چمدان هارد کیس بخریم یا سافت کیس؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چمدان هارد کیس بخریم یا سافت کیس؟

چمدان هارد کیس و سافت کیس هر دو مزایا و معایب زیادی دارند و همین امر سبب شده است افراد در زمان خرید دو دل شوند که کدام محصول را انتخاب کنند. بهتر بدانید نیازهای شما تعیین کننده این هستند که کدام محصول برای شما مناسب است و کدام محصول مناسب نیست. همچنین، در خرید این محصول باید به دسته حمل چمدان و قطعات یدکی چمدان توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید.

 

چمدان های هارد کیس!

محصول هارد کیس به محصولی گفته می شود که در آن از پلیمرهای گوناگونی استفاده شده است. این پلیمرها می توانند از جنس ABS و یا پلی کربنات باشند. این پلیمرها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای از آنها استفاده کنید. همچنین، این پلیمرها ظاهر بسیار شیک و منحصر به فردی را به محصول می بخشند و باعث می شوند شما در زمان استفاده حس بسیار خوبی داشته باشید.

 

مزایای این محصول چیست؟

این محصول مزایای زیادی دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

این محصول در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است و هرگز باعث نفوذ آب به آیتم های درونی نمی شود.

این محصول محافظت بسیار بیشتری را از آیتم هایی که درون آن هستند به عمل می آورد و خطر شکستگی و یا آسیب را به میزان زیادی کاهش می دهد.

این محصول به سادگی تمیز می شود و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. همین امر سبب می شود این محصول ظاهر زیبا و تمیزی داشته باشد.

این محصول معمولا می تواند دارای قفل های رمزدار مورد تایید TSA باشد. همچنین، این محصول در مدل های بدون زیپ موجود است و همین امر می تواند طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

 

معایب این محصول چیست؟

در کنار مزایای بیشماری که چمدان هارد کیس دارد، دارای معایبی نیز است که به شرح زیرند:

این محصول در مقایسه با محصولات سافت کیس فضای زیادی را اشغال می کند.

این محصول در برخی از مواقع در باکس بالای صندلی هواپیما جا نمی شود.

این چمدان معمولا در مقایسه با چمدان های دیگر سنگین تر است.

 

چمدان هارد کیس بخریم یا سافت کیس؟

چمدان های سافت کیس!

محصول سافت کیس به محصولی گفته می شود که در ساخت آنها از متریال هایی نظیر نایلون، پارچه آکسفورد و مواد دیگر استفاده می شود. این متریال ها انعطاف پذیری بالایی دارند و همین امر سبب شده است این محصولات به محصولات ویژه و پر طرفدار بازار تبدیل شوند.

 

مزایای این محصول چیست؟

این محصول مزایای زیادی دارد که به شرح زیر هستند:

این محصول زیپ های متعددی دارد و همین امر سبب می شود که آیتم های بیشتری درون آن قرار گیرند.

این محصول وزن سبکی دارد و به راحتی جا به جا می شود.

 

معایب این محصول چیست؟

در کنار ویژگی هایی که در بالا در مورد چمدان سافت کیس اشاره کردیم، این محصول معایبی نیز دارد که بدین شرحند:

این محصول در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی ندارد.

این محصول زودتر در ساییده می شود و از بین می رود.

این محصول سخت تر تمیز می شود و این امر مشکلات زیادی را به وجود می آورد.

 

آیا دسته حمل چمدان ویژگی های مناسب را دارد؟

مهم نیست شما کدام محصول را انتخاب می کنید، بلکه مسئله مهم این است که شما باید به ویژگی های قطعات دیگر این محصول مانند دسته حمل چمدان توجه داشته باشید. دسته حمل چمدان باید از متریال های با کیفیت ساخته شده باشد و در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد. مسئله دیگر این است که این محصول باید ارتفاع مناسبی داشته باشد تا بتواند نیازهای شما را برآورده سازد.

 

آیا نیاز است قطعات یدکی چمدان را بخریم؟

قطعات یدکی چمدان شامل آیتم هایی مانند چرخ، دسته و بند می شوند. وجود این محصولات سبب می شود زمانی که این محصول آسیب دید شما بتوانید هر چه سریعتر برای تعویض آنها اقدام کنید. همچنین، این قطعات اگر اورجینال باشند و همراه با خرید چمدان به شما تحویل داده شوند، می توانند تضمین کننده این امر باشند که شرکت تولید کننده به نیازهای مشتریان توجه ویژه ای دارد.

 

چمدان هارد کیس بخریم یا سافت کیس؟

برای خرید چمدان به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد چمدان های هارد کیس  و سافت کیس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این محصول اگر سافت کیس باشد انعطاف پذیری بالایی دارد و وزن آن سبک است. اما این محصول در مقابل نفوذ آب مقاوم نیست و آیتم های درون آن ممکن است آسیب ببینند. از طرف دیگر، محصول هارد کیس مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی شکسته نمی شود، اما این محصول فضای زیادی را اشغال می کند و وزن آن سنگین است. اگر می خواهید برای خرید چمدان، خرید دسته حمل چمدان و یا قطعات یدکی چمدان اقدام کنید، می توانید به سایت فروشگاهی آرش (arash.plus) سر بزنید. کارشناسانی که در این سایت مشغول به فعالیت هستند به شما کمک می کنند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین و با کیفیت ترین محصول را سفارش دهید.

جدیدترین مطالب سایت