شکنجه و قتل وحشتناک زن جوان توسط همسر 26 ساله اش !

مجموعه : اخبار حوادث
شکنجه و قتل وحشتناک زن جوان توسط همسر 26 ساله اش !

اختلافات خانوادگی باعث قتل زن جوان توسط شوهرش شد.

 

شکنجه و قتل وحشتناک زن جوان توسط همسر 26 ساله اش ؛ مردی جوان بدلیل اختلاف خانوادگی دست و پای همسرش را بسته و ضمن شکنجه و قتل وحشیانه وی را با زدن ضربات کابل از پای در آورد.

 

شکنجه وحشیانه مرد جوان ، همسرش رابه کام مرگ کشاند. مرد جوان که بدلیل اختلاف خانوادگی دست و پای همسرش را بسته و وی را با ضربه هاي‌ کابل از پای درآورده بود، سرانجام سکوت خودرا شکست و پرده از قتل وحشیانه برداشت.

 

 به گزارش تالاب به نقل از جام جم، ساعت 21 و 20 دقیقه دوم تیر امسال یکی از امدادگران اورژانس زنجان در تماس با پلیس از مرگ مشکوک زن 22 ساله اي در خیابان 17 شهریور خبر داد. کارآگاهان جنایی زنجان با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند زن جوان بر اثر ضرباتی که بر بدنش وارد شده، جان باخته است.

 

 شوهر این زن در جریان تحقیقات گفت:امروز وقتی به خانه آمدم با جنازه همسرم روبه رو شده و موضوع رابه اورژانس اطلاع دادم. کارآگاهان جنایی با تحقیق از امدادگران حاضر در محل حادثه متوجه شدند آثار ضربه هاي‌ متعدد روی بدن و سر این زن وجود داشته و بنظر میرسد او به قتل رسیده است.

 

 سرانجام شوهر این زن بعنوان متهم به قتل دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

مرد 26 ساله در بازجویی هاي‌ پلیسی مدعی بود از مرگ همسرش خبری ندارد تا این‌که در تحقیق از همسایه ها معلوم شد، مقتول و شوهرش باهم اختلاف هایي داشته و شب حادثه همسایگان، صدای دعوای آن ها و سپس ناله و کمک خواهی زن جوان را شنیده اند.

 

 با اطلاعات به دست آمده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مرد جوان زمانی که راه فراری برای خود پیدا نکرد، به قتل وحشیانه همسرش اعتراف کرد.

 

متهم به قتل به پلیس گفت:مدتی بود میان من و همسرم اختلاف هایي به وجود آمده بودو هیچ کدام نمی‌خواستیم مشکلات پیش آمده را حل کنیم. اجازه نمی دادیم کسی هم در زندگی مان دخالت کنند.

 

دامنه این اختلاف ها آنقدر بالا گرفت تا این‌که شب حادثه دست و پای همسرم رابا طناب بستم و با کابلی که در خانه بود، بشدت وی را کتک زدم به طوری‌كه بدحال شد و بسختی نفس می‌کشید. وحشت کرده بودم. دست و پایش را باز کردم اما بی فایده بودو هر لحظه حالش بدتر می شد.

 

مرد همسرکش یادآور شد:با اورژانس تماس گرفتم تا شاید بتوانند برای نجات همسرم کاری انجام دهند اما تلاش آن ها هم بی نتیجه ماند. متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد. ( اخبار قتل و تجاوز و شکنجه را در تالاب بخوانید)

 


حتما بخوانید:  فیلم تجاوز جنسی به دختر بچه 7 ساله در افغانستان +18


 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت