تفاوت درب اتاقی و در ضد سرقت چیست؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تفاوت درب اتاقی و در ضد سرقت چیست؟

در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و… انواع مختلفی از درب‌ها نصب می‌شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. برخی از آنها برای لابی طراحی شده‌اند.

 

بعضی دیگر درب ورودی ساختمان محسوب می‌شوند. از برخی از آنها به عنوان درب اتاقی در محیط داخلی استفاده می‌شود و درب‌هایی نیز برای جلوگیری از ورود سارقین به محل سکونت، کار و… طراحی و ساخته می‌شوند که به آنها ضد سرقت می‌گویند.

 

شرکت دژ که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع این محصول در سراسر کشور محسوب می‌شود، در ادامه توضیحاتی در مورد انواع در ضد سرقت و اتاقی خواهد داد و تفاوت‌ آنها را ذکر خواهد کرد تا شما دوستان گرامی با اطلاعات کافی برای خرید آن اقدام نمایید.

 

درب اتاقی

این محصول یکی از پر مصرف‌ترین درب‌ها است زیرا در هر خانه، شرکت، اداره و… وجود دارد. درب اتاقی، دربی است که فضای داخلی خانه را از هم جدا می‌کند و همان‌طور که از نامش مشخص است، برای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام به کار می‌رود.

 

جنس این نوع می‌تواند ای بی اس ABS، MDF با روکش سافت، اچ دی اف HDF، ملامینه، ام دی اف MDF با روکش چوب، MDF با روکش پی وی سی PVC، پلی وود، تمام چوب راش و بلوط باشد.

 

این کالا دارای طرح‌های متنوعی است. ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که چطور می‌توان از این محصول برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد و آیا هیچ‌کدام از آنها ضد آب هستند؟ بله انواع ای بی اس ABS، MDF با روکش سافت و پلی وود برای مکان‌های مرطوب مناسب می‌باشند.

 

انواع درب اتاقی در دژ

حالا که می‌دانید درب اتاقی چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است انواع این محصول را بشناسید. درب اتاق خواب مدرن، درب اتاق خواب کلاسیک، درب ریلی و درب اتاق خواب سفید انواع بسیار محبوب این محصول به شمار می‌آیند. که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

 

نوع مدرن دارای ظاهری شیک و مدرن است. این محصول ساده است و یا از اشکال مکعبی و زاویه‌دار بهره می‌برد. اگر سبک محیط داخلی و دکوراسیون داخلی شما مدرن است، این درب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. نوع کلاسیک درست برخلاف مدل مدرن، سبکی کلاسیک دارد.

 

یعنی دارای طرح‌هایی با برجستگی‌های منحنی است. این کالا برای محیط‌هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک بسیار مناسب خواهد بود و جلوۀ خاصی به فضا خواهد داد.

 

از نام درب اتاق خواب سفید مشخص است که رنگی سفید دارد. جنس آن ام دی اف MDF است و برای محیط‌هایی با تم روشن و سفید بسیار مناسب خواهد بود.

 

درب ریلی اتاق خواب با ظاهری زیبا و متفاوت، محبوبیت زیادی نیز دارد. این محصول معمولاً به صورت توکار روی یک ریل حرکت می‌کند و این‌گونه درب، باز و بسته می‌شود. ناگفته نماند که در برخی مواقع ریل ممکن است به صورت روکار هم قرار بگیرد.

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

از نام این محصول مشخص است که از ورود سارقین به محیط داخلی خانه یا شرکت جلوگیری خواهد کرد. اما چگونه؟ معمولاً در استراکچر داخلی این محصول از ورق فولادی است که در محصولات رده بالا و لوکس، قوطی کشی نیز انجام می‌شود.

 

علاوه بر این، درب ضد سرقت دارای قفل‌های خاصی است که به سادگی باز نخواهد شد. این قفل‌ها چند زبانه، پستچی، مرکزی، هوشمند و… هستند.

 

این کالا با تمامی اجزایی که دارد، به صورتی تولید می‌شود که در برابر ضربه، تخریب و دیلم کردن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

درب ضد سرقت شرکت دژ در سری‌های اکونومی، درجه یک و لوکس ساخته و عرضه می‌شوند که هر کدام از آنها دارای محصولات با ویژگی‌های خاص خود هستند. جالب است بدانید که این محصول به صورت وارداتی نیز در دژ با بهترین برندها ارائه می‌شود.

 

در حالت کلی این کالا با ابعاد 105 در 210، 110 در 210، 115 در 210 و 115 در 215 ساخته می‌شود. اما تولید کنندگانی مانند شرکت دژ، درب ضد سرقت را با ابعاد دلخواه مشتری و محل نصب آن خواهند ساخت. درب ضد سرقت در انواع کلاسیک و مدرن تولید می‌شود.

 

تفاوت درب اتاقی و در ضد سرقت

تفاوت در ضد سرقت با درب اتاقی

تفاوت اول مربوط به میزان امنیتی که در ضد سرقت به محل شما خواهد داد، است. این محصول با قفل‌های کاربردی ضد سرقت و استراکچر داخلی ورقه فولادی سرتاسری مانع سرقت خواهد شد.

 

در صورتی که درب اتاقی نیازی به ضد سرقت بودن ندارد. قفل این دو متفاوت است و مدل اتاقی از قفل معمولی مرسوم بهره می‌برد.

 

قیمت این دو نوع تفاوت زیادی با هم دارد. مشخص است که درب اتاقی دارای قیمتی کمتری می‌باشد. ضخامت درب ضد سرقت بیشتر است؛ دارای عایق حرارتی و صوتی می‌باشد؛ می‌‌تواند از جنس چوب و یا فلز باشد.

 

به وب‌سایت شرکت دژ مراجعه نمایید و از انواع این محصولات دیدن کنید. شما این امکان را نیز خواهید داشت که پیش از انتخاب خود، با کارشناسان این مجموعه مشاوره داشته باشید.

 

شرکت دژ یکی از تولیدکنندگانی است که امکان سفارش‌سازی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. در این پروسه تیم مجربی از این مجموعه، در محل شما حاضر خواهند شد و محل نصب را بررسی و اندازه‌گیری خواهند کرد تا محصول مورد نظرتان با جنس، ابعاد، طرح و رنگ مورد نظر شما ساخته و برای نصب و اجرا آماده شود.

جدیدترین مطالب سایت