لیست 10 کرم پودر برتر سال 2023

مجموعه : رپورتاژ آگهی
لیست 10 کرم پودر برتر سال 2023

کرم پودرها جزو پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند که در میکاپ روزانه بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع کرم پودر سازگار و مناسب با پوست علاوه‌بر زیباسازی چهره به واسطه پوشش یکدست و یکنواخت نواقصی مانند چین و چروک‌ها، لکه‌ها، تیرگی‌ها، جای جوش، پف و ورم، می‌توانند به عنوان محصولی مراقبتی از پوست محافظت کنند. در این نوشتار قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین کرم پودرهای سال ۲۰۲۳ آشنا کرده و ویژگی این محصولات را معرفی کنیم. شما می‌توانید با توجه به مشخصات پوست خود از انواع مختلف کرم پودرهای فهرست زیر استفاده نمایید.

 

10 کرم پودر برتر سال 2023

کرم پودرها در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها برای پوست‌های مختلف اعم از خشک، معمولی، چرب و مختلط با ویژگی‌های گوناگون به تولید می‌رسند. در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خود باید به جنس و رنگ پایه‌ای پوستتان توجه داشته باشید. علاوه‌براین، آشنایی با برندهای معتبر موجود در بازار برای انتخاب بهترین گزینه، اهمیت زیادی دارد. این 10 کرم پودر، از برترین کرم‌ پودرهای سال 2023 محسوب می‌شوند:

 

کرم پودر شماره 20 این لی مدل Peach

این کرم پودر با بافتی مخملی و مات و درعین‌حال سبک و نرم به ایجاد جلوه‌ای صاف و یکدست در پوست صورت کمک‌ می‌کند. با استفاده از کرم پودر این لی شماره 20 می‌توانید از براق شدن پوست خود بعد از آرایش جلوگیری کرده و حالتی مات در پوستتان ایجاد کنید. پوشش‌دهی بالای کرم پودر مدل Peach این لی باعث می‌شود تمامی ایرادات پوست نظیر جای جوش، خطوط ریز اطراف چشم و لب‌ها و همچنین نقاط فرورفتگی یا برآمدگی پوست به‌طورکامل مخفی شوند و میکاپ شما ظاهری طبیعی و جذاب داشته‌باشد.

 

کرم پودر شماره M11 کالیستا مدل Long Lasting and Matt

کالیستا از برندهای برتر تولیدکننده انواع مواد آرایشی و محصولات بهداشتی و مراقبتی در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می‌کند. کرم پودر شماره M11 کالیستا یکی از بهترین کرم پودرهای سال ۲۰۲۳ است که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم. این کرم پودر برای انواع جنس پوست از پوست‌های چرب و مختلط تا خشک و حساس مناسب است و برای پوست‌هایی با رنگ روشن طراحی شده‌است. بافت سبک و کاور عالی این کرم، جلوه‌ای طبیعی و چشمگیر به میکاپ شما می‌دهد.

 

کرم پودر شماره 20 لورآل سری Infallible 24H Matte مدل Sand

کرم پودر مایع و تیوبی لورآل مدل Sand شماره 20 فاقد چربی است و مقاومت بالایی در برابر تعریق پوست دارد. با استفاده از این کرم پودر می‌توانید آرایشی ماندگار و طبیعی داشته و شفافیت و درخشندگی پوست خود را افزایش دهید.‌ این محصول با پایه رنگ صورتی و طلایی برای پوست‌هایی با رنگ روشن و متوسط و جنس چرب گزینه بسیار مناسبی است. با خرید کرم پودر لورال می‌توانید ظاهری مات و مخملی در پوست ایجاد کرده و از عدم براق شدن پوستتان به سبب قابلیت این محصول در کنترل چربی پوست اطمینان حاصل کنید.

