ایده های مناسب برای از بین بردن خط های کنار لب

مجموعه : آرایش لب
ایده های مناسب برای از بین بردن خط های کنار لب

چگونه خط های کنار لب را از بین ببریم ؟ 

هنگامی که کمی سن بالا می رود بعد از خنده هاي فراوان کناره ي لب ها شروه به چین و چروک میشود ، واقعا چگونه می‌توانیم خط هاي کنار لب را از بین ببریم ؟ 

 

برای درمان خط خنده و اندوه توجه به چند نکته مهم است:

1- آیا دلیل ایجاد خط خنده و اندوه، تحلیل پوست یا بافت چربی زیر پوست هست یا هر دو؟

به گزارش تالاب باید دقت داشت که تنها راه معمول درمان تحلیل خود پوست بهرهگیری از ژلهای قابل جذب یعنی هیالورونیک اسید « که برترین مارک آن جوویدرمJuvederm می باشد»هست.در حالی که برای تحلیل بافت چربی زیر پوست میتوان از تزریق هیالورونیک اسید ، چربی و ژلهای غیر قابل جذب بهرهگیری کرد.

 

ژلهای غیر قابل جذب که به دلیل عوارضی مانند جابجایی و ایجاد گلوله هاي زیر پوستی بتدریج از رواج افتاده اند ، بنابراین رقابت در گزینه پرکننده زیر پوستی عمدتا مابین تزریق چربی و تزریق ژل قابل جذب میباشد. اگر هم پوست و هم چربی تحلیل رفته باشند، منطقی تر هست که از تزریق جوویدرم بهرهگیری کنیم.اما اگر تنها بافت چربی زیر پوست تحلیل رفته باشد ، دو نکته که در ذیل توضیح داده می‌شود تعیین کننده هست.

 

2-آیا خط خنده همراه با تحلیل گونه و گود شدن دور چشمها هست یا بدون آن ها؟
اگر بیمار همزمان با تحلیل چربی در ناحیه خط خنده و اندوه دچار تحلیل گونه ها و دور چشم باشد، بهتر هست از تزریق چربی بهرهگیری کند ، اما اگر فقط مشکل بیمار در ناحیه خط خنده هست بهرهگیری از تزریق ژل جوویدرم آسانتر و منطقی تر هست.

 

3-شرایط بیمار از جهت تحمل دوران نقاهت و کبودی یا تورم محل چگونه هست و اگر قرار هست برای مناسبتی آماده شود ، آیا این مناسبت در فاصله کمتر از دو هفته قرار هست رخ دهدیا اکثر از دو هفته؟ 

 

بدین صورت که اگر بیمار آمادگی تحمل کبودی یا ورم را برای مدت بیش از 10-7 روز ندارد بهتر هست از تزریق ژل بهرهگیری کند ، اما اگر کبودی یا تورم برای مدت 2-3 هفته مسئله اي نباشد از تزریق چربی بهرهگیری می‌کند. همینطور اگر مراسمی در فاصله کوتاهتر از 2 هفته دارید از جوویدرم بهرهگیری کنید و اگر 3-4 هفته تا زمان یک مناسبت وقت دارید ، میتوانید از تزریق چربی بهرهگیری کنید.

 

برای درمان خط خنده و اندوه توجه به چند نکته مهم است:

1» برای پر کردن حجم هاي چندان مثلا پر کردن گونه ها اکنون بهرهگیری از جوویدرم یا سایر ژلهای قابل جذب ، منطقی نیست ، چون هم هزینه گزافی دارد و هم ماندگاری 12-9 ماه این ژلها صرف چنین هزینه اي را منطقی جلوه نمی‌دهد. 

2»اگر مریضی هم تحلیل چربی وسیع صورت مثلا دور چشمها ، گونه و هم خط خنده دارد و در ناحیه خط خنده تحلیل پوست هم اضافه بر چربی زیر پوستی دارد ، بنابراین هم باید تزریق چربی وسیع انجام دهد و هم در قسمت سطحی خط خنده از تزریق جوویدرم بهرهگیری کند که می‌تواند اول جوویدرم بزند و بعد از مدتی تزریق چربی کند یا برعکس اول تزریق چربی کند و بعد ژوویدرم بزند. 

3»مدت ماندگاری جوویدرم در خط خنده 12-9 ماه و ماندگاری چربی پس از 3-1 بار تزریق چند سال هست . اما همانگونه که ذکر شد در قسمت سطحی پوست فقط میتوان از جوویدرم بهرهگیری کرد و در زیر پوست می‌توان از چربی یا جوویدرم بهرهگیری کرد. 

 

4» هیچگاه تمایل به پر کردن خط خنده به بیش از 70% عمق آن وجود ندارد ، زیرا باعث غیر طبیعی شدن چهره بیمار میشود. 

 

5»خط اندوه را معمولا بیش از 50-40% نمی‌توان بهبود بخشید و اصرار به تصحیح بیش از این مقدار می‌تواند منجر به ایجاد گلوله در محل این خطها شود. 

 

6»باید دقت داشت که جوویدرم در حال حاضر شناخته شده ترین ژل مورد تایید سازمان دارویی امریکا FDA هست.و دلیل آنکه رقبای خود را از میدان خارج کرده هست ، نادر بودن عوارض و تحسین برانگیز بودن نتایج هست به قسمی که احتمال گلوله شدن یا حتی آلرژی به صورت قرمزی در صورت تزریق صحیح آن بسیار نادر هست

 

ایده های مناسب برای از بین بردن خط های کنار لب

 

ایده های مناسب برای از بین بردن خط های کنار لب

راه هایی برای از بین بردن خط کنار لب 

ایده های مناسب برای از بین بردن خط های کنار لب

جدیدترین مطالب سایت