فروش و نصب آرام بند و قفل ریموت کنترلی درب اتاق مدیریت در کرج

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش و نصب آرام بند و قفل ریموت کنترلی درب اتاق مدیریت در کرج

آیا در مورد فروش قفل ریموت دار در کرج چیزی شنیده‌اید؟ یا از فواید خرید قفل ریموت دار در کرج اطلاعی دارید؟ یا از مصارف آرام بند و انواع آن مطلعید؟  

کرج شهر بزرگیست که به طبع آن مشاغل و شرکت‌های بزرگ و مهمی را در خود جای داده است. به دلیل تردد زیاد در برخی از شرکت‌های بزرگ و به طبع آن باز و بسته شدن درب‌ها از سوی ارباب رجوع، بسیاری از درب‌ها فرسوده و دچار استهلاک می‌شوند. به همین دلیل مدیران در تلاشند برای سهولت در رفت و آمد و جلوگیری از فرسودگی درب‌ها بهترین راهکار را پیاده کنند. بنابراین می‌توانند با خرید و استفاده از قفل ریموت دار در کرج و آرام بند به بسیاری از این مشکلات فائق آیند. در ادامه بیشتر دلیل استفاده از این ابزار را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

قفل ریموت­ دار چیست؟

قفل ریموت ­دار یکی از انواع قفل‌­های ورودی می‌­باشد که از لحاظ ماندگاری، کارکرد و امنیت، بالاتر از قفل­‌های معمولی هستند و در انواع مختلفی از جمله قفل کله گاوی یا قفل لاک پشتی، قفل ریموت ­دار مقابل، قفل ریموت کنترلی مغناطیسی و قفل ریموت ­دار شفتی ساخته می‌­شود. همچنین این نوع قفل‌­ها نه تنها برای درب ورودی حیاط قابلیت استفاده دارند بلکه بر روی درب اتاق مدیریت شرکت­‌ها و سازمان­‌های مختلف یا اتاق منشی به منظور رفاه و امنیت بیشتر نیز نصب می­‌شوند. 

 

نصب قفل ریموتی اتاق مدیر و قفل ریموتی منشی این امکان را فراهم می­‌کند تا شخص درب را به صورت کنترلی برای ارباب رجوع باز و بسته کند. در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که برخی از افراد که وارد ساختمان اداری یا شرکت می‌­شوند درب را پشت سرشان نمی‌­بندند یا حتی بعد از خارج شدن هم درب را باز می­‌گذارند و اگر قفل درب بگونه‌­ای باشد که برای بستن باید به صورت دستی آن را ببندیم مجبور می‌­شویم هر بار از جای خود برخیزیم و درب ورودی را ببندیم که این کار علاوه بر گرفتن وقت مدیر یا منشی، کاری خسته­ کننده است. از این‌­رو افراد می‌توانند بر حسب نیاز و آنچه که انتظار دارند و برای رفاه حال خود اقدام به خرید یکی از انواع قفل ریموت­ دار در کرج نمایند که پرکاربردترین­ آنها برای اتاق منشی یا مدیر قفل‌­های ریموت ­دار مقابل برقی strike هستند که از لحاظ قیمتی در مقایسه با سایر انواع قفل ریموت­ دار در کرج ارزان‌تر می‌­باشند.

 

استفاده از آرام ­بند بر روی درب به همراه قفل ریموت دار

حال برای این که این گونه درب‌ها با صدا و ضربه کمتری بسته شوند بهتر است از آرام­ بند درب استفاده کرد. بکارگیری این قطعه سبب می‌­شود تا علاوه بر این که درب با احتیاط بیشتری بسته شود، سلامت در و چهارچوب و همچنین دوام قفل درب نیز بیشتر شود. در واقع آرام ­بندها با دارا بودن جک هیدرولیکی مکانیزم بسته شدن درب را با یک سرعت مشخص و بدون شتاب انجام می‌دهند تا به اصطلاح جلوی کوبیده شدن درب گرفته شود و صدای نامتعارف ایجاد نشود. اما  برای این که بتوانید انتخاب مناسب­‌تری در زمان خرید قفل ریموت ­دار در کرج و انواع مختلف آرام ­بندها را داشته باشید لازم است با انواع آرام ­بندها از لحاظ نحوه کاربرد آشنا شوید.

 

فروش و نصب آرام بند و قفل ریموت کنترلی درب اتاق مدیریت در کرج

انواع آرام بند

از لحاظ سایز و نمره فنر در هفت دسته تقسیم ­بندی می­‌شوند: سایز 1 برای درب‌هایی با وزن کمتر از 20 کیلوگرم، سایز 2 برای درب‌هایی با وزن بین 20 تا 45 کیلوگرم، سایز 3 برای درب‌هایی با وزن بین 45 تا 60 کیلوگرم، سایز 4 برای وزن 60 تا 80 کیلوگرم، سایز 5 برای وزن 80 تا 100 کیلوگرم، سایز 6 مناسب برای درب‌هایی با وزن 100 تا 120 کیلوگرم و سایز 7 برای باز و بسته کردن درب‌هایی که بالای 120 کیلوگرم وزن دارند کاربرد دارند.

