چگونه سایز سوتین را اندازه بگیریم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه سایز سوتین را اندازه بگیریم؟

تفاوت های اساسی بسیاری بین زن و مرد در تولد و رشد آنان وجود دارد و این تفاوت ها در عین ایجاد بسیاری جذابیت ها در زنان و دختران می تواند وظایف بسیار خطیری بر دوش زنان و دختران من جمله بارداری به دنبال داشته باشد که این مسائل از چالش های بسیار شیرین برای هر زن و دختری است که همیشه به دنبال تجربه آن هستند.

 

به دلیل همین تفاوت های اساسی، یکی از تفاوت های اصلی در ساختار بدن، وجود انواع مختلف اندام های فردی در زنان، تأثیر آنها بر تداوم نسل ها در جامعه است. به همین دلیل، زنان و دختران باید به اندام های خصوصی و ویزه خود در دوران نوجوانی و جوانی توجه بیشتری داشته باشند و علاوه بر این تفاوت ها در اندام هایی که این نسل را ادامه می دهند، راز اصلی جذابیت زنان و دختران در وجود این اندام های ویژه و خصوصی است که توجه جدی به سلامت این اعضا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سوتین چیست؟

از لباس های زیر زنانه مختص سینه ها سوتین هستند که امروزه بنابه تحقیقات و پژوهشات گسترده جامعه پزشکی متخصص در این زمینه سوتین ها با فرم، مدل، جنس و سایز های ویژه ای تولید و عرضه می شوند که در حفظ مراقبت و جذابیت سینه در تمامی سنین به ویژه در سنین نوجوانی در دختران از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

دختران با رشد و رسیدن به سن بلوغ شاهد برخی تغیرات در اندام های خصوصی به ویژه سینه می شوند که باید از همان ابتدا به نکاتی که در رسیدگی به سینه ها باید به آنها توجه شود بیش از پیش توجه کنند.

از جمله نکاتی که باید در مورد سوتین و سینه دختران نوجوان باید به آنها توجه شود سایز، فرم، مدل، رنگ و کیفیت بالا و در عین مناسب بودن قیمت آن است که می تواننند از سایت ها معتبر اینترنتی مانند بافیلو بهترین سوتین های مورد نظر را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

 

 چرا باید از سوتین استفاده کنیم؟

در ادامه این مراقبت ها و حفظ سلامتی اندام های خصوصی، لباس های زیر متنوعی با ویژگی های متفاوتی تولید و عرضه می شوند که از اصلی ترین این لباس های زیر سوتین ها هستند که هر دختری از زمان نوجوانی و رسیدن به سن بلوغ به پوشیدن سوتین مد نظر خود عادت کند چرا که پوشیدن سوتین از سن بلوغ به بعد از نکات و توصیه های پزشکی بسیاری برخوردار است.

از نکاتی و توصیه هایی که در لزوم پوشیدن سوتین توسط دختران می توان به آنها اشاره کرد جلوگیری از انواع بیماری، عدم افتادگی سینه ها، حفظ فرم زیبا و جذاب سینه ها و افزایش جذابیت و اعتماد به نفس در بانوان است.

به همین دلیل هچ چیزی در پوشیدن و استفاده از سوتین توسط دختران در سنین نوجوانی و بلوغ خجالت آور نبوده و این امری طبیعی در زندگی روزمره بانوان است که باید به آن توجه شود.

 

چگونه سایز سوتین را اندازه بگیریم؟

دختران از چه سنی باید سوتین بپوشند؟

سینه در بانوان به دلیل لزوم وجود برای ادامه زندگی و تامین کننده نیاز اصلی نوزادان بعد از بارداری از اهمیت بالایی در بین زنان و دختران برخوردار است که باید نکات و توصیه های پزشکی و تجربی در حفاظ و مراقبت از سینه ها مورد توجه قرار بگیرد.

سینه ها در دختران بعد از رشد و رسیدن به سن بلوغ و بروز برخی علائم مشخص در این دوران مانند رشد سایز و اندازه سینه ها، رشد موی بدن، ترشحات واژن، شروع دوران قاعدگی، افزایش قد در اثر ترشح هورمون رشد شروع به رشد و افزایش حجم می کنند که این علائم ها نشانه لزوم پوشیدن سوتین در دختران نوجوان است.

 

علل در سینه

سینه در زنان عضوی حیاتی است که در ناحیه بالاتنه بانوان است که ماهیت اصلی آن جدا از جذابیت ظاهری و اعتماد به نفس در زنان از غدد چربی تشکیل شده که غدد شیری و مجاری شیر را احاطه کرده است و در تحریک پذیری در هنگام رابطه از عضو های اساسی به شمار میرود.

