برندی که بی‌نظیر‌ترین و تکرار نشدنی‌ترین عطرها را دارد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
برندی که بی‌نظیر‌ترین و تکرار نشدنی‌ترین عطرها را دارد

برند TomFordدر سال 2007 به بازار ارائه شد و از اولین عطرهای تولیدشده این برند است که البته همچنان پرطرفدار است. رایحه گرم و شیرین آن، این عطر را برای استفاده در فصول سرد سال مناسب‌تر کرده است. همچنین رایحه اصلی آن شامل اسانس تنباکو و وانیل است.

 

برای عاشقان عطر و ادکلن، برند تام فورد (Tom Ford) به‌خوبی شناخته شده است. علاقه‌مندان به دنیای عطر و ادکلن همواره به دنبال تجربه رایحه‌ای خاص و جدید هستند. همه ما تجربه لذت‌بخش رایحه‌ای دلپذیر و دل‌نشین را مدیون سازندگان این عطرها هستیم. یکی از این سازندگان و طراحان خلاق، آقای توماس کارلایل فورد است، که به ‌عنوان بنیان‌گذار برند تام فورد مشهور است. این برند یکی از ‌آشناترین برندهای صنعت مد و فشن در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. با اینکه عطر تام فورد و ادکلن تام فورد بیشترین شهرت را در جهان پیدا کرده، اما این برند در تمام زمینه‌های مد و فشن فعالیت دارد و صدالبته موفق هم بوده است.

 

برای خرید ادکلن تام فورد به ریحا مراجعه کنید.

 

بیوگرافی طراح ادکلن تام فورد

طراح عطر تام فورد و ادکلن تام فورد در واقع فارغ‌التحصیل رشته معماری است. توماس کارلایل فورد از نوجوانی به دنیای مد علاقه‌مند بود. هم‌زمان با دوران دانشگاه، تام مطالعات خود را در حوزه فشن و مد آغاز کرد و پس از شرکت در کمپین‌های گوناگون توانست در کمپانی سرشناس گوچی، به عنوان طراح ارشد لباس کار پیدا کند. خلاقیت و ایده‌پردازی‌های ناب تام فورد، کمپانی گوچی را از ورشکستگی نجات داد و در حقیقت در مدت کمتر از 6 ماه، ارزش این کمپانی به چند برابر رسید. وی در سال 2004 بعد از یک مشاجره با مدیران گوچی، از این شرکت خارج شد. این اتفاق را می‌توان نقطه عطف زندگی این طراح موفق آمریکایی دانست؛ زیرا در کمتر از یک سال بعد از این اتفاق او توانست برند خود را با نام تام فورد ثبت کند. این برند در تمام حوزه‌های مد و فشن فعال است و امروزه عطر Tom Ford و ادکلن Tom Ford به عنوان یک کالای لاکچری در جهان شناخته می‌شوند.

 

تاریخچه برند تام فورد Tom Ford

برند TomFord را می‌توان یکی از موفق‌ترین برندهای تقریبا نوظهور در صنعت مد و فشن به حساب آورد. توماس کارلایل فورد طراح ارشد سابق برند گوچی، موسس این برند است. در سال 2005 محصولاتی که با نام برند تام فورد عرضه شد، انواع لوازم آرایشی و عینک بودند. البته این را هم بدانید که علاقه تام به دنیای عطر و ادکلن باعث شد تا این آمریکایی خلاق به سرعت طراحی عطر تام فورد و ادکلن تام فورد را آغاز نماید. تجربه همکاری چندساله‌اش با برندهایی از جمله گوچی و یویس سنت لورن باعث شد تا او بتواند عطر و ادکلن بسیار باکیفیت و منحصر به فرد را طراحی کند. امروزه ادکلن TomFord در اکثر کشورها به عنوان کالایی لوکس و گران، فروش خوبی را دارد. اولین عطر TomFord با نام بلک ارکید، در سال 2006 تولید شد و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر بعد از مدت خیلی کوتاهی توانست جوایز زیادی را کسب کند.

عطر و ادکلن های تولید شده توسط برند تام فورد Tom Ford

عطر و ادکلن های تولید شده توسط برند تام فورد Tom Ford

برند تام فورد تنها برند مخصوص به عطر و ادکلن نبوده و این برند در تمام موارد مرتبط با مد و فشن فعالیت دارد. ولی عطر تام فورد یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می‌رود. در ادامه با تعدادی از عطر و ادکلن تام فورد آشنا می‌شوید. برای دیدن تمامی عطر و ادکلن های برند تام فورد می توانید به سایت fragrantica مراجعه کرده و تمامی محصولات تولید شده توسط این برند را مشاهده کنید.

