مهاجرت کاری به خارج از کشور

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مهاجرت کاری به خارج از کشور

یکی از بهترین روشهایی که میتوان برای بهبود شرایط مالی و شغلی خود انجام دهید مهاجرت به خارج از کشور است. کار و زندگی در یک کشور خارجی دید بهتری از این جهانی که در آن قرار داریم را به شما می دهد.

 

یکی از بهترین شیوه های مهاجرت، کار در خارج از کشور است. شما با کار در خارج از کشور میتوانید با کشف دنیایی تازه و تجربه های نوین و آشنایی با فرهنگی جدید درآمد خود را نیز داشته باشید.

 

اما شاید یکی از سخت‌ترین قسمت های مهاجرت به خارج از کشور این است که کدام کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی باید انتخاب کنیم.

 

در جهان کشور های بسیاری از جمله سوئد، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، فرانسه، آمریکا و یا نروژ وجود دارند که به عنوان بهترین مقاصد مهاجرتی در نظر گرفته شده اند. اما در مجموع بهترین کشور برای مهاجرت، کدام است؟ به صورت کلی کشوری خوب است که دریافت ویزای آن ساده و سریع باشد.

 

دریافت ویزای کاری کشور های کانادا، آلمان و یا استرالیا ساده واسان است. در این کشور ها درآمد کارمندان بالا و هزینه های زندگی بسیار مقرون به صرفه است و فرصت های شغلی فراوانی نیز در این کشور ها وجود دارد.

 

از همه مهمتر اینکه شما می توانید در نهایت ویزای اقامت دائم و تابعیت خود را نیز دریافت کنید.

 

فهرست مطالب

مهاجرت به کشور استرالیا

مهاجرت به کشورآلمان

مهاجرت به کشور کانادا

 

مهاجرت به کشور استرالیا

استرالیا با حدود 7.7 کیلومتر مربع یکی از بزرگترین کشور های جهان است که تنها 26 میلیون نفر جمعیت دارد.

استرالیا را می توانیم یکی از مدرن ترین کشور های جهان بدانیم که شهر های بسیار زیبایی مانند پایتخت آن کانبرا و یا بریزبن، پرت، سیدنی، ملبورن و آدلاید را در خود جای داده است.

استرالیا کشوری بسیار ثروتمند است. تولید ناخالص داخلی آن بسیار بالا و نرخ فقر در این کشور بسیار پایین است. استرالیایی ها از نظر میانگین ثروت بالاتر از سوئیس در رتبه اول جهان قرار دارند.

تولید ناخالص داخلی استرالیا با 1.7 تریلیون دلار رتبه 12 ام و سرانه تولید ناخالص داخلی آن با 63 هزار دلار رتبه 9ام را در جهان در اختیار دارد. نرخ تورم در استرالیا  1.4 درصد و نرخ بیکاری آن نیز 5.2 درصد می باشد.

 

کار در استرالیا

برنامه های متنوعی برای مهاجرت کاری به استرالیا وجود دارد. از مهمترین برنامه های مهاجرتی می توان به این موارد اشاره داشت:

 

اقامت کاری استرالیا با طرح نامزدی کارفرما (ENS)

متقاضیان برای مهاجرت از طریق این شیوه مهاجرتی باید مهارت و سابقه کاری داشته باشند و از حمایت یک کارفرما استرالیایی نیز برخوردار شوند. این برنامه با اقامت دائم استرالیا نیز همراه است.

 

اقامت کاری استرالیا با طرح حمایت منطقه ای(RSMS)

برای این برنامه نیز باید مهارت و سابقه کاری داشته و از یک کارفرما نیز حمایت دریافت کنید. اما تفاوت این است که شما در استرالیای منطقه ای باید زندگی کنید.

 

اقامت کاری استرالیا با ویزای مستقل مهارت کاری

شما از طریق این ویزا می توانید با داشتن مهارت به استرالیا مهاجرت کرده و اقامت دائمی در هر نقطه از استرالیا را که می خواهید بدست آورید.

