هرچه باید درباره ی ماسک های صورت بدانیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هرچه باید درباره ی ماسک های صورت بدانیم

ماسک های صورت : پوست به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد شناخته می شود. با داشتن پوست سالم، شفاف و درخشان دیگر نیازی به استفاده از انواع مواد آرایشی همانند کرم پودرها و … نخواهید داشت.

 

پوست سالم می تواند به شما احساس رضایت بخشی دهد

و در بالا رفتن اعتماد به نفس تاثیر شگرفی بگذارد. پوست نیز همانند دیگر نواحی بدن مثل قلب، کلیه و … نیاز به مراقبت پیوسته و منظم دارد؛ چرا که به طور دائم در معرض عوامل آسیب گذار قرار دارد.

 

این عوامل آسیب گذار می توانند اجسامی باشند که سطح پوست را خراش می دهند و موجب بروز زخم و قرمزی در آن می شوند؛ که قابل کنترل هستند و یا مواردی مثل اشعه های UVA و UVB آفتاب، آلاینده های موجود در هوا و غیره باشند که کنترل آن ها امکان پذیر نیست.

 

برای مقابله در برابر عوامل آسیب گذار در دسته دوم، راه های حفاظتی دیگری وجود دارند که می توان به کمک آن ها به حفظ سلامتی و شادابی پوست کمک شایانی کرد. به طور مثال ضد آفتاب ها می توانند پوست را در برابر فیلترهای UV مقاوم کنند.

 

با توجه به این که پوست یک عضو بسیار حساس است

از این رو، انتخاب محصولات مناسب پوستی کاری است که باید با حساسیت بیشتری انجام دهید.

 

با خرید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر می توانید از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید و با مطالعه دقیق اطلاعات هر محصول، بهترین گزینه را برای پوست خود انتخاب کنید. محصولات غیر استاندارد می توانند به پوست شما آسیب فراوان و جبران ناپذیری وارد نمایند.

 

 یکی از راه های حفظ سلامتی و شادابی پوست، استفاده از انواع ماسک صورت است. ماسک ها، یکی از ساده ترین و در عین حال تاثیرگذارترین راه های پاک سازی و تغذیه رسانی به پوست می باشند که در انواع و کاربردهای متنوع توسط برندهای مطرح جهان تولید شده و امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی به طور تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ماسک درمانی که توسط سالن های زیبایی انجام می شود ممکن است هزینه های گزافی به همراه داشته باشد، اما با انتخاب و خرید ماسک صورت مناسب پوستتان می توانید با صرف هزینه کم تر و نتیجه گیری بسیار بیشتر، خودتان از پوستتان محافظت کرده و شادابی را به آن بازگردانید. برای این کار، باید انواع تیپ پوستی و انواع ماسک مناسب آن را شناخته و بدانید به چه صورت و در چه زمانی باید از هر یک از ماسک ها استفاده نمایید.

 

در بخش پوست و بدن میس و مستر انواع متنوع ماسک ها از برندهای داخلی و خارجی به همراه عکس را مشاهده و اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید. این فروشگاه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و استاندارد شما را در داشتن پوستی زیبا و شاداب همراهی خواهد کرد.

هرچه باید درباره ی ماسک های صورت بدانیم

انواع ماسک

ماسک ها انواع متنوعی دارند. بسته به نوع پوست و انتظاری که از ماسک مورد استفاده خود دارید، باید بهترین گزینه را انتخاب نماید. دسته اول ماسک ها کِرِمی هستند. این دسته از ماسک ها را باید همانند کرم بر روی پوست استفاده کرده و طبق دستور العمل پس از گذشت مدت زمانی آن را به طور کامل شست.

 

ماسک های کِرِمی می توانند لایه بردار، آب رسان، تغذیه کننده، ضد جوش، ضد چربی و یا غیره باشند. دسته دوم ماسک های نقابی هستند که با همین کاربری تولید شده اند اما به صورت یک نقاب بر روی پوست قرار گرفته و پس از مدت زمان مشخصی، طبق دستور العمل باید از روی پوست برداشته شوند.

 

میزان تغذیه رسانی و تاثیرگذاری در هر دو مدل ماسک تقریبا یکسان است با این تفاوت که ماسک های کِرِمی را می توان به صورت ترکیبی استفاده کرد.

 

به طور مثال اگر قسمت هایی از پوست شما چرب و قسمت های از آن خشک است یعنی پوست مختلطی دارید. تغذیه رسانی برای قسمت های چرب و خشک پوست متفاوت است.

 

به طور مثال می توانید از ماسک لایه بردار برای تنظیم چربی در قسمت های چرب پوست (عموما در ناحیه بینی، پیشانی و چانه) بهره بگیرید و برای قسمت های خشک (همانند گونه ها و گردن) از ماسک های آب رسان و رطوبت رسان استفاده نمایید. این در حالی است که ماسک های نقابی به طور کامل و یک دست پوست شما را احاطه کرده و نمی توانید از ماسک به طور همزمان استفاده نمایید.