سینه در بانوان به دلیل لزوم وجود برای ادامه زندگی و تامین کننده نیاز اصلی نوزادان بعد از بارداری از اهمیت بالایی در بین زنان و دختران برخوردار است که باید نکات و توصیه های پزشکی و تجربی در حفاظ و مراقبت از سینه ها مورد توجه قرار بگیرد.

به دلیل برخی بی احتیاطی ها و توجه نکردن به نکات وتوصیه های پزشکی در مراقبت از سینه ها دختران و زنان در برخی سنین به درد هایی در ناحیه سینه ها مبتلا می شوند که از دلایل این درد در سینه ها می توان به تغیرات هورمونی، ورم سینه ها، مصرف برخی دارو ها، عفونت های استخوانی و غضروفی، عدم تعادل در اسید های چرب، کیست های پستانی، مشکلات آناتومیک، سرطان سینه ها، سایز سینه ها و از همه مهم تر استفاده از سوتین نامناسب از لحاظ سایز اشاره کرد.

از مهم ترین و در وحله اول ترین نکاتی که دختران و بانوان باید در دمراقبت از سینه های خود به آن توجه کنند انتخاب و خرید سوتین متناسب با ساز سینه خودشان است که بسیاری از زنان و دختران با بی احتیاطی به این مسئله سویتن های مد نظر خود را خریداری می کن به گونه ای که از هر 10 زن و دختر فقط 2 مورد از آن ها در هنگام انتخاب و خرید سوتین، سایز دقیق سوتین خود را دخیل می کنند.

 

چگونه سایز سوتین را اندازه بگیریم؟

چگونه سایز سینه خود را اندازه گیری کنیم؟

بانوان باید در انتخاب و خرید سوتین برای سینه های خود حتما سایز سینه خود را اندازه گیری و سایز سویتن خود را بدانند چرا که استفاده از سوتین نامناسب به همان مقدار که نبستن سوتین به سینه ها ضرر می رساند مشکل آفرین است.

در اندازه گیری ساز سوتین خود باید دو مرحله اندازه گیری را انجام دهید:

مرحله اول: اندازه گیری سایز دور سینه

مرحله دوم: اندازه گیری سایز روی سینه( کاپ)

مرحله سوم: تبدیل اندازه های گرفته شده به سایز سوتین

با انجام این مراحل دختران و زنان می توانند بهترین و مناسب ترین سویتن را برای سینه ها خود انتخاب و خریداری کنند که در سلانت سینه های خود از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

چگونه سایز سوتین را اندازه بگیریم؟

مرحله اول: اندازه گیری سایز دور سینه

در اندازه گیری سایز دور سینه باید متری یک متر خیاط ی را برداشته و بدون پوشیدن سوتین به نوعی که سینه هایتان در حال آزاد باشد سایز دور سینه خود را از پایین سینه های خود به نوعی که متر نباید بر روز برجستگی پایینی سینه هایتان رفته بساد اندازه گیری کنید.

توجه داشته باشد تا متر را در حال نرمال نگه داشته باشیدنه سفت بوده و نه شل باشد اگر اندازه بدست آمده عددی زوج بود اندازه دور سینه شما همان عدد است اما اگر عددی فرد بود ساز دور سینه سما می تواند عددی قبل یا بعد از این عدد فرد باشد.

 

مرحله دوم: اندازه گیری سایز روی سینه

در مرحله دوم به همان صورت متر را از برجسته ترین نقطه سینه به گونه ای که سینه ها آزاد بوده و زیر سوتینی نباشد اندازه بگیرید و اگر احساس می کنید سینه های شما از حد معمول پهن تر هستند می توانید خم شوید تا سینه ها حالتی آویزان به خود گرفته و بعد از آن اندازه روز سینه خود را محاسبه کنید.

 

مرحله سوم: تبدیل اندازه های گرفته شده به ساز سوتین

در مرحله تبدیل اندازه های گرفته شده به سایز سوتین باید اندازه های گرفته شده در مرال یک و دو را از هم کم کرده و عدد به دست آمده را بر اساس جدول سایز بندی سوتین تطبیق دهید تا سایز سوتین شما بدست بیاید.

کلام آخر

ما در مطلب بالا به بررسی سوتین، دلایل استفاده از سوتین، لزوم استفاده از سوتین در چه سنی، علل درد سینه، نحوه اندازه گیری سایز سوتین پرداختیم و امیدواریم شما با مطالعه و داشتن این مطلب بهترین انتخاب و خرید را در سوتین مرد نظر خود داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت