شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

ازدواج با دخترانی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند در تعداد زیادی از روستاها هنوز مرسوم است. متاسفانه اشکال در قوانین این کشورها باعث شده دختران در سنین کم وادار به ازدواج شوند.

 

شب زفاف مرد 40 ساله به دختر 11 ساله در مالزی !!! در بیشتر کشور های‌ جهان ازدواج زیر سن قانونی کاملا ممنوع است و عمل این کار جرم به همراه دارد، اما بعضی کشورها که اکثرا سنتی و جهان سومی هستند به هیچ وجه این نوع ازدواج ها را غلط نمیدانند.

 

به گزارش تالاب در سرتاسر جهان در برخی روستاها و قبایل سنت هایی وجود دارند که با شنیدن انها حتما و بلا استثنا شوکه خواهید شد.برای مثال در چند روز اخیر،مطلبی انتشار یافت که:

 

طبق یک سنت قدیمی،خانم های هندی بینی هایشان را برای عدم زیبایی و عدم ربایش توسط مردان قبایل دیگر سوراخ می کردند که حتما شوکه کننده میباشد و در منطق کاملا کاری اشتباه محسوب می شود.

 

اما در روز گذشته خبر ازدواج داماد 41 ساله با یک دختر 11 ساله در مالزی منتشر شد که مدتی پس از انتشار این خبر،مردم مالزی و تمام افراد در سرتاسر جهان به ان واکنش بدی نشان دادند چرا که این اتفاق باعث خشونت و عصبانیت آن ها شده بود.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

شب زفاف با دختران کم سن و سال

 

ازدواج مرد 41 ساله با دختر 11 ساله توانست یکی از خبر های‌ پر بازدید و پرحاشیه این روزها در رسانه شود.این آقای 41 ساله دارای دو همسر و 6 کودک بین 5 تا 18 سال میباشد که پس از ازدواج با دختر 11 ساله اینک 3 همسر دارد.

 

مردم مالزی،این مرد 41 ساله را به عنوان نقض کننده قوانین مسلمانی دانستند.به گزارش تالاب پدر و مادر فقیر و تهی دست خانواده دختر،در زمان خواستگاری شرط گذاشتند که دخترشان از 16 سالگی در خانه داماد زندگی کند.موافقت خانواده عروس با خانواده داماد تنها به علت ثروتمند بودن وی میباشد.

 

پس از همه ی ی گیر شدن این خبر،اماد 41 ساله ادعا کرد که تنها با متکی به اجازه خانواده عروس میباشد و تا زمانیکه دختر به سن 16 سالگی نرسد با او ازدواج نخواهد کرد. این ازدواج کاملا اشتباه نیز کشور مالزی ثبت نشده است و احتمال می رود که در کشور تایلند برگزار شده است.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

ازدواج دختر 11 ساله با مرد 41 ساله

 

ماریان کلارک هاتیق،یکی از نماینده های یونیسف در مالزی این چنین گفت این اتفاق کاملا تکان دهنده بود.در طی این اتفاق حقوق دختر نقض شد. همچنین لازم بذکر است که حداقل سن ازدواج در مالزی طبق قوانین کشوری،18 سال است و بااین حال دخترانی که قصد ازدواج سن زیر 18 سال را دارند میتوانند در طی برخی مراحل حداکثر در سن 16 سالگی عروسی کنند.