 

عطر Tom Ford Tobacco Vanille

این عطر از برند TomFordدر سال 2007 به بازار ارائه شد و از اولین عطرهای تولیدشده این برند است که البته همچنان پرطرفدار است. رایحه گرم و شیرین آن، این عطر را برای استفاده در فصول سرد سال مناسب‌تر کرده است. همچنین رایحه اصلی آن شامل اسانس تنباکو و وانیل است.

عطر Black Orchid

عطر Black Orchid

اولین عطر تولیدشده‌ این برند عطر بلک ارکید است. رایحه گرم و شیرین این عطر خوش‌بوی زنانه، آن را بیشتر مناسب فصول سرد سال کرده است. این عطر در گروه بویایی شرقی قرار داشته و از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. همان‌طور که از نامش مشخص است، عصاره گل ارکیده کمیاب از اصلی‌ترین و تأثیرگذارترین اسانس‌های موجود در آن محسوب می‌شود. نکته جالبی در مورد این عطر وجود دارد، در ساخت این عطر از ۲۳ ماده متنوع استفاده شده است.

 

Tom Ford Tuscan Leather تام فورد توسکان لدر

این عطر گرم و تلخ از برند تام فورد در سال 2007 وارد بازار شد. عطر توسکان لدر طبق گفته خود تام فورد رمزآلودترین، اختصاصی‌ترین و کامل‌ترین عطر این برند است. البته این را هم بدانید که این عطر تاکنون یکی از پرفروش‌ترین عطرها در جهان بوده است. عطر توسکان لدر دارای رایحه‌ای گرم و تلخ بوده و برای آقایان و خانم‌ها مناسب است. همچنین رایحه اصلی آن از عصاره چرم، زعفران و کندر گرفته شده است.

 

Tom Ford Grey تام فورد گری وتیور

ادکلن تام فورد گری وتیور از گروه ادکلن مردانه و کلاسیک است. این ادکلن TomFord به دلیل رایحه خنک و تلخ برای فصول گرم سال مناسب است. تام فورد این ادکلن را در سال 2009 به بازار معرفی کرد. رایحه آن مدیون گیاهانی چون جوز هندی، گریپ‌فروت، شکوفه‌ پرتقال، مریم گلی، ریشه‌ گل زنبق، عنبر و خزه اوک ‌موس است.

 

Tom Ford Noir ادکلن تام فورد نویر

این برند در سال 2012 ادکلن نویر را به جهان عرضه کرد. این ادوپرفیوم گرم و تلخ مردانه، مناسب آب و هوای سرد و زمستانی است. همچنین حضور مشک حیوانی رایحه منحصربه‌فردی را به وجود آوره است. البته این موضوع باعث افزایش قیمت آن نیز شده است. در واقع مشک گربه زباد که از غده‌های این حیوان به دست می‌آید، اسانس اصلی در این ادکلن است.

Tom Ford Oud Wood ادکلن تام فورد عود وود

Tom Ford Oud Wood ادکلن تام فورد عود وود

برند تام فورد، عطر عود وود را در سال 2007 به بازار ارائه کرد. این عطر گرم و تلخ بوده و در گروه بویایی چوبی شرقی قرار گرفته و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این یک عطر اسپرت مناسب برای فصول سرد سال بوده و نظر مشکل پسندان را به خود جذب می‌کند. اسانس کهربا، دارچین، خس‌خس، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان، و عود به خوبی در این ادکلن کاملا محسوس است.

 

Tom Ford Ombré Leather ادوپرفیوم تام فورد اومبره لدر

ادوپرفیوم اومبره، با رایحه‌ گرم و تلخ، در گروه بویایی چرمی قرار دارد. این ادوپرفیوم اسپرت در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. پخش بو و ماندگاری بسیار بالای آن از نقاط قوت این ادوپرفیوم است. بلافاصله بعد از اسپری آن روی نبض، بوی چرم و کهربا به خوبی قابل استشمام خواهد بود.

 

Tom Ford Orchid Soleil ادوپرفیوم تام فورد ارکید سولیل

در سال 2016 ادوپرفیوم ارکید سولیل وارد بازار شد. این عطر به دلیل داشتن رایحه‌ای خنک و شیرین برای استفاده در فصول گرم سال بهتر است. این عطر زنانه در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. رایحه اصلی آن مربوط به حضور اسانس گیاهانی مانند نارنج، فلفل صورتی، سرو، گل سوسن، نرگس و ارکیده است.

