روش تشخیص ماشین ریش تراش موزر اصل ( عکس موزر اصلی )

مجموعه : رپورتاژ آگهی
روش تشخیص ماشین ریش تراش موزر اصل ( عکس موزر اصلی )

نحوه تشخیص ماشین ریش تراش موزر اصل ( عکس موزر اصلی )

حتما میدانید که این ماشین اصلاح معروف دارای یک نمونه اصلی در کنار نمونه های تقلبی زیادی است و پیدا کردن یا تشخیص اصل بودن موزر نیز میتواند در زمان خرید برای به شما کمک کند تا یک ماشین اصلاح با کیفیت عالی خرید کنید.

 

اولین ویژگی موزر اصل نیز طراحی ظاهری آن است که تقریبا همه آقایان با آن آشنا هستند. موزر اصلی و قدیمی دارای بدنه ای است که قسمت رویی آن قرمز مایل به قهوه ای بوده و قسمت زیرین آن به رنگ سفید مایل به شیری است و در کنار بدنه آن یک دسته دنده برای تنظیم ارتفاع اصلاح مو در نظر گرفته شده است.

 

دومین ویژگی اصل بودن این ماشین اصلاح نیز تعداد دنده هایی که با کمک دسته دنده قابل تنظیم می باشد است، در برخی نمونه های تقلبی نیز ممکن است تا 7 دنده هم قابل تنظیم باشد، اما در نمونه اصلی این دسته دنده قابلیت تنظیم فقط تا 5 دنده را دارد.

 

آیا موزر اصلی را میتوان از روی عکس با نمونه های کپی متمایز کرد؟ ( عکس موزر اصل )

برای تشخیص موزر اصل از تقلبی به راحتی نمیتوان از روی تصاویر امکان تشخیص آن را پیدا کرد، چراکه نمونه های کپی یا همان تقلبی آن به قدری شبیه به نمونه اصلی ساخته شده که به راحتی قابل تشخیص نیست. لیکن عکسی که در اینجا قرار دارد متعلق به نمونه اصل موزر است.

 

موزر تقلبی دارای موتوری ضعیف تر از نمونه اصلی است و حتی وقتی دستگاه را برای اصلاح موها روشن میکنید حرکت و لرزش شدیدی در دست خود احساس میکنید.

 

روش تشخیص ماشین ریش تراش موزر اصل ( عکس موزر اصلی )

طرز استفاده و نگهداری ماشین ریش تراش و اصلاح موزر:

استفاده از این ماشین اصلاح برقی ساده و آسان است، اما قبل شروع به اصلاح بهتر است موهایتان را تمیز کنید، اگر موهایتان عرق کرده یا وز شده و همچنین مواد آرایشی زیادی بر روی آن باقی مانده است اول سرتان را بشویید و خشک کنید و بعد اقدام به استفاده از هر نوع ماشین اصلاحی کنید. چراکه آلوده بودن موها باعث میشود تیغه های ماشین اصلاح کند شود و همچنین در حین اصلاح به دلیل چسبندگی موها گاهی تیغه ها قفل شده یا حتی موهایتان ریشه کن گردد و درد شدیدی ایجاد شود.

 

پس از اینکه آماده اصلاح شدید کافیست دستگاه خود را روشن کرده و به آرامی خلاف جهت رویش موها بر روی پوست سر و یا صورت خود و یا حتی بدن بکشید تا موها اصلاح شود، برای اصلاح نمونه های دیگر نیاز به استفاده از شانه ریش تراش و… دارید.

 

روغن کاری موزر را قبل از هربار استفاده فراموش نکنید، روغن کاری به موقع باعث میشود عمر دستگاه شما و تیغه های آن طولانی شده و همچنین به دلیل لغزندگی مناسب ایجاد شده بین تیغه ها به موتور دستگاه فشار وارد نگردد. در بسته بندی خود این وسیله اصلاح یک عدد روغن 10 میل وجود دارد و هنگامی که تمام شد میتوانید از روغن چرخ خیاطی که در همه خرازی ها موجود است برای آن تهیه کنید.

 

تعمیر موزر ، خودتان موزر خود را تعمیر کنید و تعمیر کار موزر خود شوید:

این ماشین اصلاح هم مانند همه لوازم برقی ممکن است دچار خرابی قطعات مصرفی شود، یا حتی ممکن است در حین استفاده زمین خورده و بشکند که جای نگرانی نیست. به راحتی میتوانید موزرتان را باز کرده و قطعه معیوب را تعویض کنید. میتوانید قطعه خراب را از انواع سیستم های مارکت انلاین تعمیر لوازم برقی تهیه نمایید.