 

اقامت کاری استرالیا با ویزای نامزدی مهارت کاری

شما از طریق داشتن مهارت کاری و دریافت یک حمایت مالی می توانید ویزای مهارت کاری استرالیا را دریافت کنید. این برنامه مهاجرتی با دریافت اقامت و تابعیت استرالیا همراه است.

 

اقامت کاری استرالیا با ویزای موقت کمبود مهارت

این برنامه مهاجرتی نیز برای مهاجرت به استرالیا بسیار محبوب است. برای مهاجرت از طریق این برنامه مهاجرتی شما باید یک کارفرما داشته باشید که نشان دهد در شغل شما نتوانسته است فرد مناسبی را استخدام کند.

 

اقامت کاری استرالیا با ویزای مهارت کاری منطقه ای

در این برنامه مهاجرتی نیز شما می توانید با داشتن مهارت ویزای کار استرالیا را دریافت کنید. اما شما از طریق این برنامه مهاجرتی باید در استرالیای منطقه ای زندگی کنید.

 

اقامت کاری استرالیا برای متخصصان

از طریق این برنامه مهاجرتی نیز شما می توانید به صورت موقت در استرالیا با داشتن مهارت و تخصص به صورت دائم اقامت استرالیا را دریافت کنید.

 

اقامت کاری استرالیا برای استعدادهای برجسته

ویزای استعداد برجسته استرالیا نیز یک برنامه مهاجرتی برای افرادی است که سابقه بسیار خوبی در رشته و شغل خود دارند. شما اگر در حرفه، ورزش، هنر، دانشگاه و یا غیره دارای حکم، مدال و یا جایزه ای باشید می توانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق این شیوه نیز اقدام کنید.

 

اقامت دائم و تابعیت استرالیا از طریق کار

کار در استرالیا با اقامت دائم این کشور همراه است. با حداقل 2 سال اقامت در استرالیا می توانید پس از 5 سال تابعیت این کشور را نیز دریافت کنید.

مهاجرت کاری به خارج از کشور

مهاجرت به کشورآلمان

جمهوری فدرالی آلمان در اروپای مرکزی قرار گرفته است. این کشور 358 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و پس از روسیه با بیش از 83 میلیون نفر جمعیت، دومین کشور پرجمعیت اروپا است. برلین پایتخت آلمان و شهر های کلن، هامبورگ و مونیخ بزرگترین شهر های این کشور هستند.

پیشرفته‌ترین اقتصاد دنیا در اختیار آلمان است. آلمان کشوری است که فساد در آن بسیار پایین و سطح نوآوری در آن بسیار بالا است و نیروی کاری بسیار با مهارتی در این کشور کار می کنند.

در میان کشور های جهان آلمان از لحاظ صادرات رتبه سوم را در جهان در اختیار دارد.  آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا است و از لحاظ تولید ناخالص داخلی نیز این کشور در اروپا اول و در جهان نیز چهارم است. قدرت خرید مردم این کشور 121 درصد بیشتر از اروپا است.

اقتصاد منطقه یورو بیشتر از همه به آلمان وابسته است. این کشور یکی از مهمترین اعضای موسس اتحادیه اروپا و منطقه مالی یورو می باشد.

نرخ تورم آلمان 0.5 درصد و همچنین نرخ بیکاری در آلمان 4.4 درصد می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

برای مهاجرت کاری به آلمان روش های بسیاری وجود دارد که شما این امکان را دارید با دریافت اقامت و مجوزهای لازم به این کشور مهاجرت کنید. یکی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان مهاجرت کاری و کار کردن در این کشور است:

 

کار در آلمان از طریق پیشنهاد کاری

داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرما مهمترین شیوه مهاجرت به آلمان است. کارفرما شما برای مهاجرت از طریق این شیوه مهاجرتی باید اثبات کند که در اتحادیه اروپا کسی مهارت های شما را برای کار ندارد.

 

کار در آلمان طریق کارآموزی

کار در آلمان از طریق کارآموزی یا اوسبیلدونگ یکی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان است. شما می توانید با ثبت نام در دوره های کارآموزی در آلمان تحصیل کرده و در هنگام تحصیل درآمد نیز داشته باشید.