 

طبق آخرین اطلاعات، اغلب ازدواج ها در سنین کودکی در جنوب قاره آسیا بیشترین میزان را دارند و جالب است بدانید که یک روزنامه انگلیسی زبان کشور مالزی،در سال 2016 گزارش داد که بیش از 9000 ازدواج در سنین کودکی در بین سال های 2011 تا 2016 میلادی رخ داده است.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

فیلم شب زفاف با دختر باکره

 


 

فرار دختران جوان از ازدواج اجباری با قاشق فلزی

دختران سوئدی بر این باورند که قاشق در زیر لباس خود پنهان کنند تا دچار ازدواج اجباری نشوند! به دلیل افزایش آمار ازدواج های اجباری روش های مختلفی برای جلوگیري از این اتفاق در عده ای از کشورها ایجاد شده است ؛ از آنجا که اکثر دختران در شهری که خواهیم گفت برای ازدواج اجباری مجبورند با هواپیما به شهر موردنظر برای زندگی با همسر آینده شان سفر کنند روش خاص انها در فرودگاه نتیجه ی خود را می‌گذارد.

 

پس از 139 تماس تلفنی مبنی بر ازدواج کودکان و یا ازدواج اجباری در یکی از خطوط تلفنی در سوئد ؛ کارمندان هواپیمایی سوئد از دختران خواستند که باگذاشتن قاشق در لباس زیر خود ؛ و شناسایی ان توسط دستگاه های فلزیاب موجود در گیت های پروازی به کارمندان این موضوع را اطلاع دهند.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

فرار دختران سوئد از ازدواج اجباری با استفاده از قاشق فلزی

 

یکی از شهر های‌ سوئد، از دختران و زنان شهر خود خواست تا باقراردادن قاشق در لباس زیر خود هنگام عبور از گیت های امنیتی موجود در فرودگاه ؛ به ماموران حاضر درمورد خطر مربوط به ازدواج اجباری و یا تجاوز را اطلاع رسانی کنند. کارمندان هواپیمایی سوئد در مورد چگونگی برخورد بااین موضوع در ان گونه موارد خروج دختران در فرودگاه ؛ آموزش های لازم رادیدند.

 

کاترینا ؛ مسئول رسیدگی به خشونت افتخار آمیز در دومین شهر بزرگ سوئد او بااذعان این مطلب که قاشق در گیت های امنیتی فرودگاه توسط فلزیاب های موجود قابل شناسایی خواهند بود ؛ بیان داشت که پس از شناسایی توسط مامورین ؛ شما را به محیطی امن انتقال داده که می توانید موضوع مد نظر خود را براحتی با مامورین درمیان بگذارید .هیچ داده ی دقیقی مبنی بر آمار دقیق ازدواج های اجباری در دست نیست.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

فرار از ازدواج اجباری

 

او همچنین اظهار داشت که دیگر شهر های‌ سوئد نیز به انجام ان گونه شناسایی ها وفعالیت های حقوق بشری تشویق و ترغیب شده اند ؛ این ایده از موسسه ی خیریه Karma Nirvana، در بریتانیا است که ادعا کرد که این تاکتیک تعدادی از دختران در بریتانیا را از ازدواج اجباری نجات داده است، این موسسه خیریه اظهار داشت که پنهان کردن قاشق در لباس زیر یک راه امن برای دختران بود تا به مقامات اطلاع دهند.

 

ایدگارد بیان داشت که مشاوره در مورد پنهان کردن قاشق بخشی از مبارزات گسترده تر برای مقابله با خشونت مبتنی بر احترام در شهر گوتنبورگ بود، شهری با یک میلیون نفر جمعیت. در همین راستا، از مدارس و کارگران اجتماعی خواسته شده است، که در حین تعطیلات تابستانی، زمانی که دختران از جوامع دیاسپورا بیشتر به خارج از کشور می روند، بسیار مراقب باشند.

 

غیر قانونی بودن ازدواج اجباری در سوئد

ازدواج اجباری و FGM ،در سوئد غیرقانونی است، حتی اگر در خارج از کشور انجام شود و مجازات زندان را به دنبال خواهد داشت.در سال 2016؛ یک پدر به خاطر وادار کردن دخترش برای ازدواج ؛ برخلاف میل باطنی اش و فریب او در سفر به افغانستان محکوم شد ؛ در مورد دیگری در سال 2014؛ یک دختر 14 ساله ای که پدرش او را به اتیوپی فرستاد تا با پسرعموی بزرگترش ازدواج کند ؛ پس از درخواست کمک از مشاور مدرسه از طریق فیس بوک، نجات یافت.

