واسکازین 140 بین منفی 15 درجه سانتی گراد تا مثبت 230 درجه سانتی گراد است که از ویژگی های مهم در آن هاست چون این ویژگی در بسیاری از خودروها باعث عملکرد بهتر آن ها می شود.

اطلاعاتی درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک و حرارت

 

اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک :

. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک باید نوع آنها را در نظر گرفت. روغن هیدرولیک نوعی روغن صنعتی محسوب شده که موجب عمر طولانی قطعات می شود که از روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل شده است که موجب کاهش اصطحکاک می شود.  همچنین در انواع زیادی  از سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی که از موارد ضروری  در خودرو ها هستند هم به کار می رود.  انتقال قدرت به قطعات و‌ در نتیجه به حرکت در آوردن آنها از وظایف اصلی این روغن بوده است.

از دیگر مشخصات این روغن ها می توان به مقاومت برشی زیاد، پایداری هیدرولیکی بالا، نقطه ریزش خیلی کم، قابلیت فیلتراسیون خوب، شاخص گرانروی بالا، ضد اکسیداسیون است که پایداری هیدرولیکی در این روغن ها از بسته شدن فیلتر جلوگیری می کند.

 

اطلاعاتی درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران هیدرولیک و حرارت

 

شرکت فیدار اویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل (fidaroil.com) ارائه دهنده انواع روغن های صنعتی در برند های مختلف مانند روغن صنعتی بهران، شل و توتال است کافی است به سایت ما مراجعه کنید و از فروشگاه ما دیدن کنید یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانان ما در تماس باشید ما همواره برای جلب رضایت مشتریان خود می کوشیم.

جدیدترین مطالب سایت