 

کار در آلمان از طریق مهارت کاری

با داشتن مهارت و تجربه کاری شما می توانید در مشاغل مورد نیاز آلمان مشغول به کار شده و در آلمان نیز اقامت خود را دریافت کنید.

 

کار در آلمان از طریق کارت آبی

56800 یورو در سال اگر درآمد داشته باشید می توانید با دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان کار کنید.

 

کار در آلمان از طریق خود اشتغالی

با داشتن مدارک و شرایط لازم و مشتریان خود می توانید با ویزای خوداشتغالی به آلمان مهاجرت کنید. برای دریافت این مجوز کاری شما تمکن مالی مورد نیاز را داشته باشید.

 

اقامت دائم و تابعیت آلمان از طریق کار

کار در آلمان با دریافت اقامت دائم همراه است. شما با داشتن مهارت های لازم و پس از چهار سال کار و اقامت در این کشور می توانید اقامت دائم آلمان را دریافت کنید. پس از هشت سال نیز شما این امکان را خواهید داشت که تابعیت این کشور را اخذ کنید.

 

مهاجرت به کشور کانادا

در مرز های شمالی آمریکا، کشوری بسیار توسعه یافته به نام کانادا قرار دارد. این کشور از لحاظ درآمد سرانه، شاخص توسعه انسانی و کیفیت زندگی از برترین کشور های جهان است.

کانادا با ده استان و سه قلمرو در حدود 9.98 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و دومین کشور پهناور جهان پس از روسیه است. این در حالی است که این کشور پهناور تنها 38 میلیون نفر جمعیت دارد. اتاوا پایتخت کانادا و ونکوور، تورنتو و مونترال بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت کاری هستند.

نرخ تورم در کانادا 4.4 درصد و نرخ بیکاری نیز 6.9 درصد می باشد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق کار

کانادا برای مهاجرت کاری یکی از بهترین کشور های جهان است. برای مهاجرت به کانادا برنامه های مهاجرتی متنوعی در نظر گرفته شده است. امکان دریافت اقامت کانادا نیز از طریق کار در این کشور وجود دارد. از مهمترین روش های مهاجرت به کانادا عبارتند از:

 

اقامت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کاری

کار در کانادا از طریق ویزای حمایت از خانواده

کار در کانادا از طریق استارتاپ

کار در کانادا از طریق نامزدی استانی

 

برنامه نامزدی استانی کانادا روش دیگری برای مهاجرت به این کشور است. شما باید برای مهاجرت از طریق این شیوه مهاجرتی یا مقامات استانی کانادا در تماس باشید. همچنین لازم است که شما از طریق سیستم اکسپرس انتری ابراز علاقه خود را برای کار در آلمان نشان دهید.

 

کار در کانادا از طریق اکسپرس انتری

یکی از بهترین روش های مهاجرتی در جهان سیستم اکسپرس اینتری کانادا است. برای مهاجرت از طریق اکسپرس انتری با توجه به مدارک تحصیلی، مهارت و سابقه کاری امتیاز دریافت می کنید. در این سیستم اگر شما 67 امتیاز کسب کنید می توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

مهاجرت کاری به خارج از کشور

اقامت دائم و تابعیت کانادا از طریق کار

امکان دریافت اقامت دائم کانادا از طریق کار وجود دارد. پس از اقامت دائم نیز با 5 سال زندگی در کانادا امکان دریافت تابعیت و شهروندی این کشور نیز برای شما وجود دارد.

 

می توانید برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت با کارشناسان امور مهاجرت کاری موسسه کاریابی بین المللی کاربین در ارتباط باشید.

 

با هزاران پرونده موفق مهاجرتی، موسسه کاریابی بین المللی کاربین تا اقامت دائم در مقصد  مورد نظر همراهتان خواهد بود. با شماره تلفن های 28111107 – 021 و یا 22654650 – 021 برای دریافت مشاوره و ارزیابی رایگان مهاجرتی در تماس باشید.

جدیدترین مطالب سایت