 


 

و در ادامه: 

زنده شدن عجیب زن مرده در سردخانه

یکی از اتفاقاتی که ممکن است پس از یک تصادف شدید رخ دهد،مرگ میباشد که بسیار ناگوار و دردناک میباشد.در چند شب اخیر اتفاقی شگفت انگیز و غیرقابل باور رخ داد که یقینا پس از شنید ان شوکه خواهید شد و به صحت ان شک خواهید کرد. در روز 24 ژوئن ؛ خانمی در طی یک تصادف وحشتناک جانش را از دست میدهد و مامورین پلیس به اشتباه تصور می کردند که در حین تصادف، او 3 نفر دیگر را در آفریقای جنوبی کشته است.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

زنی که در سردخانه زنده شد

 

تشریح این اتفاق بدین گونه است؛پس از یافتن جسد خانم که هیچ یک از علائم حیاتی در ان وجود نداشت،توسط مامور سرد خانه به یکی قسمت های سردخانه منتقل شد تا در چند روز آینده برای تشییع توسط خویشاوندانش آماده باشد که در چند شب گذشته مامور سردخانه زن را از یخچال بیرون می آورد و متوجه میشود که وی در حال نفس کشیدن میباشد!

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

زنده شدن زن در سردخانه

 

در طی زنده شدن عجیب این زن در سرخانه،واکنش های زیادی نسبت به ان در رسانه ها و شبکه های مجازی شد که حتی برخی نیز آن گونه گفتند حتما مامور پلیس علائم حیاتی را چک نکرده و او را فورا به سردخانه انتقال داده است و نظرات بسیار زیادی از این قبیل شد.

 


 

عاقبت دلخراش تاتو روی سینه دختر جوان

از آنجایی که تعداد زیادی از افراد بدون توجه به عوارض و خطرات استفاده از تاتو روی بدنشان نقش و نگارهایی هک می‌کنند پدیدار شدن آسیب های جدی روی پوست آن ها آنقدرها هم دور از انتظار نیست مثل دختر جوانی که قصد داشت به قول خودش حرفه ای به نظر برسد اما نتیجه جبران ناپذیر بود.

 

عاقبت تلخ تاتو رنگی روی سینه دختر و جوان

«راسودا ریاو» 21 ساله دانشجوی رشته هنر در شمال تایلند به دلیل استفاده از نوعی تاتو که مواد شیمیایی موجود در جوهرآن بسیار زیاد است دچار زخمی عمیق در سینه اش شد.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

عاقبت دلخراش تاتو روی سینه دختر جوان

 

وضعیت وحشتناک بعد از پاک کردن تاتو روی سینه دختر جوان

دختر جوان که به گفته خود برای آنکه در محل کارش فردی حرفه ای و به روز به نظر برسد تاتو رنگی به شکل برگ و گل های روز را روی پوستش هک کرده بود اما بعد از یک سال وقتی از داشتن تاتو روی بدنش پشیمان شد تصمیم گرفت با استفاده از روشی به نام «رجوی» ان را پاک کند.به گزارش تالاب روش نامبرده روشی است که بدون لیزر و با استفاده از جوهر تاتو ؛ تاوی قبلی را پاک میکند . «رجوی» محلولی منحصر بفرد است که امروزه در کشور ایالات امریکا ؛ اروپا و…بطور گسترده ای جهت پاک کردن تاتو بکار میرود .

