ایده های مدرن برای گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ایده های مدرن برای گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

طراحی دکوراسیون داخلی به صورت های مختلف انجام می شود: با دکوراسیون دیواری، کفپوش ها یا مبلمان رنگی و… اما  همیشه سقف فراموش می شود. یک طرح سقف مناسب می تواند کل فضای خونه را تغییر دهد و یک فضای الهام بخش را ایجاد کند.

 

استفاده از گچبری پیش ساخته پلی یورتان در معماری های مدرن و امروزی

ایده های مدرن برای گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

ابزار گلویی یک جز جدا ناپذیر در طراحی فضای منزل می باشد. مدل های نور مخفی که در سقف می باشند به راحتی با ابزار گچبری پیش ساخته نور مخفی پلی یورتان اجرا می شوند. این ابزار به راحتی امکان استفاده از گلویی بدون رابیتس را فراهم می کند، باید بگویم رابیتس یک کاری در ساختمان کاری می باشد که بسیار پر هزینه و زمان بر می باشد.

 

گلویی سقف جذابیت فوق العاده ای به خانه می دهد، می توان آن را در هر اتاقی نصب کرد البته با این شرط که صاحب خانه مواد مورد نیاز را تهیه کرده باشد. گلویی از اهمیت تزئینی فوق العاده ای بر خوردار می باشد زیرا دیوار ها را بلندتر نشان می دهد و اتاق را یکنواخت می کند، اضافه کردن ابزارهای دکوراتیو گلویی ایده بسیار خوبی برای افراد هایی که مایل هستند خانه های خود را بازسازی کنند می باشد.

 

باید در انتخاب این ابزارها، آن را با اتاق خود مطابقت دهید سپس ازآن استفاده کنید، بهتر است که از قبل بفهمید که ایده شما برای ترکیب، سبک و جلوه های بصری چیست و می خواهید به چه هدفی برسید.

 

هر چه طراحی های گچبری سقف پیچید و با جزیئات بیشتری باشد، هزینه و مدت زمان اجرا آن طرح به مراتب بیشتر خواهد شد. رابیتس کاری برای انجام دادن گچبری در ساختمان ها یک کار پر هزینه و زمان بر می باشد.

 

استفاده از کناف برای سقف اتاق های پذیرایی کم هزینه تر می باشد و در منازل های کوچک سرعت اجرا بیشتر است و برای مالکانی که نمی خواهند هزینه زیادی مصرف کنند مناسب می باشد.

 

قیمت گچبری سقف پذیرایی با ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان بسیار اقتصادی می باشد و به صرفه خواهد بود و همچنین شما از یک سبک مدرن استفاده خواهید کرد.

 

گچبری سقف یعنی چه؟

گچبری سقف یک نواری از مواد با پروفایل های مختلفی می باشد که برای پوشاندن بین سطوح ها یا برای تزئین مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهم بگویم به روش سنتی از چوب یا گچ برای سقف استفاده می کردند اما امروزه از پلی یورتان یا پلی استایرن استفاده می کنند. گچبری سقف قرن ها در دکوراسیون های سقفی استفاده می شود، کاخ های پادشاهان فرانسوی نمونه ای از این گچبری های سقف می باشند.

امروزه گچبری برای اهداف های مختلفی استفاده می شود و در هر فضای داخلی استفاده می شود مانند: حمام، اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن، اتاق خواب و ….

 

گچبری سقف مدرن چه نوع گچبری می باشد؟

گچبری باعث می شود فضای ظاهری شیک و جلوه بهتری پیدا کند، یک تصویر زیبا را خلق می کند. اگر برخی از گچبری های قدیمی باقی مانده اند بهتر است آن را از بین نبرید، چون می توانید خیلی راحت آن را با یک فضای داخلی هماهنگ سازید و اگر همسان با سبک دکوراسیون شما نباشید به راحتی می توانید آن را یک کنتراست ایجاد کنید.

انواع گچبری مدرن به شکل هندسی یا خطوط ساده وجود دارند، آن ها می تواند به شما کمک کند بدون توجه زیادی یک استایل خوب ایجاد کنید.

 

چگونه می توان یک طراحی گچبری سقف را انجام داد؟

با توجه به موارد زیر می توان از گچبری و نور مخفی، سقف کاذب کناف و کشسان استفاده کرد.