 

برای باز کردن دستگاه ابتدا باید دوشاخه برق آن را قطع کنید و برای باز کردن نیاز به پیچ گوشتی دو سو و چهار سو دارید، اگر قسمت تیغه های جلوی ماشین اصلاح شما شما آسیب دیده است میتوانید فقط قسمت تیغه ها را با باز کردن پیچ های زیر تیغه باز کرده و تعمیر نمایید.

 

اما اگر قسمت داخلی مربوط به موتور، یا کلید دستگاه و دنده و یا همچنین قطعات داخلی یا خود پوسته مشکل پیدا کرده است ب راحتی میتوانید دو پیچ ستاره ای که بر روی ماشین اصلاح موزر تعبیه شده است را با یک پیچ گوشتی دو سو باز کرده و اقدم به تعویض قطعه شکسته یا خراب کنید. معمولا بیشترین خرابی این دستگاه زمانی اتفاق می افتد که دچار ضربه و زمین خوردگی در اثر افتادن از دست میشود. مثلا افتادن از ارتفاع 50 تا 100 سانتی متری میتواند باعث ضربه دیدن بدنه دستگاه شود.

 

برای تمیز کردن داخل دستگاه در حین تعمیر میتوانید از سشوار کمک گرفته و اگر موهای ریز داخل آن جمع شده است به راحتی آنها را خارج و پاک کنید.

گاهی ممکن است سیم برق دستگاه در حین استفاده دچار قطعی های مقطعی گردد، این قطعی معمولا در نزدیکترین قسمت ورودی به دستگاه اتفاق می افتد، به راحتی میتوانید ماشین اصلاح سر و صورت یا ریش تراش موزر خود را باز کرده و همان کابل قبلی را حدود ده سانت از قسمتی که معیوب است کوتاه تر کرده و مجدد سیم را به موتور دستگاه متصل کرده و به راحتی استفاده کنید.

 

روش تشخیص ماشین ریش تراش موزر اصل ( عکس موزر اصلی )

افزایش عمر و سلامت دستگاه با چند نکته ساده :

حال که میخواهید اقدام به خرید ماشین اصلاح موزر کنید، پیشنهاد میکنیم پس از تهیه نکات زیر را در حین استفاده و یا قبل و بعد از آن رعایت کنید تا عمر دستگاه اصلاح شما افزایش یابد و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات نداشته باشید.

 

قبل از اصلاح موهای سر یا صورت خود آنها را بشویید و خشک کنید تا چربی ها و درهم تنیدگی آنها از بین برود، این کار علاوه بر اینکه باعث میشود اصلاح بهتر و زیباتری داشته باشید به افزایش عمر تیغه ها در موزر هم کمک میکند.

 

قبل از روشن کردن ماشین اصلاح خود ابتدا آن را به اندازه کافی روغن کاری کنید. روغن زدن علاوه بر اینکه باعث میشود تیغه ها بهتر بر روی هم بلغزند، به جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی هم کمک میکند.

 

در حین اصلاح برای مدت طولانی دستگاه خود را روشن نگه ندارید، حد نرمال روشن نگه داشتن دستگاه نهایتا 10 الی 15 دقیقه می باشد و بهتر است بین آن فواصل 2 تا 5 دقیقه ای ایجاد کنید تا موتور موزر خنک شود.

 

در پایان اصلاح نیز با کمک برس کوچکی که درون جعبه وجود دارد تیغه ها و موهای ریز را کاملا تمیز کرده و دستگاه را درون جعبه گذاشته و درجای خشک و مناسب نگهداری کنید.

 

زمان هایی که نمیخواهید از دستگاه اصلاح خود استفاده کنید، آن را در حمام یا روی میز آرایش رها نکنید.

 

در صورت خرابی ماشین اصلاح بهتر است خودتان اقدام به تعمیر آن کنید و یا به تعمیرکار های معتبر و مجاز مراجعه کنید تا موتور اصل آن را با نمونه های فیک جابجا نکنند.

 

اگر برای استفاده در منزل یا سالن های آرایشگاهی میخواهید یک ماشین اصلاح سر و صورت با انعطاف و کارایی بالا انتخاب کنید که بتواند از همه نیازها و روش های اصلاح شما برآید پیشنهاد میکنیم موزر آلمانی مدل 1400 را برگزینید و به همراه متعلقاتی که درون جعبه آن است به راحتی میتوانید اصلاح کاملی داشته باشید.

 

منبع : موزر

جدیدترین مطالب سایت