 

در این روش از موادی استفاده شده که جاذب رنگ های تاتو میباشد.متخصصان امریکایی این مواد را به علت این‌که نتواند وارد پوست شود از موادی درشت ملکول ساخته اند که نمی‌تواند از لایه های پوست عبور کند .ولی به علت تمایل این مواد به جذب رنگها، رنگ از عمق پوست بیرون امده وجذب این مواد میشود.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

تاتو روی سینه دختر

 

وضعیت دلخراش بعد از پاک کردن تاتو روی سینه بدون لیزر

بعد از پاک کردن تاتو با روشی بدون لیزر پوست دختر جوان به شدت دچار خارش و سوزش شد که این حالات بعد از 2 ماه به طرز دردناکی تشدید شد و وضعیتی که در عکسهای می بینید را برای او ایجاد کرد.

 

«راسودا» میگوید

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

عاقبت دلخراش تاتو روی سینه دختر جوان

 

برای پاک کردن تاتو پوستم تصمیم گرفتم از روشی به جز لیزر استفاده کنم اما اشتباهی بزرگ بود.بعد از انجام روش خاص بعداز مدت کوتاهی پوستم خارش و سوزش شدید داشتفکر میکردم تا چند روز وضعیت بهتر خواهد شد اما بدتر شد .روش پاک کردن تاتو با لیزر هزینه زیادی داشت برای همین به سراغ این روش ارزان قیمت رفتم که نتیجه ان پشیمانی به بار آورد.

 


 

طلاق عجیب زن و شوهر بخاطر مسی و رونالدو 

آرسن 40 ساله و همسر 37 ساله اش ؛ لیدمیلا، هر دو از طرفداران بزرگ فوتبال هستند در حقیقت ؛ انها در ورزشگاه چلیابینسک در جام جهانی 2002 با هم آشنا شدند.این واقعیت که تیم های آن ها با هم رقابت داشتند ان دو را از ازدواج بازنداشت اما در هفته های گذشته عشق ان دو به دو تن از بزرگترین رقبای فوتبال مدرن بود  لیونل مسی و کریستین رونالدو که منجر به پایان زندگی مشترک 14 ساله انها شد.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

جدایی زن و شوهر روسی به علت بازی آرژانتین و نیجریه در جام جهانی

 

طلاق زن و شوهر به خاطر فوتبال ؛ سر لیونل مسی و کریستین رونالدو

آرسن به روزنامه Argumenti i Fakty روسیه گفت که او و همسرش اغلب با این موضوع یکدیگر را آزار داده بودند، اما این جام جهانی بدترین و آخرین انها بود. لیدمیلا پس از پس از بازی آغازین ناامیدکننده تیم آرژانتین در جام جهانی 2018 ؛ شروع به تمسخر عملکرد مسی و این‌که او نمیداند چطور باید بازی کند، کرد ؛ اما آرسن فقط به او بی توجهی کرد. با این حال ؛ در طول بازی با نیجریه ؛ دیگر نمی توانست خشم خود را بازرسی کند.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

مسی و رونالدو باعث جدایی زوج روسی شدند

 

آرسن به خبرنگاران گفت این حرکت همسرم برای من تیر آخر بود. از ابتدای جام جهانی لیدمیلا بطور مداوم به من و بازیکن مورد علاقه من با گفتن این‌که او ضعیف بازی میکند و نتوانست پنالتی مهم بازی با ایسلند را گل کند ؛ توهین کرد. در طول بازی نیجریه با آرژانتین من خیلی نگران تیم آرژآنتین بودم.

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی + عکس

و وقتی او شروع به بد صحبت کردن راجع به لیونل و بازی اش کرد ؛ عصبانی شدم و درمقابل ؛ هر چیزی که در مورد رونالدوی خوش چهره ی او ؛ تیم محبوبش و خودش میدانستم بیان کردم . بعد هم تمام وسایلم را برداشتم و او را ترک کردم. روز بعد آرزن بطور رسمی به دادگاه چلیابینسک رفت و همسرش را طلاق داد ؛ حدس میزنم این مورد نشان میدهد عدم تفاهم به چه معنی است.

 

شب زفاف مرد 40 ساله با دختر 11 ساله در مالزی

جدیدترین مطالب سایت