ورود ممنوع برای زنان در این منطقه (عکس)

ورود ممنوع برای زنان در این منطقه (عکس)

ورود زنان به این منطقه ممنوع میباشد و در صورت تخلف مجازات سختی در انتظار زنان خواهد بود.

 

به گزارش تالاب کوه آتوس، مکان ۲۰ کلیسای ارتدوکس‌ است. سفر زنان به این کوه از بیش از هزار سال پیش ممنوع بوده است.ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، از یکی از مقدس ترین اماکن مسیحیت ارتدکس در کوه آتوس در شمال یونان بازدید کرده است.

 

پوتین دیروز 28 می در مراسم تجلیل از هزارمین سالگرد حضور کشیش های روسیه در کلیسای ارتدوکس‌ “پانتلیمان مقدس” شرکت کرده است.اسقف کیریل، رئیس کلیسای ارتدوکس روسیه، رئیس جمهور این کشور را در این سفر همراهی می کرده است.کوه آتوس،

ورود ممنوع برای زنان در این منطقه (عکس)

مکان ۲۰ کلیسای ارتدوکس‌ می باشد. سفر زنان به این کوه از بیش از هزار سال پیش ممنوع بوده است.یونان و روسیه هر دو عمدتا کشور های مسیحی ارتدوکس هستند و روابط مذهبی نزدیک دارند.رئیس جمهور روسیه با قایق به این شبه جزیره سفر کرده است زیرا راه دیگری برای رسیدن به آن وجود ندارد.

 

این دومین سفر آقای پوتین به کوه آتوس است. او در سال ۲۰۰۵ هم به عنوان نخستین رهبر روسیه از این کنیسه بازدید کرده بود.با وجود سابقه کار به عنوان افسر کا گ ب در زمان اتحاد جماهیر شوروی سابق، زمانی که حکومت مسکو کمونیستی بود، آقای پوتین بعد از فروپاشی شوروی به مذهب ارتدوکس روی آورده است.

ورود ممنوع برای زنان در این منطقه (عکس)

وی رابطه خوبی با اسقف کیریل، رئیس کلیسای ارتدوکس روسیه دارد.با وجود سابقه کار به عنوان افسر کا گ ب در زمان کمونیسم، آقای پوتین به مذهب ارتدوکس روی آورده است.کوه آتوس مکان ۲۰ کلیسای ارتدوکس‌ است.

 

جدیدترین مطالب سایت