طراحی داخلی دکوراسیون اتاق های پذیرایی

ارتفاع سقف از کف اتاق پذیرایی

میزان روشنایی مورد نیاز برای آسایش افراد در منزل

در طراحی های دکوراسیون مدرن و لوکس از گچبری و نور مخفی استفاده می شود.

 

سقف اتاق خواب و پذیرایی

باید به این نکته حتما دقت داشته باشید که طراحی سقف باید متناسب با دکوراسیون داخلی کلی خانه باشد، برای نمونه اگر از در پذیرایی و هال از گچبری نور مخفی استفاده کردید، در اتاق خواب هم باید از این نوع گچبری استفاده کنید. می توان گفت امروزه کناف و نور مخفی محبوب ترین نوع سقف می باشد. اما باید گفت که از نظر زیباشناسی کناف نسبت به گچبری ارزش پایین تری دارد.

 

گچبری ساده سقف پذیرایی

امروزه اغلب مردم برای زیبایی بیشتر سقف پذیرایی از سقف های کاذب و کناف استفاده می کنند. برای نصب سقف کاذب با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن می توانید یک سقف زیبا روی منزل خود پیاده کنید. از قدیم تا به امروز مهم ترین بخش منزل شما ، بخش  پذیرایی منزل می باشد پس باید برای گچبری سقف پذیرایی سلیقه زیادی به خرج دهید.

گچبری پذیرایی به همراه نور پردازی می تواند زیبایی شکیلی به منزل شما بدهد، ممکن است بعضی از گچبری ها ثابت باشند و یا اینکه از قبل آماده باشند و به راحتی نصب شوند، یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید اندازه و طرح های گچ بری می باشد.

 

ایده های مدرن برای گچبری پیش ساخته و گچبری سقف

نکته های مهم برای گچبری پذیرایی و آشپزخانه

باید به شما توصیه کنم که اگر تصمیم دارید مدل های جدید گچبری را برای منزل خودتون انجام دهید باید حتما از نورپردازی برای زیبایی سقف پذیرایی و آشچزخانه استفاده کنید، زیرا نور خیلی در گچبری اهمیت دارد.

 

نکات مهم برای طراحی در هنگام اجرای گچبری سقف

برای اینکه بتوانید گچبری بهتر و زیباتری را برای خانه خود پیاده کنید باید چند تا نکته مهم را در نظر داشته باشد:

 

ارتفاع سقف خانه برای ایجاد گچ بری

باید حتما ارتفاع سقف را برای انجام داد گچبری مدنظر داشته باشید، اگر ارتفاع خانه شما کوتاه باشد توصیه من این است که از طرح های شلوغ و حجیم خودداری کنید.

 

دکوراسیون منزل باید چگونه باشد؟

باید طرح و مدل های گچبری به گونه ای باشد که با  وسایل داخل منزل هماهنگی داشته باشد به طوری که محیط خانه را زیباتر نشان دهد.

 

دوری از اضافه کاری

پیشنهاد من به شما این می باشد که از سبکی استفاده کنید که به راحتی در قسمت های مختلف منزل از آن استفاده کنید.

 

احساس آرامش و راحتی

یکی از مهم ترین نکته ها برای مدل های سقف پذیرایی و آشپزخانه رنگ و طرح گچبری می باشد. شما باید حس خوبی به مدل و رنگ آن داشته باشید تا بتواند آرامش و راحتی را برای شما فراهم کند.

 

توجه زیاد در استفاده از رنگ و طراحی

باید دقت زیادی در رنگ و طراحی به خرج دهید، چون این باعث حس اصالت در خانه می شود. به شما توصیه می کنم که رنگی را انتخاب کنید که محیط منزل شما را دل باز تر نشان دهد و باعث بزرگی منزلتان شود. واما گچبری پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد؟

 

ایده های جدید و مدرن در گچبری سقف

چون گچبری به عنوان یک تزیئن محسوب می شود باید در زمان اجرای آن دقت بالایی داشته باشید.

 

گچبری دور درب

یکی از جدیدترین و مدرن ترین طرح گچبری  دور درب می باشد که باید بسیار خلاقانه باشد، با استفاده از این نوع طراحی می توانید محیط خانه خود را بروز کنید، معمولا این طرح بیشتر برای گچبری های دور شومینه استفاده می شود.

 

گچبری جداکننده سقف و دیوار

برای اینکه بخواهید زیبایی بهتری را جلوه دهید از گچبری استفاده کنید تا دیوار و سقف را از هم جدا کند، برای رنگ آمیزی باید از رنگ های مکمل استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت