انرژی بار و فواید آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انرژی بار و فواید آن

انرژی بار و فواید آن

اشخاصی که سوخت و ساز بدن آن ها بسیار زیاد هست می توانند از انرژی بار ها استفاد کنند. انرژی بار در واقع در حکم مکمل طبیعی محسوب می شود. انرژی بار از غلات و سایر موادی که دارای انرژی بالایی هستند و در نتیجه  از نظر ارزش غذایی نیز غنی هستند درست می شود. همچنین کسانی که به دلیل مشغله های مختلف وقت کافی برای درست کردن غذای خود را ندارند ولی از طرفی نیازمند انرژی زیادی هستند باید از انرژی بار استفاده کنند.

 

به همین دلیل انرژی بار شامل قندهایی می شود که می توانند میزان بیش تری انرژی فراهم کنند. از جمله این قندها می توان به گلوکز، فروکتوز و مالتو اشاره کرد. انرژی بار به دلیل موادی که در آن استفاده می شود نیازمند استفاده از شیرینی هایی که کالری کمی دارند نخواهد بود زیرا طعم اشان به خودی خود خوشمزه است. یکی از مزایایی انرژی بار این است که چربی خیلی پایینی دارند زیرا در آن ها از موادی هم چون انواع مغز و شکلات تلخ و کاکائو استفاده شده است.

 

هنگامی که نیاز به کسب انرژی در مدت زمان کوتاهی باشد می توان از انرژی بار استفاده کرد. برای مثال ورزشکاران نیازمند کسب انرژی در هنگام فعالیت های ورزشی خود هستند. همچنین افراد عادی نیز می توانند از انرژی بار به عنوان یک میان وعده استفاده کنند. انرژی بارها سرشار از پروتئین های غنی شده هستند. همان طور که می دانید وجود پروتئین برای بدن انسان بسیار ضروری است. انرژی بار در حالت شکلات و اسنک مورد تولید قرار می گیرد.

 

برای توضیح بهتر این که انرژی بار چیست می توان گفت که شکلات هایی که حاوی موادی هم چون غلات و بادام هستند در واقع همان  انرژی بارها به شمار می روند. اچ بی سوئیت توانسته است تا بهترین انرژی بار را با کیفیت مناسب و حاوی تمام مواد مورد نیاز بدن برای شما فراهم کند. این خوراکی ها علاوه بر این که برای کسب انرژی هستند دارای طعم فوق العاده خوشمزه ای نیز می باشند. اما از آن جا که مصرف هر چیز به صورت متعادل آن خوب است از انرژی بارها نیز باید در مواقع مورد نیاز استفاده کرد.

 

مواد مغذی انرژی بار

انرژی بار به دلیل این که از موادی هم چون تخم مرغ، شیر و سویا تهیه می گردد در نتیجه دارای پروتئین بسیار زیادی است. با مصرف انرژی بار شما قادر خواهید بود تا مواد مورد نیاز بدن خود هم چون ویتامین، کلسیم، اسیدفولیک و کالری را تامین نمایید. همین طور انرژی بارها می توانند بدون نیاز به یخچال نیز ماندگاری خوبی داشته باشند.  

 

تامین کالری بدن با انرژی بار

برای این که بتوانید کالری مورد نیاز خورد را توسط انرژی بارها به دست آوردید باید به میزانی که بدن نیازمند کالری است از آن ها  استفاده کنید تا بعدا با  اضافه وزن روبه رو نگردید.

 

انرژی بار و فواید آن

انرژی بارها می توانند توسط چه کسانی مصرف گردند؟

همان طور که قبلا هم یادآور شدیم انرژي بار طعم بسیار خوشمزه ای دارد که این محصولات می توانند توسط هر سنی مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال ورزشکاران و یا دانشجویان از جمله افرادی هستند که نیازمند انرژی زیادی می باشند. همین طور تمام کسانی که قادر به مصرف مرغ، گوشت و ماهی نیستند می توانند به سادگی از انرژی بارها استفاده کنند. همین طور دانش آموزانی که همواره در حال رفت و آمد هستند و مخصوصا در روزهای امتحانی نیازمند انرژی بیش تری می باشند می توانند از این مواد استفاده کرده تا هم در زمان خود صرفه جویی کنند هم مواد مورد نیاز بدن خود را به دست آورند.

 

انرژی بار شامل چه موادی نمی شود؟

الکل های قندی به هیچ وجه در انرژی بارها استفاده نمی شود. زیرا به سادگی می توان از سایر کربوهیدرات ها بهره مند شد. همین طور چربی نیز به مقدار بسیار کمی در این مواد وجود دارد.

خرما یکی از موادی است که به عنوان پایه اصلی شیرین کننده در انرژی بار استفاده می شود زیرا خرما دارای قندی طبیعی است که به بدن ضرر نمی زند.

 

استفاده از انرژی بار در رژیم لاغری

کسانی که مجبور به گرفتن انواع رژیم های لاغری هستند در نتیجه نمی توانند از مواد شیرین استفاده کنند ،انتخاب انرژی بار گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. زیرا هم برای متعادل نگه داشتن وزن اشان مفید است و هم می توانند از لذت این مواد خوشمزه بهره مند شوند.

 

ویژگی شکلات انرژی بار:

تهیه کردن میزان مناسبی از پروتئین برای بدن

فراهم کردن انرژی برای ورزشکاران

یکی دیگر از خصوصیات بسیار خوب انرژی بار این است که دارای طعم های بسیار زیادی است و در نتیجه می تواند با سلایق مختلف به خوبی سازگار شود.

جدیدترین مطالب سایت