میز جلو مبلی جدید چوبی / میز عسلی جدید چوبی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
میز جلو مبلی جدید چوبی / میز عسلی جدید چوبی

میز جلو مبلی و میز عسلی از ضروری ترین میزهایی هستند که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرند. دکوراسیون هیچ منزلی بدون استفاده از این میزها کامل نمی شود. به طور معمول این میزها معمولاً در سایزها و طرح‌های متفاوتی تولید می شوند. در نظر گرفتن طرح، اندازه و ارتفاع این میزها و تطابق آن با مبلمان موضوع حائز اهمیتی است که باید در زمان خرید میز جلو مبلی جدید و میز عسلی مورد توجه قرار بگیرد.

 

میزهای جلو مبلی برای ایجاد یک فضای زیبا و دلنشین در دکوراسیون منزل اهمیت زیادی دارند. این میزها معمولاً برای پذیرایی از مهمان و همچنین جلوه بخشیدن به فضای خانه اهمیت زیادی دارد. قرار دادن انواع لوازم پذیرایی و دکوری روی این میزها موجب می شود تا جلوه شگفت انگیزی به خانه ببخشند. در ادامه به رایج ترین انواع میزهای جلو مبلی جدید اشاره شده است.

 

میز جلو مبلی جدید چوبی

چوب یکی از بادوام ترین و زیباترین متریال‌های تولید میز جلو مبلی است که از دیرباز از آن برای ساخت انواع میز استفاده می شد. میزهای جلو مبلی چوبی معمولاً به سبک‌های مختلفی تولید می شوند. این میزها هم طرح‌های مدرن و امروزی دارند و هم به سبک‌های کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند. هماهنگ بودن این میزها با سبک مبلمان اولین و مهم ترین موضوعی است که باید در زمان خرید میز جلو مبلی جدید به آن توجه داشته باشید. اگر جنس مبلمان شما چوبی کلاسیک باشد، بهتر است برای میز جلو مبلی جدید نیز از جنس چوبی کلاسیک استفاده کنید. معمولاً قیمت این میزها نسبت به سایر انواع میزها بسیار گران تر هستند و دوام و کیفیت بالاتری دارند.

 

میز جلو مبلی جدید مدرن

میزهای جلو مبلی مدرن معمولاً با متریال‌های مختلفی تولید و عرضه می شوند. استفاده از جنس چوب، ام دی اف، شیشه، آینه، فلز و سازه‌های ترکیبی موجب شده تا این میزها جایگاه ویژه ای در دکوراسیون‌های امروزی داشته باشند. از آنجایی که بیشتر افراد امروزه به دکوراسیون مدرن علاقه دارند، از همین رو استفاده از این نوع میز جلو مبلی جایگاه ویژه ای در میان طرفداران سبک مدرن دارد.

 

میز جلو مبلی جدید سلطنتی و کلاسیک

میز جلو مبلی جدید چوبی / میز عسلی جدید چوبی

به طور معمول چوب یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت میز جلو مبلی کلاسیک و سلطنتی است. امکان ایجاد طرح‌های منبت کاری و کنده کاری روی چوب موجب شده تا بتوان طرح‌هایی زیبا و خلاقانه را روی آن اجرا نمود. میزهای جلو مبلی کلاسیک معمولاً برای دکوراسیون‌های کلاسیک و مبلمان کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. اگر این میزها از جنس چوب ساخته شوند، معمولاً قیمت بسیار بالایی دارند. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های ساخت میزهای سلطنتی از جنس‌های ام دی اف، فلز و شیشه نیز استفاده می کنند.

این کار موجب می شود تا هزینه ساخت و اجزای میز تا میزان زیاد کاهش پیدا کند. هر چند که زیبایی میزهای کلاسیک چوبی قابل مقایسه با هیچ جنس و متریال دیگری نیست، اما گاهی اوقات کاهش هزینه‌ها بیشتر از سایر عوامل برای افراد اهمیت دارد.

 

انواع میزعسلی چوبی جدید

میز جلو مبلی جدید چوبی / میز عسلی جدید چوبی

میزهای عسلی در اندازه‌‌ها، شکل‌ها و طرح‌های متفاوتی تولید می شوند. جنس این میزها، سبک و متریالی که برای تولید آن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، روی قیمت و ظاهر این میزها تأثیر می گذارد. در ادامه می توانید با رایج ترین میز عسلی جدید چوبی آشنا شوید.

 

میز عسلی جدید سلطنتی و کلاسیک

میزهای عسلی چوبی سلطنتی به نوعی از میزها با طراحی کلاسیک خطاب می شود که معمولاً برای ساخت و طراحی آن‌ها از منبت کاری استفاده می شود. این میزها برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک مناسب هستند و جایگاهی در دکوراسیون مدرن ندارند. در بسیاری از مواقع طرح‌های منبت کاری شده روی این میزها به وسیله دست انجام می شود و از همین رو این نوع میز عسلی در لیست گران ترین و با ارزش ترین انواع میز عسلی جدید قرار دارد.