 

 به عنوان یک قاعده کلی، اکثر ماسک ها را باید پس از مصرف و گذشت مدت زمان مشخص به طور کامل از روی پوست شست و از انواع مرطوب کننده مناسب پوست پس از آن به عنوان مکمل استفاده کرد.

 

اگر علاقه مند به مطالعه اطلاعاتی از این دست هستید، در اینستاگرام میس و مستر اطلاعات کاملی در زمینه انواع ماسک وجود دارد که می توانید با مراجعه و عضویت، این تنوع محصول را مشاهده فرمایید.

 

انواع پوست

به تعداد افراد کره ی زمین تیپ پوستی وجود دارد که هر کدام را باید به شیوه خاصی درمان و مراقبت کرد. اما به طور کلی می توان همه انواع پوست ها را در سه دسته چرب، خشک و مختلط تقسیم بندی کرد. همه انواع پوست می توانند حساس باشند.

 

پوست چرب: به پوستی گفته می شود که غدد چربی آن ترشحات زیادی داشته و موجب بروز آکنه می شوند. این دسته از پوست ها عموما ظاهری براق و ناخوشایند دارند و به دلیل تنفس کم تر پوست، ظاهری کدر به خود خواهند گرفت. پوست های چرب، به نسبت دیگر انواع پوست دیرتر چروک شده و در برابر اثرات رادیکال های آزاد مقاوم ترند.

 

پوست خشک: پوستی است که رطوبت موجود در سلول های آن بسیار کم تر از دیگر تیپ های پوستی است. خشکی پوست می تواند دلایل متنوعی از جمله کمبود ویتامین F و یا تغییر PH در سطح پوست باشد. این تیپ پوستی به سرعت ملتهب و قرمز می شود و در برابر رادیکال های آزاد مقاومت کم تری دارد. در مقایسه انواع تیپ پوستی، پوست های خشک نسبت به دیگر تیپ ها سریع تر چروک شده و آسیب می بیند در نتیجه به مراقبت بیشتر احتیاج دارد.

 

پوست مختلط: ترکیبی از دو تیپ پوست چرب و خشک است به این صورت که قسمت های از پوست خشک و قسمت های از آن چرب هستند. به طور مثال نواحی بینی، پیشانی و چانه چرب و روی گونه ها خشک هستند.

 

همه تیپ های پوستی مزیت ها و معایبی دارند و برای حفظ سلامتی و شادابی آن ها باید از مواد آرایشی و بهداشتی با کیفیت، کاربردی، ترجیحا گیاهی و سالم بهره گرفت. لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر همگی دارای تائیدیه وزارت بهداشت بوده و از برندهای معتبر تولید شده در تمام دنیا تهیه می شوند.

 

چرا ماسک خود را از میس و مستر خریداری کنم؟

در گذشته برای انتخاب ماسک صورت ابتدا باید با یک پزشک متخصص پوست مشورت می کردید، سپس به فروشگاه های محدودی که در سطح شهر به توزیع و فروش آن ها می پرداختند رفته و در میان انواع محدودی که وجود داشت ماسک مورد نظر را پیدا و خریداری می نمودید.

 

این روش، دو ایراد اساسی داشت. ایراد اول این بود که باید تا فروشگاه رفته و ساعت طولانی را صرف ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک و … می کردید. معضل دوم، آن بود که امکان مقایسه قیمت، نوع، کیفیت و به طور کلی تحقیق در مورد ماسک مورد نظرتان تقریبا وجود نداشت.

 

چرا که تعداد محدودی فروشنده بود که باید زمانی را صرف رفتن به تمامی فروشگاه ها کرده و تحقیق می کردید و تنها چیزی که به دست می آوردید، اطلاعاتی مشابه با قیمت های متفاوت بود. یکی دیگر از مسائل خرید حضوری آن بود که محصول خریداری شده را نمی توانستید بازگردانید.

 

 امروزه با افزایش فروش اینترنتی، همه این مشکلات از بین رفته اند.

  شما می توانید به کمک لپ تاپ یا تلفن همراه خود، در حالی که بر روی کاناپه منزلتان دراز کشیده اید و میوه می خورید به بخش پوست و بدن فروشگاه اینترنتی میس و مستر رفته و در عین بررسی ماسک های متنوع، اطلاعات کاملی از برند، محصول، انواع مراقبت های پوستی و … به دست آورید.

 

این فروشگاه به شما کمک می کند تا در عین صرف وقت و انرژی کم تر، بهترین انتخاب را داشته باشید و بدون نگرانی از کیفیت، محصول دلخواه خود را خریداری کنید، در صورتی که کیفیت کالای دریافتی مطابق نوشته های سایت نباشد، محصول را بازگردانده و پول خود را تمام و کمال دریافت کنید.

 

با خرید از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی میس و مستر می توانید آرامش بالای خرید اینترنتی را تجربه و کیفیت را به خود هدیه دهید. این فروشگاه با عرضه محصولات اصل و ارسال آن در کم ترین زمان شما را در تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده، یاری می کند.

جدیدترین مطالب سایت