 

از لحاظ نفر رو به دو نوع، دو سرعته و سه سرعته تقسیم ­بندی می­‌شوند. نوع دو سرعته یا دو زمانه یعنی با دو توقف کوتاه درب را می‌­بندند که برای درب‌هایی مناسب هستند که از قفل­‌های معمولی یا به عبارتی سنتی استفاده می­‌کنند اما آرام ­بند درب سه سرعته یا سه زمانه به معنی بسته شدن درب با 3 توقف کوتاه و در سه مرحله می‌باشد که اگر از جمله کسانی باشید که قصد خرید و نصب قفل ریموت­ دار در کرج را داشته باشید باید این نوع آرام ­بند را بخرید.

 

از لحاظ ساخت و شکل به دو نوع آرام­ بند ریلی و بازویی و از لحاظ شکل نصب به دو نوع روکار و مخفی تقسیم می‌شوند. در نوع ریلی آرام ­بند همان طور که از نامش قابل تشخیص است باز و بسته شدن روی ریل به صورت نرم و روان صورت می‌­گیرد و در نوع بازویی به دلیل پیچ تنظیم سرعت و بازو فرایند باز و بسته شدن به قدرت بیشتری نیاز دارد. در زمان خرید انواع مختلف آرام ­بندها و قفل ریموت­ دار در کرج اگر نیاز به راهنمایی داشتید بهتر است نوع و وزن درب، تعداد باز و بسته شدن درب و میزان بودجه‌­ای که می­‌خواهید برای خرید اختصاص دهید را برای فروشنده شرح دهید تا قفل ریموت­ دار مناسب و نوع آرام ­بند را در بهترین برند به شما پیشنهاد دهد.

 

خرید و قیمت جک آرام ­بند

عوامل مختلفی در انتخاب جک آرام ­بند درب از جمله وزن و جنس درب، نوع قفل، عوامل محیطی و محل قرارگیری درب دخالت دارند که با توجه به این موارد این وسیله در ابعاد و ظرفیت­‌های مختلف با قابلیت اتصال بر روی انواع درب‌ها طراحی و ساخته می­‌شوند. این وسیله مکانیکی که به منظور جلوگیری از محکم باز و بسته شدن درب توسط افراد یا در زمان باد شدید طراحی شده‌­اند علاوه بر سیستم ضدضربه‌­ای که دارند دارای سیستم ضدحریق نیز می‌­باشند و در برندهای مختلف در بازار موجودند. نکته دیگر این که نصب آرام ­بند به تخصص و تجهیزات نیاز دارد بنابراین پیشنهاد می­‌شود که هم برای خرید و هم برای نصب از تجربه و تخصص افرادی که در شرکت یا سایت­‌های معتبر در این زمینه فعالیت می‌­کنند کمک بگیرید. از این‌­رو فاکتورهای زیادی وجود دارند که می­‌توانند بر قیمت جک آرام­ بند تأثیر بگذارند مانند مرکز خرید، نوع و وزن درب، یک لنگه یا دو لنگه بودن درب، برند محصول، هزینه نصب و… با جستجو در اینترنت شما می­‌توانید اطلاع دقیق­‌تری از قیمت جک آرام­ بند، قفل ریموت­ دار در کرج و هزینه‌­های نصب آنها به دست آورید.

فروش و نصب آرام بند و قفل ریموت کنترلی درب اتاق مدیریت در کرج+

 

بهترین مرکز برای خرید قفل ریموت ­دار در کرج

مهمترین قسمت منازل، ساختمان­‌ها، مراکز دولتی و خصوصی درب ورودی و درب پارکینیگ‌­ها هستند که این درب‌ها از لحاظ نوع، جنس، شکل، اندازه و برند با یکدیگر متفاوتند و همان طور که اشاره کردیم این درب‌ها متشکل از اجزای مختلفی هستند که می‌­توانیم با توجه به نیاز خود آنها را روی درب نصب کنیم. از جمله انواع مختلف قفل درب و آرام ­بند درب که با توجه به قیمتی که این گونه قطعات در بازار دارند و همین طور اهمیتی که کیفیت و عملکرد متفاوت آنها می­‌تواند داشته باشد لازم است از جاهای معتبر خریداری کنید تا دچار زیان مالی نشوید. دیده ­بان ایمن یکی از مراکز فروش، نصب و تعمیر محصولاتی از قبیل قفل ریموت­ دار، جک آرام ­بند، کرکره برقی و… می­‌باشد. اگر قصد خرید انواع مختلف قفل ریموت­ دار در کرج برای اتاق مدیریت، منشی، درب پارکینگ منازل و… را دارید می­‌توانید با مراجعه به ادرس اینترنتی  dideban-cctv.com اطلاعات لازم در زمینه نحوه خرید، قیمت جک آرام بند، قیمت انواع مختلف ریموت، هزینه نصب و… را بدست آورید. لازم بذکر است محصولات ارائه شده در سایت دیده­ بان دارای گارانتی نیز می­‌باشد.

اطلاعات بیشتر : آرام بند درب ورودی

جدیدترین مطالب سایت