 

Tom Ford Jasmin Rouge ادوپرفیوم تام فورد جاسمین روژ

تام فورد ادوپرفیوم جاسمین روژ را در سال 2011 به بازار جهانی عرضه شد. این یک عطر زنانه بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار داشته و رایحه‌ای تند و شیرین دارد. رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز شیشه این عطر، جذابیت آن را دوبرابر کرده است. رایحه غالب‌ آن مربوط به اسانس گل یاس است.

 

Tom Ford Patchouli Absolu ادوپرفیوم تام فورد پچولی ابسولو

این برند بعد از همه عطرها و ادکلن‌ها ادوپرفیوم پچولی را که یک عطر اسپرت است، در سال 2014 به بازار عرضه کرد. از آنجا که رایحه‌ای گرم و تند دارد، در گروه بویایی چوبی قرار می‌گیرد. وجود اسانس گیاه کمیاب پاتچولی، این عطر را بسیار منحصر به فرد کرده است.

 

ادکلن تام فورد فاکینگ فابولوس

تام فورد فاکینگ فابولوس در سال ۲۰۱۷ تولید و به بازار عرضه شد. بهترین ادکلن تام فورد مردانه که رایحه گرم و تلخ دارد و در گروه بویایی رایحه‌های چرمی قرار دارد. براساس طبع گرم عطر فاکینگ فابولوس توصیه می‌کنیم آن را در بین گزینه‌های خود برای فصول سرد سال در نظر بگیرید.

 

ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو TOM FORD NEROLI PORTOFINO

این مدل ادکلن تام فورد هم مناسب آقایان است و هم خانم‌ها. ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو TOM FORD NEROLI PORTOFINO با رایحه تند و خنک محصول سال 2011 است. از این محصول در روزهای گرم تابستان اسپری کنید. نرولی پورتوفینو یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های برند تام فورد، در سال 2011 به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطر در جهان انتخاب شد. ماندگاری، پراکندگی، رایحه بی‌نظیر و رنگ فیروزه‌ای جذاب شیشه آن هر نگاهی را به سمت خود می‌کشاند.

 

این عطر تابستانی، احساس شادابی و تازگی را به شما القا می‌کند. نت اولیه آن شامل بوی نارنج، رزماری، اسطوخدوس، لیمو ترش و نارنگی است. هرچه زمان بیشتر بگذرد رایحه شکوفه پرتقال، گیلاس و بهار نارنج در بیشتر قابل استشمام می‌شود. اسانس پایه این عطر کهربا، گل ختی و سنبل ختایی هستند و در ترکیبات آن روغن هسته انگور، روغن زیتون و روغن هسته خرما بکار رفته است. سازنده این عطر خنک، رودریگو فلورز روی، یکی از مشهورترین عطارها در سراسر جهان است. این محصول در حجم 100 میل به فروش می‌رسد.

 

ادکلن تام فورد لاست چری TOM FORD LOST CHERRY

 

ادکلن تام فورد لاست چری TOM FORD LOST CHERRY

آخرین ادکلنی که به آن می‌پردازیم ادکلن تام فورد لاست چری TOM FORD LOST CHERRY است. این محصول نیز برای استفاده خانم‌ها و آقایان و 50 میل حجم دارد. رایحه رمانتیک، احساسی و هیجان‌انگیز این ادکلن گرم و تند بوده و بهترین زمان برای استفاده آن نیز فصول سرد سال است. این عطر از عصاره گیلاس و بادام طراحی شده و توسط طراح عطر معروف، لوییس ترنر ساخته شده است. همچنین ماندگاری بسیار بالا و پراکندگی متوسط دارد.

 

نت آغازین لاست چری شامل رایحه مشروب، گیلاس و بادام تلخ است. وقتی به نت میانی می‌رسیم بوی آلبالو، گلاب ترکی، آلو و یاسمن سامباک بینی را سرشار می‌کند. در آخر عطر دلنشین دانه تونکا بو داده، وانیل، چوب صندل، میخک، دارچین، بنزوئیل، سرو و نعنای هندی را استشمام خواهید کرد.

سخن پایانی

آقای توماس کارلایل فورد طراح عطر تام فورد است. این آمریکایی موفق، ابتدا طراح ارشد کمپانی گوچی بود، ولی پس از جدایی از آن، توانست برند خود را به نام تام فورد تاسیس کند. تام به دلیل علاقه بسیار زیادی که به دنیای مد و فشن داشت، کار خود را با تولید لباس و کفش آغاز کرد. خاص‌ترین کالای این برند را می‌توان عطر و ادکلن تام فورد دانست. در واقع عطرهای Tom Ford و ادکلن‌های Tom Ford امروزه به عنوان کالای لاکچری که اغلب مورد توجه افراد مشهور جهان است، شناخته می‌شود.

جدیدترین مطالب سایت