بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است؟

منطقه آزاد چابهار تنها بندرگاه اقیانوسی کشور است که با جاذبه‌های  گردشگری کم‌نظیری مانند جنگل‌های حرا، روستای درک، کوه‌های مریخی، تالاب لیپار، کوه گل فشان و… سالانه مورد استقبال مسافران زیادی واقع می‌شود. به صورتی که بسیار از افراد با خرید بلیط تهران چابهار خود را به آن می‌رسانند. در این مطلب قصد داریم بهترین زمان سفر به چابهار را با هم بررسی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

چابهار، سرزمین عجایب ایران

چابهار یا «چهاربهار» یعنی شهری که هر 4 فصلش بهار باشد! این شهر همیشه بهار سرزمینی از ناشناخته‌هاست که هر گردشگری را شیفته‌ خود می‌کند. چابهار که یکی از پررونق ترین بنادر کشور محسوب می‌شود، از شمال با بمپور، سرباز و راسک، از جنوب با دریای عمان، از شرق با پاکستان و از غرب با بندر جاسک و میناب همسایه است. بندر چابهار نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر گردشگری هم رونق بسیار بالایی دارد.

 

بهترین زمان سفر به چابهار

همانطور که از نام این شهر نیز پیداست، در بیشتر ایام سال چابهار دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیر است. این شهر بندری در حاشیه دریای عمان واقع شده و به آب های آزاد اقیانوس هند راه دارد. از این رو بادهای موسمی که از سمت اقیانوس هند می‌وزد، آب و هوای چابهار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جالب است بدانید که چابهار در فصل تابستان دارای آب و هوای خنک بوده و در زمستان گرمترین شهر جنوب ایران محسوب می‌شود. البته باید شرجی بودن هوا را هم در نظر گرفت.

 

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به چابهار را انتخاب کنیم، نیمه دوم سال خواهد بود. تقریبا می توان گفت از اوایل ماه آبان تا فروردین به تدریج از گرما و شرجی هوا کاسته شده و آب و هوا بسیار مطلوب می شود. در این ایام تردد گردشگران در این شهر بسیار زیاد خواهد شد، در نتیجه هزینه استفاده از خدمات گردشگری بالا می‌رود.

 

بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است؟

ارزان ترین زمان سفر به چابهار

اگر در نظر دارید سفری مقرون به صرفه و اقتصادی را تجربه کنید، می‌توانید سفر در فصل بهار و تابستان را امتحان کنید. نیمه اول سال، به خصوص فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و رطوبت بالا، خلوت ترین زمان سفر به چابهار به حساب می‌آید. بنابرین اگر گرمای هوا شما را آزرده خاطر نمی‌کند بهترین زمان سفر ارزان به چابهار تابستان است، چرا که در این ایام تعداد گردشگران در کمترین حالت ممکن بوده و قیمت پرواز و هتل به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

 

رزرو بلیط هواپیما چابهار

بعد از بررسی آب و هوا، اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که چگونه به چابهار برویم. اگر قصد دارید سفری اقتصادی را تجربه کنید، می‌توانید به صورت زمینی با اتوبوس یا ماشین شخصی به چابهار بروید اما از آنجایی که مسیری طولانی دارید، ممکن است سفر به صورت زمینی شما را با چالش های زیادی رو به رو کند. راحت ترین و آسان ترین راه سفر به چابهار رزرو بلیط هواپیما و سفر هوایی است. برای رزرو بلیط هواپیما چابهار گزینه های زیادی پیش روی شماست اما پیدا کردن سایتی معتبر که بتوان با خیال راحت رزرو را انجام داد، کار آسانی نیست.

 

بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است؟

از میان سایت های ایرانی، فلای تودی با ارائه ارزانترین پروازها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی به خوبی توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. برای رزرو بلیط هواپیما چابهار کافیست به صفحه پرواز داخلی فلای تودی مراجعه کنید؛ مبدا مورد نظر و مقصد چابهار، تاریخ سفر و تعداد مسافر را وارد کرده و کلید جستجو را فشار دهید.

 

در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای چابهار به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل تقویم و نمودار قیمتی، نوع ایرلاین و … آسانتر به بلیط ارزان چابهار دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه شرایط و قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد چابهار، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.

 

رزرو محل اقامت در چابهار

بعد از رزرو پرواز، انتخاب محل اقامت مناسب در چابهار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای سفر خواهد بود. اما خیالتان از بابت هتل و مرکز اقامتی هم راحت! چرا که فلای تودی علاوه بر بلیط هواپیما، خدمات رزرو هتل هم ارائه می‎دهد. برای پیدا کردن بهترین هتل چابهار متناسب با بودجه و خواسته شما کافیست به صفحه هتل داخلی مراجعه کنید.

 

 پس از انتخاب شهر چابهار و وارد کردن تاریخ مورد نظرتان، لیست کاملی از تمامی هتل های چابهار برای شما به نمایش در خواهد آمد. اگر به دنبال ارزانترین هتل های چابهار هستید، نیازی نیست لیست موجود را بالا و پایین کنید، چراکه این لیست از ارزان‌ترین به گران ترین مرتب شده است. با مقایسه بین خدمات، امکانات و از همه مهم‌تر قیمت هتل‌ های چابهار، به راحتی می‌توانید هتلی متناسب با سلیقه‌تان انتخاب کرده و اقامتی متفاوت و دلنشین را در این بندر تجربه کنید.

جدیدترین مطالب سایت