به طور معمول برای ساخت این سبک از میزهای عسلی از بیشتر از چوب استفاده می شود. چوب یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت میزهای عسلی سلطنتی و کلاسیک است. امکان منبت کاری و طرح دادن تنها روی چوب‌های طبیعی وجود دارد و از همین رو این میزها جلوه فوق العاده زیباتری نسبت به سایر میزهای عسلی دارند.

 

میز عسلی جدید مدرن و امروزی

میز عسلی جدید مدرن برخلاف میزهای عسلی سلطنتی ظاهری ساده دارد و معمولاً با طرح‌های بسیار متنوع و مختلفی تولید می شود. این میزها معمولاً شکل‌های هندسی متفاوتی دارند و با هر نوع دکوراسیون مدرن و امروزی سازگار هستند. جالب است بدانید که میز عسلی جدید با طرح‌ها، هزینه‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می شوند و با هر سلیقه ای نیز سازگاری دارند. برای ساخت میزهای عسلی مدرن معمولاً از متریال‌های مختلفی استفاده می شود.

استفاده از شیشه، چوب، ام دی اف، چوب و فلز برای ساحت این میزها موجب شده تا طیف وسیعی از انواع مدل‌ها و جنس‌ها را در بر بگیرند و با هر دکوراسیونی سازگار باشند. قیمت این نوع میز عسلی جدید معمولاً با توجه به نوع و کیفیت متریال و همچنین برند سازنده آن تعیین می شود.

 

میز عسلی جدید تاشو

میزهای تاشو که معمولاً هم با طرح‌های کلاسیک و هم با طراحی مدرن تولید می شوند. یکی از بهترین سبک‌های میزهای عسلی که برای منازل مسکونی با متراژهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که از اسم این میزها مشخص است به راحتی می توانید آن‌ها را جمع کنید. به همین دلیل فضای کمتری اشغال می کنند و شما می توانید تنها در صورت نیاز آن‌ها را باز کنید.

 

نکاتی درباره خرید انواع میز جلو مبلی و عسلی

به طور معمول هماهنگ بودن مدل میزهای جلو مبلی و عسلی موجب ایجاد ‌هارمونی و هماهنگی بیشتر در دکوراسیون منزل شما می شود. معمولاً بهتر است در زمان خرید میز جلو مبلی و میز عسلی جدید حتماً به رنگ، جنس و سبک مبلمان توجه کنید و میز خود را درست هماهنگ با ویژگی‌های مبلمان انتخاب نمایید.

اگر فضای کافی برای قرار دادن میزهای عسلی را ندارید، بهتر است از میزهای تاشو یا میزهایی که داخل هم قرار می گیرند استفاده کنید. این میزها با اشغال فضای محدود برای خانه‌هایی با متراژ کمتر بسیار مناسب هستند.

 

اگر دوست دارید میز جلو مبلی شما فضای کافی برای قرار دادن لوازم و ظروف پذیرایی را داشته باشد، می توانید از میزها دو طبقه یا دارای کشو استفاده کنید. در این شرایط می توانید با قرار دادن ظروف در طبقه پایین میز و داخل کشو از فضای خانه بهتر استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید که رنگ میز عسلی باید با میز جلو مبلی و مبلمان شما هماهنگ باشد. عدم تطابق رنگ میزها با مبلمان می تواند جلوه نامناسبی به دکوراسیون شما ببخشد.

 

برخی از انواع میز عسلی طوری طراحی می شوند که داخل میز جلو مبلی قرار می گیرند. این سبک میزها برای خانه‌های کوچک که فضای کافی برای قرار دادن میز عسلی ندارند، بهترین گزینه محسوب می شوند.

 

مهم ترین موضوعی که باید در زمان خرید انواع میز جلو مبلی و عسلی مد نظر قرار دهید، ارتفاع میز و تناسب آن با مبلمان است. پایه‌های میز شما باید طوری طراحی شده باشد که بنشستن روی مبل به راحتی بتوانید به میز و لوازم روی آن دسترسی داشته باشید.

 

میزهای عسلی و جلو مبلی تأثیر فوق العاده ای بر راحتی ما و زیبایی فضای منزل دارند. شما می توانید برای سفارش این انواع محصولات چوبی باکیفیت خرید خود را از آلتن: https://parsa-group.com/ انجام دهید. آلتن یکی از معتبرترین تولید کنندگان محصولات چوبی در کشور است که با استفاده از بهترین متریال وارداتی، محصولات چوبی با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارائه خدمات مشاوره رایگان و تضمین محصولات تنها بخشی از مزیت‌های خرید از آلتن محسوب می شود.

جدیدترین مطالب سایت