 

لیست 10 کرم پودر برتر سال 2023

کرم پودر شماره 02 الارو سری  Anti Ageمدل Light Beige

این کرم پودر ساخت برند فرانسوی الارو است و کیفیت بالایی در پوشش‌دهی یکنواخت پوست دارد. خاصیت ضدپیری و ضدچروک این محصول به پر کردن خطوط پیری و چین و چروک‌های پوستی کمک کرده و باعث می‌شود تمامی خطوط ریز اطراف لب‌ها و چشم‌ها به‌طورکامل و یکدست کاور شوند. این کرم پودر علاوه‌بر ایجاد ظاهری مات و ابریشمی بر روی پوست به تعدیل چربی پوست نیز کمک می‌کند و با پایه رنگ بژ روشن برای پوست‌هایی با رنگ روشن تا متوسط و جنس چرب و مستعد جوش مناسب است.

 

کرم پودر شماره 04 مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

این کرم پودر مات با ایجاد ظاهری طبیعی، یکنواخت و یکسان در پوست ماندگاری و پوشانندگی بالایی دارد. پایه قهوه‌ای رنگ کرم پودر شماره 04 مات آن را برای پوست‌هایی با رنگ متوسط تیره مناسب کرده است. بافت نرم، قابلیت جذب سریع، ساختار فاقد چربی و قدرت پوشش‌دهی بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم پودر است.

 

کرم پودر شماره 101 میستار مدل Classic Touch

کرم پودر میستار شماره 101 با ماندگاری ۲۴ ساعته و پوشش‌دهی طبیعی و کامل به پوست، از دیگر کرم پودرهای محبوب و ممتاز در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود‌. این محصول با خاصیت آبرسانی به پوست، برخورداری از SPF20 و بهره‌مندی از فیلتر UV ضمن کاور کردن مناسب پوست به عنوان محصولی مراقبتی مورد استفاده قرار گرفته و برای پوست‌های روشن و متوسط مناسب است.

 

کرم پودر شماره 54 بورژوا سری Healthy Mix

این کرم پودر در کنار برخورداری از ساختار فاقد چربی، باعث افزایش درخشندگی پوست می‌شود. قدرت کاور بالا و ماندگاری طولانی مدت این کرم، به طبیعی بودن ظاهر میکاپ کمک می‌کند. کرم پودر بورژوا شماره 54 علاوه بر حفظ رطوبت پوست به افزایش لطافت پوست کمک کرده و برای پوست‌هایی با رنگ روشن تا متوسط مناسب است.

 

لیست 10 کرم پودر برتر سال 2023

کرم پودر شماره S03 شون سری Smoothing Matt

کرم پودر سری Smoothing Matt شون در ساختار خود حاوی روغن جوانه گندم است و با SPF15 از پوست در برابر تاثیر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول از پوشانندگی مناسبی برخوردار است و پوست را با بافتی مخملی و سبک کاور می‌کند. این کرم پودر با رنگ مناسب برای پوست‌هایی با پایه رنگ گندمی به تولید رسیده‌است.

 

کرم پودر شماره 04 سینره ضد چروک

این محصول ایرانی با SPF 30 درصد و پایه رنگ زرد و کرم برای پوست‌‌های چرب با رنگ روشن به تولید رسیده‌است. این کرم پودر دارای خواص ضدچروک است و در برابر تعریق و ایجاد جوش مقاومت بالایی دارد. بافت سبک، عدم مسدود کردن منافذ پوست، محافظت از پوست در برابر آفتاب و پوشش‌دهی بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم پودر شماره 04 سینره ضدچروک است.

 

کرم پودر اسنس مدل Mousse Makeup 04

برند آلمانی اسنس کرم پودر خود را برای پوست‌هایی با جنس چرب و رنگ گندمی و متوسط تولید کرده‌است. این محصول کاوری مات، بافتی سبک، ساختاری نرم و ماندگاری طولانی دارد و با کیفیت و قیمت مناسب در بازار به فروش می‌رسد.

 

نتیجهگیری

در این مطلب راهنمای انتخاب بهترین کرم پودرهای سال ۲۰۲۳ با معرفی ۱۰ نمونه از بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی موجود در بازار به شما ارائه شد. شما می‌توانید کرم پودر موردنظر خود را با توجه به ویژگی‌های ذکرشده برای هریک از محصولات انتخاب کرده و  از مو تن رو خریداری نمایید.

جدیدترین مطالب سایت